חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
מזרני קפיצים

מזרני קפיצים

לחוויות שינה מושלמת
מזרנים

מזרן נאפולי NAPOLI

החל מ-  5,600

מבצע החודש
מזרני קפיצים

מזרן סנטה מוניקה Santa Monica

מזרנים

מזרן פארק אבניו PARK AVENUE

מזרני קפיצים

מזרן מלטה לטקס/ויסקו MALTA LATEX/VISCO

מזרנים

מזרן לאגוס לטקס/ויסקו LAGOS LATEX/ VISCO

מזרנים

מזרן מונקו MONACO

מזרני קפיצים

מזרן פרדייז ויסקו/לטקס PARADISE LATEX/VISCO

מזרני קפיצים בגדלים ודגמים שונים

מזרני קפיצים קיימים כבר המון שנים והם מציעים לכם תמיכה טובה לצד חלוקת משקל שווה, בעזרתם של קפיצים המפוזרים בתוך המזרן באופן שווה. מזרנים אלו מאופיינים בזרימת אוויר טובה ועמידות גבוהה והם מגיעים בדרגות קושי שונות, כדי לספק לכם את מלוא התמיכה, הנוחות והרכות.

מהו מזרון קפיצים?

כאשר מדברים על מזרן קפיצים, מתכוונים למזרן הכולל סלילי פלדה מחושלת, הידועים ביכולת ההתנגדות הגבוהה שלהם. עם השכיבה על המזרן, מופעל עליו לחץ רב, שככל שהוא גובר הוא מפעיל חזרה לחץ נגדי. סלילי הפלדה, יחד עם סיבים מיוחדים, יוצרים את מידת קשיחותו של המזרן, המגיע בדרגות קשיחות שונות. חלק ממזרני הקפיצים נחשבים לרכים, חלק קשים ויש כמובן את אלה ברמת הביניים, המבוקשים מכולם.

ישנם סוגים שונים של מזרוני קפיצים

מזרן קפיצים מסוג אחד הוא זה הכולל קפיצים משולבים, ואילו סוג אחר ומתקדם יותר הוא זה הכולל קפיצים מבודדים. מנדלבוים MD משתמשת בקפיצים מבודדים מסוג Micro springs ו Pocket springs בצפיפות גבוהה, לגמישות ותמיכה מקסימלית לגוף. במזרני קפיצים מבודדים, כל קפיץ עטוף בכיס ייעודי המורכב בנפרד ומאפשר לכל אחד ליהנות ממנח שכיבה ייחודי לגוף שלו מבלי להשפיע על אזורים אחרים. כלומר, אם הפרטנר זז בצד שלו, הצד שלכם נשאר ניטראלי ומתאים את עצמו לגופכם בלבד ואינו מושפע מתזוזות אחרות. מזרן כזה שומר על חלוקת משקל ולחץ אופטימאליים ואינדיווידואליים. זאת, בניגוד לקפיצים משולבים המושפעים מתזוזת כל צד ומשפיעים בו זמנית על שני הצדדים.

מזרני קפיצים מתאימים לאנשים שמרבים בשינה. כמו כן מזרן הקפיצים, מתאים לאנשים שרגילים למזרן קפיצים וישנים שנים רבות במזרן כזה. מזרני הקפיצים במנדלבוים מאופיינים עם זרימת אוויר טובה לצד עמידות גבוהה ומגיעים בדרגות קושי שונות, כדי לספק לכם את מלוא התמיכה, הנוחות והרכות.

נגישות