חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
מזרנים ללא קפיצים

מזרנים ללא קפיצים

לחוויות שינה מושלמת
מזרנים

מזרן ג'וניור JUNIOR

מזרני לטקס

מזרן טוקיו TOKYO

מזרנים

מזרן איביזה IBIZA

מזרנים ללא קפיצים

מזרן מדיסון אבניו Madison Avenue

מזרנים

מזרן טוסקנה TOSCANA

מזרנים

מזרן נאמוס Nammos

מזרנים

מזרן בלה וידה לטקס/ויסקו BELA VIDA LATEX/VISCO

מזרנים

מזרן בלו ביי BLUE BAY

מזרנים

מזרן סאן שיין SUN SHINE קול אייר

מזרנים

מזרן הפי נייט HAPPY NIGHT

מזרנים

מזרן ריו RIO LATEX VISCO

מזרנים

מזרן פרובנס PROVENCE

מזרנים ללא קפיצים

אנו מבלים במיטה שליש מזמננו ולנוחות השינה השפעה רבה על איכות חיינו וחיוניות פעילותנו בשאר שעות היממה. הדופק, לחץ הדם, המפרקים והשרירים מושפעים ישירות מתנוחת הגוף בעת השינה. איכות השינה תשפיע על תפקוד מנטלי, רגשי ופיזי – על כן כדאי שיהיה לכם מזרן איכותי שיאפשר לאורך שנים, שינה טובה, הירדמות קלילה, איכות שינה מספקת ויקיצה מרעננת ושלווה. עם כניסתן של טכנולוגיות מתקדמות וחומרי גלם חדשניים לתעשיית המזרנים, נולדה האפשרות לתת במה מרכזית יותר לפיתוח וייצור מזרני פולימר בטכנולוגיות מתקדמות במדע השינה, תוך ניצול היתרונות שלהם בפיזור לחצים, הרחקת לחות, אוורור חום הגוף ואריכות שנים.

המחויבות של מנדלבוים MD לחדשנות בעולם המזרנים היא ערך ליבה מרכזי בחברה. הויסקו לדוגמא הינו חומר גמיש שיוצר פיזור לחצים מושלם לאורך כל הגוף. ואולם, לויסקו של מנדלבוים יש יתרון נוסף.

הוויסקו MD פנאומטי של מנדלבוים, הינו חומר חדשני המיוצר בלעדי בישראל ע”י מנדלבוים ולהבדיל מהויסקו הרגיל שמתקשה בסביבה קרה ומתרכך בחום, הוא אינו מושפע משינוי בטמפרטורה חיצונית. עם הוויסקו MD הפניאומטי של מנדלבוים, אתם יכולים להישאר עם היתרונות האופייניים של הוויסקו הפופולארי, מבלי להרגיש את השינויים בגמישות המזרן, בין עונות השנה.

בשורה נוספת של חדשנות הביאה מנדלבוים עם שכבת הנוחות COCOON. אחד החומרים המתקדמים ביותר הקיימים היום בתחום השינה בארץ ובעולם. המבנה הפולימרי הייחודי שיש ב COCOON  מונע את הצטברות הלחות הטבעית הנוצרת על ידי הגוף במהלך השינה ( בעיקר באזורי המגע של איברי הגוף עם המזרן) שומר על טמפרטורת גוף נוחה ומסייע לפיזור לחצים מושלם ע”י התאמה לטביעת הגוף ויצירת שטח מגע מקסימלי בין הגוף למזרן במהלך השינה.

תכונות אלו משפרות את איכות השינה ומשלבות למעשה את הטוב משני העולמות. מצד אחד, מזרן ה COCOON  מפזר לחצים בצורה מושלמת ותורם לתחושת “ריחוף” כמו בוויסקו, מצד שני – בניגוד לוויסקו שחוזר לאט, ל-COCOON יש קפיציות גבוהה יותר, בדומה ללטקס והוא חוזר בצורה מהירה. התכונה הזאת מאפשרת למזרן ללוות את הגוף ולתת תמיכה טובה יותר בכל תנוחה. גם מזרני ה-COCOON מיוצרים במפעל של מנדלבוים ומשולבים במזרני החברה.

חומר מוכר נוסף בעולם השינה הוא הלטקס. הלטקס נמצא בד”כ בשכבת הנוחות העליונה של המזון, המהווה את בסיס התמיכה לגב ולעמוד השדרה בפרט, ולשרירי הגוף בכלל. חשוב לציין שמזרני לטקס מרגישים קשים תחילה.

מזרן הלטקס עשוי מחומר טבעי המופק מעץ הגומי. הוא נוח ובעל גמישות גבוהה. לטקס הוא חומר נושם, לכן מזרנים שעשויים מלטקס לא נוטים להתחמם בלילה. בתהליך הייצור של המזרונים משלבים את הלטקס בשכבת המזרון העליונה, בעוביים שונים לבחירה, וממלאים את המזרן בטכנולוגיית שכבות וביניהם חללים, על מנת להבטיח רמת אוורור גבוהה וכן את עמידות המזרן לאורך זמן.

מזרנים ללא קפיצים מגיעים בדרגות קושי שונות. הם עמידים, מסתגלים למשקל וחלקם אף מתעצבים בהתאם לתנוחת הגוף. הם מספקים תמיכה נרחבת, מפחיתים כאבים וכוללים עוד הרבה יתרונות מעולים.

נגישות