חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מזרן קינג סייז מחיר

רכישת מזרן זוגי – כיצד לבחור נכון?

על מנת לבחור נכון מזרן זוגי, יש להביא בחשבון מספר פרמטרים שיאפשרו לכם לנצל את חלל חדר השינה שלכם בצורה אידיאלית. מזרון זוגי גדול ככל האפשר מספק לכל אחד מבני הזוג שטח שינה איכותי ונפרד, ואין ספק שמזרן קינג סייז בגודל של שני מטר על שני מטר הוא חלומם של רבים מאיתנו.

אולם יחד עם זאת חשוב להביא בחשבון שמזרן גדול מצמצם את שטח החדר ולכן הוא מתאים בעיקר לחדרי שינה גדולים. גם מחירו של מזרן קינג סייז הוא קר יותר בהשוואה לאותו סוג מזרן בגודל זוגי סטנדרטי, אך אלה לעיתים אינם השיקולים היחידים. אנו מבלים כשליש מהחיים שלנו על גבי המזרן, בין אם זה בשינה, קריאה, או צפייה בתוכניות שאהובות עלינו. ולכן חשוב להשקיע במזרון נוח המתאים לצרכים שלנו, הן בהיבט של דרגת הקושי והן בהיבט של גדול המזרן.

היכן מומלץ לבדוק, לנסות ולרכוש מזרן קינג סייז?

למחפשים מזרון קינג סייז מחיר הינו רק פרמטר אחד וחשוב לא פחות לבדוק פרמטרים נוספים. על מנת לדעת מהו גודל המזרן הנכון ביותר מבחינתכם, כדאי לבצע מדידה של חדר השינה, ולגשת עם המידות לחברה המתמחה בעולם השינה. מכיוון שכיום יש ביקוש רב למזרונים גדולים, כך גם יש היצע מגוון. לכן אם אתם מחפשים מזרן קינג סייז מחירים הם אומנם פרמטר בולט, אך חשוב ליצור קשר רק עם חנות מנוסה, מוכרת ובעלת מוניטין.

מומחי השינה של חברתMD  מנדלבוים יסייעו לכם בבחירת סוג המזרון, גודלו, דרגות הקושי שלו ועוד. על מנת לקבוע איזה מזרן הוא המתאים ביותר עבורכם, חשוב שתחוו מספר חומרי גלם. מומלץ לקחת את הזמן ולשכב על כל מזרן פרק זמן מספק על מנת לחוש את המזרן, את דרגת הקושי שלו, את תכונותיו ואת היכולת שלו לתמוך ולפזר את משקל גופכם באופן אופטימלי.

מחפשים מזרן קינג סייז איכותי? מחיר אטרקטיבי חשוב לכם? חברת MD מנדלבוים מתמחה בייצור, בייעוץ ומכירה של מזרונים במגוון רחב של סוגים ומידות. לחברה מסורת של מצוינות ופתרונות רבים בתחום השינה והמזרונים. נשמח שתגיעו לבקר בחנות, על מנת שתוכלו לראות ולהתרשם מהמבחר. נשמח גם לייעץ, לכוון ולעזור בבחירת מזרון שיתאים לכם ולתקציב שלכם. אנו מזמינים אתכם ללחוץ כאן ולבחור.

מוצרי מבצע

מזרן סנטה מוניקה Santa Monica

המזרן ההיברידי היוקרתי של מנדלבוים מחולק לשני אזורים שונים, המותאמים לשני בני הזוג, כל אחד לפי פרופיל השינה שלו והעדפתו.
ליבת המזרן מורכבת מארבע שכבות של פוליאוריתן קפיצי וקשיח, עם שכבה של קפיצי Pocket springs בצפיפות גבוהה, הארוזים כל אחד בנפרד לגמישות ותמיכה נקודתית לכל איברי הגוף. מעליהם, שכבת נוחות מפנקת של COCOON אחד מהחומרים המתקדמים ביותר בעולם השינה, בלעדי למנדלבוים. המבנה הפולימרי הייחודי שיש ב COCOON מונע את הצטברות הלחות הטבעית הנוצרת על ידי הגוף במהלך השינה ( בעיקר באזורי המגע של איברי הגוף עם המזרן) מסייע בהובלת חום הרחק מפני השטח של הגוף ובכך שומר על טמפרטורת גוף נוחה ומסייע לפיזור לחצים מושלם ע”י התאמה לטביעת הגוף ויצירת שטח מגע מקסימלי בין הגוף למזרן . המזרן מגיע בשלוש דרגות קושי: רך, קלאסי וקשה

רמת קושי: קשה\בינוני\רך לבחירה

גובה מזרן: 28 ס”מ

מחיר כולל מע”מ
לא כולל הובלה והרכבה
הסטייה המותרת למידת המזרן ע”פ מפרטי החברה ( 2 ס”מ + – )
18 שנה אחריות בכפוף לתעודת אחריות

מזרן Maldives

מזרן מלדיביים MALDIVES

רמת קושי: בינוני

גובה מזרן: 29 ס”מ

המחיר כולל מע”מ
לא כולל הובלה והרכבה
הסטייה המותרת למידת המזרן ע”פ מפרטי החברה 2 ס”מ (+ -)
18 שנה אחריות בכפוף לתעודת אחריות

צרו קשר

ונציגנו יחזור אלכם בהקדם

נגישות