חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
מזרני ויסקו

מזרני ויסקו

לחוויות שינה מושלמת

יתרונו של מזרן הויסקו נעוץ ביכולתו לזכור את תצורת הגוף והמשקל של האדם באופן אופטימאלי ולהתאים את עצמו אליו, תוך השבת לחץ חוזר המעניק אוורור ותמיכה לשרירים הדואבים, מבלי לשקוע כנגד משקל הגוף. בכך מסייע הויסקו הפופולארי לפיזור לחצים מושלם ותחושת ריחוף מפנקת בשינה.

הויסקו MD פנאומטי של מנדלבוים, הינו חומר חדשני המיוצר ע”י מנדלבוים ולהבדיל מהויסקו הרגיל שמתקשה בסביבה קרה ומתרכך בחום, הוא אינו מושפע משינוי בטמפרטורה חיצונית. עם הוויסקו MD הפניאומטי של מנדלבוים, אתם יכולים להישאר עם היתרונות האופייניים של הוויסקו, מבלי להרגיש את השינויים בגמישות המזרן, בין עונות השנה.

מזרנים

מזרן נאפולי NAPOLI

החל מ-  5,600

מזרנים

מזרן טוסקנה TOSCANA

מזרנים

מזרן פארק אבניו PARK AVENUE

מזרני קפיצים

מזרן מלטה לטקס/ויסקו MALTA LATEX/VISCO

מזרנים

מזרן לאגוס לטקס/ויסקו LAGOS LATEX/ VISCO

מזרנים

מזרן מונקו MONACO

מזרנים

מזרן בלה וידה לטקס/ויסקו BELA VIDA LATEX/VISCO

מזרנים

מזרן בלו ביי BLUE BAY

מזרנים

מזרן ריו RIO LATEX VISCO

מזרנים

מזרן פרובנס PROVENCE

מזרני קפיצים

מזרן פרדייז ויסקו/לטקס PARADISE LATEX/VISCO

מבצע החודש
מזרנים

מזרן מלדיביים MALDIVES

ענף המזרונים עשה קפיצת דרך משמעותית וכיום יש מגוון רחב של חומרים איכותיים, המשפרים באופן משמעותי את איכות השינה. אדם מבלה כשליש מהחיים שלו על גבי המזרון שלו, ולכן כדאי להשקיע ולרכוש מזרן עם שכבת נוחות מויסקו איכותי, שיעניק יתרון משמעותי בשמירה על בריאות הגוף ויתרום לשינה נינוחה ואיכותית.

מזרני הויסקו פותחו על ידי נאס”א כדי שלאסטרונאוטים יהיה יותר נוח בהמראות ונחיתות של החללית, מה שהופך אותם למזרון המתאים ביותר לפיזור לחצים ותמיכה בכל חלקי הגוף. יתרונו של מזרן, בשילוב שכבת נוחות מויסקו הוא בהפחתת לחצים, בזכות יכולתו לזכור את תצורת הגוף והמשקל של האדם באופן אופטימאלי ולהתאים את עצמו אליו, תוך השבת לחץ חוזר המעניק אוורור ותמיכה לשרירים הדואבים, מבלי לשקוע כנגד משקל הגוף. בכך מעניק הויסקו תחושה מפנקת של ריחוף בשינה.

הוויסקו במזרני מנדלבוים הוא חומר חדשני שמיוצר במפעל של מנדלבוים ונקרא ויסקו MD פניאומטי, שאינו מושפע משינויים בטמפרטורה. הוויסקו הוא חומר שמתקשה בסביבה קרה ומתרכך בחום, ואנשים מרגישים את ההבדל בגמישות שלו בין חורף לבין קיץ. בזכות תהליך ארוך של פיתוח הוויסקו הפניאומטי הצליחה מנדלבוים להתגבר על החסם הזה, כך שנשארנו עם היתרונות הברורים של הוויסקו ובלי השינויים בין עונות השנה. מנדלבוים מייצרת את הויסקו MD באופן בלעדי בישראל.

 

אז איך בוחרים מזרן מתאים?

מזרן איכותי אמור להתאים לנו ולשרת אותנו באופן יעיל לאורך 10 שנים לפחות. כיום יש ביקוש רב וחנויות רבות יציעו מזרני ויסקו במבצע. בבואכם לרכוש מזרון ויסקו בדקו את האיכות, את האחריות ואת רמת הקושי המתאימים לכם. מזרן קשה מדי עלול ליצור לחץ וכאבים באזור הגב האגן והצוואר, בעוד מזרן רך מדי עלול לאפשר שקיעה גדולה מדי ועקב כך עומסים באזורים אלו. חשוב לבחור דרגת קושי שתאפשר שקיעה מתונה ותמיכה טובה בשלד, בדגש על אגן, גב וצוואר.

נגישות