חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מזרון איכותי לשינה מפנקת

מזרון איכותי לשינה מפנקת

למזרונים שאנו בוחרים לרכוש ולישון עליהם ישנה השפעה קרדינאלית על איכות השינה שלנו. במידה וחשוב לכם לישון באופן איכותי ולא לסבול בעת השינה שלכם, אנו ממליצים לכם בחום לשים לב איזה מזרון אתם רוכשים. שימו לב שיכולים להיות הבדלים משמעותיים למדי בין סוגי המזרונים השונים. קחו בחשבון שהמחיר של המזרון לא תמיד מעיד אל איכותי, שכן ניתן למצוא מזרון איכותי במחיר נמוך ובו בזמן מזרון לא טוב במחיר גבוה. בכדי למצוא את המזרון הטוב ביותר בשבילכם פשוט תוודאו שאתם מבינים לעומק כיצד המזרון שלכם מורכב.

אז איך לבחור מזרון איכותי?

בחירה של מזרון איכותי זו בדרך כלל משימה לא פשוטה בכלל. אין ספק שאם חשוב לכם לישון שינה מלאה ונעימה, עליכם לפעול בשיקול דעת ופשוט לעקוב אחר הטיפים שנחלק במהלך המאמר.

סוג החומר – המזרונים יכולים להיות עשויים משלל חומרים שונים. חלקם יכולים להיות איכותיים יותר ואילו חלקם יכולים להיות איכותיים פחות. אין ספק שאם חשובה לכם איכות המזרון, עליכם קודם כל לוודא שאתם רוכשים מזרון שעשוי מחומרים איכותיים. בכדי להיות בטוחים שאתם רוכשים את המזרון הנכון, אנו ממליצים בחום להתייעץ עם איש מקצוע שינחה אתכם ויסביר לכם אודות סוגי המזרונים השונים.

העלות – לאחר שמצאתם את המזרון שמוצא חן בעיניכם, כדאי מאוד לערוך השוואת מחירים בין החנויות השונות ולהחשף אל המחירים השונים בהם מוכרים את הדגם. לאחר השוואה קלה אנו בטוחים שתוכלו למצוא את החנות שמוכרת את המזרון שאתם רוצים במחיר האטרקטיבי ביותר. הדבר יחסוך לכם לא מעט כסף שיכלתם לבזבז על קנייה שהייתה נעשית ללא בדיקה כלל וכלל.

להתייעץ – בדומה לרכישה של כל מוצר אחר שאין לכם ידע מקצועי רב לגביו, תמיד מומלץ להתייעץ עם איש מקצוע לגבי הדגם המומלץ עבורכם. כפי שאתם וודאי מסוגלים לתאר לעצמכם, ישנם דגמים רבים ומגוונים של מזרונים המוצעים למכירה בשוק הרחב, כך שאם אתם רוצים להיות בטוחים שאתם קונים את המזרון הנכון בשבילכם ובשביל הצרכים שלכם, פשוט תוודאו שאתם מתייעצים עם איש מקצוע.

למה בכלל כדאי לבחור במזרון איכותי?

ובכן, אם יצא לכם לחשוב מדוע כדאי לכם בכלל לבחור במזרון איכותי, תנו לנו לענות לכם על כך. ראשית כל, אם תשכילו לרכוש מזרון שעשוי מחומרים איכותיים, תוכלו להנות משינה טובה יותר. שינה נעימה ושקטה, כזו הנעשית על מזרון נוח למדי.

ניתן לומר שבעשורים האחרונים נעשו לא מעט מחקרים אשר הוכיחו באופן חד משמעי שלאיכות ההמזרון שאנו ישנים עליו יש השפעה ישירה על איכות השינה שלנו. הממצאים מראים כי כאשר המזרון יותר נוח לנו ולגב שלנו, שנתנו נוטה להיות הרבה יותר טובה, עמוקה ונעימה, ובאותה מידה להיפך.

מוצרי מבצע

מזרן נאפולי NAPOLI

רמת קושי: בינוני/רך
גובה מזרן : 25 ס”מ
לא כולל הובלה והרכבה
המזרן מגיע בואקום
הסטייה המותרת למידת המזרן ע”פ מפרטי החברה 2 ס”מ (+ -)

מזרן פרובנס אקסלוסיב PROVENCE EXCLUSIVE

רמת קושי : בינוני

גובה מזרן : 27 ס”מ

NO FLIP
המחיר כולל מע”מ
לא כולל הובלה והרכבה
על מזרנים באורך 2.00 מ’ אין תוספת מחיר. תוספת של 75 ₪ לפינה עגולה
מזרנים באורך 1.80 מ’ ו/או 2.10 מ’ תוספת 10% למחיר ה- 1.90 מ’
מזרנים באורך 2.20 מ’ תוספת 15% למחיר ה- 1.90 מ’
הסטייה המותרת למידת המזרן ע”פ מפרטי החברה 2 ס”מ (+ -)
18 שנה אחריות בכפוף לתעודת אחריות

צרו קשר

ונציגנו יחזור אלכם בהקדם

נגישות