חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מזרונים אורטופדיים מומלצים המלצות ושבירת מיתוסים

השיח סביב מזרונים אורטופדיים מומלצים מקיף את כל מי שמחפש לשדרג את איכות השינה שלו ולהכניס לחדר השינה מזרון אורתופדי מפנק שיעניק תמיכה מלאה לגב ולשרירים ויבטיח שנת לילה מפנקת. לפני שנבחן את הדגמים המומלצים ואת הדרכים הטובות ביותר לבחירת מזרון איכותי נבחן מספר מיתוסים בתחום ואת אמינותם:

  • ככל שהמזרון יותר קשה הוא יותר בריא לגב– לא נכון! דרגת הקושיות של המזרון היא העדפה אישית של הלקוח, ומלבד במקרים של בעיות רפואיות נקודתיות שמולידות המלצה ספציפית, מתייחסת לתחושת נוחות אינדיווידואלית ולבחירת הלקוח.
  • שכבה עליונה מויסקו איכותית יותר משכבת לטקס– לא נכון! ההבדל בין שכבת הלטקס לשכבת הויסקו טמון בחומר ממנו הם מיוצרים. הויסקו הוא חומר אלסטי הדומה בתכונותיו לג’ל ומתרכך במגע עם חום הגוף ומתאים עצמו לקימורי הגוף. לעומתו הלטקס הוא גומי אלסטי קשיח יותר השומר על קושיות המזרון. גם בנושא זה מדובר בהתאמה והעדפה אישית.
  • המזרונים האורטופדיים נותנים מענה גם לבעיות נשימה ואלרגיות שונות– נכון חלקית. התכנון לתמיכה האורתופדית אינו מתייחס לבעיות בקנה הנשימה, אולם התכנון במעטפת החיצונית בחלק מן המזרונים מביא בחשבון אלרגיות לקרדיט הבית הנפוצים כל כך במזרונים וכלי מיטה, ומשלב מעטפת מחומרים האוטמים את המזרון מפניהם.
  • יש להחליף מזרון מדי 5 שנים– נכון חלקית. המזרונים המסורתיים שהיו מגיעים בשכבה אחת ומעטפת היו נוהגים להראות סימני בלאי מדי שנים אחדות: שקע באזור השינה, קרע במזרון, הצטברות ריח לא נעים, כל אלה העידו כי הגיע הזמן להתחדש במזרון איכותי. המזרונים האורתופדיים מן הדור החדש מגיעים לרוב עם שלוש שכבות נוחות ומעטפת איכותית ועמידותם צפויה לעשר עד חמש עשרה שנים בשימוש נכון. זוהי גם טווח האחריות אתה הם מגיעים.
  • מזרונים מתוצרת חוץ עדיפים– לא נכון! קו הייצור המוקפד בארץ וההתאמה לצרכי השוק ולאקלים הישראלי הביאו ליין מזרונים איכותיים ומשובחים לכל דורש. בהיעדר עלויות היבוא גם המחירים הפכו לשווים לכל נפש, והחשוב מכל: מזרונים תוצרת כחול לבן עומדים בתו התקן הישראלי המחייב כנגד סיכוני אש, ומכילים חומרים מעכבי בעירה שבמקרה של פריצת דליקה בבית מצילים חיים.

לאחר שפרטנו את המיתוסים השונים למידע אמין הבחירה ב מזרונים אורטופדיים מומלצים תהיה קלה יותר. חשוב לזכור כי  הדבר החשוב ביותר במזרון הוא ההתאמה האישית, התייחסות למשקל הגוף, לבעיות בריאותיות נקודתיות, להעדפות השינה ועוד. הניסיון לחפש במנועי החיפוש “מזרונים אורטופדיים המלצות” יוליד רשימה ארוכה של פרסומים והמלצות שלאו דווקא טובים אישית עבורך, והדרך הטובה ביותר לבחירת מזרון היא פשוט להשתרע עליו ולנסות. ישנן רשתות וחנויות המאפשרות רכישה של המזרון לתקופת ניסיון, פתרון מצוין למי שאינו בטוח מהו המזרון האורתופדי הטוב ביותר עבורו. בכל מקרה לא מומלץ לבחור במזרון על סמך המלצות של אחרים אלא להתאים ככל האפשר את המזרון לצרכים האישיים.

מוצרי מבצע

מזרן נאפולי NAPOLI

רמת קושי: בינוני/רך
גובה מזרן : 25 ס”מ
לא כולל הובלה והרכבה
המזרן מגיע בואקום
הסטייה המותרת למידת המזרן ע”פ מפרטי החברה 2 ס”מ (+ -)

מזרן פרובנס אקסלוסיב PROVENCE EXCLUSIVE

רמת קושי : בינוני

גובה מזרן : 27 ס”מ

NO FLIP
המחיר כולל מע”מ
לא כולל הובלה והרכבה
על מזרנים באורך 2.00 מ’ אין תוספת מחיר. תוספת של 75 ₪ לפינה עגולה
מזרנים באורך 1.80 מ’ ו/או 2.10 מ’ תוספת 10% למחיר ה- 1.90 מ’
מזרנים באורך 2.20 מ’ תוספת 15% למחיר ה- 1.90 מ’
הסטייה המותרת למידת המזרן ע”פ מפרטי החברה 2 ס”מ (+ -)
18 שנה אחריות בכפוף לתעודת אחריות

צרו קשר

ונציגנו יחזור אלכם בהקדם

נגישות