חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ויסקו ג’ל או לטקס – במה כדאי לבחור?

מזרון איכותי לשינה מפנקת

ויסקו ג’ל או לטקס? שאלת השאלות, שהתשובה לה לא פשוטה ובוודאי גם לא חד משמעית. השוק מציע כיום שני סוגים עיקריים של מזרונים: מזרון ויסקו ג’ל ומזרון לטקס. לכל סוג מאפיינים שונים ולכל אחד יתרונות אחרים, שכדאי לקחת בחשבון במסגרת השיקולים.

שיקולים שכדאי לקחת בחשבון

לתוהים: מזרון ויסקו או מזרון לטקס, כדאי מאד לבחון לעומק מה מציע כל מזרון. מזרון ויסקו, למשל, מזכיר מאד מבחינת אופיו של חומר הגלם שלו, את הג’ל. היתרון של מזרון מסוג כזה הוא העובדה שהוא נותר קשיח גם בטמפרטורת החדר, אך מתרכך כשבא במגע עם חום גופם של השוכבים עליו. מזרון זה מתאים את עצמו למבנה הגוף של הישנים עליו בתוך פרק זמן קצר, מה שהופך אותו לפתרון מצוין לאלה שהנוחות היא פרמטר מרכזי עבורם. מזרון לטקס מציע תמיכה אורתופדית טובה, ולכן נהדר לסובלים מכאבים בעמוד השדרה ורגישויות שונות במפרקים. הוא נפלא גם לקשישים, הנהנים בזכותו משינה עמוקה וטובה יותר.

מזרון לטקס, לעומתו, עשוי מחומרים טבעיים. הגומי שבו טבעי, הוא גמיש וגם אלסטי. קהל היעד העיקרי שלו הם אלה הסובלים מאלרגיות למיניהן, ובעיקר מאלרגיה לאבק. המזרון איננו סופג את האבק, הוא דוחה לחות ושומר בהצלחה על טמפרטורה קבועה בכל עונה. לא מצטברים בו ריחות לא נעימים ורמת האוורור שלו מרשימה. יחד עם זאת, וזהו חסרונו, הוא מאבד מגמישותו לאורך השנים ויש להחליפו לפחות אחת ל-10 שנים. אם ויסקו או לטקס, במקרה הזה, הדבר נתון לשיקול דעתכם. עליכם לקחת בחשבון את הצרכים שלכם, את הפרמטרים שעליהם אינכם מוכנים להתפשר וגם את העלות עצמה.

כאשר בוחנים את האפשרויות ותוהים במה לבחור: מזרון לטקס או ויסקו, כדאי להקשיב למומחים. כאמור, לכל סוג יתרונות אחרים וגם חסרון שחשוב לקחת בחשבון. הויסקו נחשב ליקר מבין השניים, אך הלטקס נשחק מהר. הויסקו מציע תמיכה אורתופדית מצוינת והלטקס מושלם לסובלים מאלרגיות ורגישויות שונות. כך או כך, אלו שתי אפשרויות טובות והבחירה לא תמיד קלה. סקר שוק וקבלת מלוא המידע הרלוונטיים על השניים יעזרו בהחלטה.

מתלבטים במה לבחור? MD מנדלבוים מערכות שינה מתקדמות מציעה לכם את שתי האפשרויות, המיוצרות על ידה, ובעיקר כתובת מקצועית ואמינה שתסייע לכם בבחירה. מעוניינים בפרטים נוספים על המזרונים? צרו קשר

מוצרי מבצע

מזרן נאפולי NAPOLI

רמת קושי: בינוני/רך
גובה מזרן : 25 ס”מ
לא כולל הובלה והרכבה
המזרן מגיע בואקום
הסטייה המותרת למידת המזרן ע”פ מפרטי החברה 2 ס”מ (+ -)

מזרן פרובנס אקסלוסיב PROVENCE EXCLUSIVE

רמת קושי : בינוני

גובה מזרן : 27 ס”מ

NO FLIP
המחיר כולל מע”מ
לא כולל הובלה והרכבה
על מזרנים באורך 2.00 מ’ אין תוספת מחיר. תוספת של 75 ₪ לפינה עגולה
מזרנים באורך 1.80 מ’ ו/או 2.10 מ’ תוספת 10% למחיר ה- 1.90 מ’
מזרנים באורך 2.20 מ’ תוספת 15% למחיר ה- 1.90 מ’
הסטייה המותרת למידת המזרן ע”פ מפרטי החברה 2 ס”מ (+ -)
18 שנה אחריות בכפוף לתעודת אחריות

צרו קשר

ונציגנו יחזור אלכם בהקדם

נגישות