חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מזרון בלי קפיצים – איך מוצאים את המתאים?

מזרונים לבני נוער

יש לכם מזרון ישן ואתם רוצים להחליפו באחד אחר, חדש? אם כן, תגלו שהאפשרויות כיום הן רבות וכך גם המחירים. מזרון בלי קפיצים למשל נחשב לאחד הפתרונות הפופולאריים ולו בזכות הנוחות הרבה שהוא מציע. אם אפשרות כזו רלוונטית לכם, כדאי שתבחנו כמה נקודות לפני שאתם מבצעים את הרכישה:

מי מייצר את המזרון – היצרן הוא נקודה חשובה שכדאי לקחת בחשבון לפני שקונים מזרון ללא קפיצים מומלץ לחפש מזרונים המיוצרים על ידי חברות המתמחות בתחום, חברות מוכרות ומנוסות. חברות השמות דגש רב על איכות המזרון ועל התאמתו לקהל היעד. חברות כאלו תספקנה לכם את המענה המתאים הן בעת הרכישה עצמה והן לאחר מכן, במידה ותתקלו בבעיה או בתקלה.

העלויות – עלות המזרון היא נקודה נוספת, חשובה לא פחות. מכיוון שטווח המחירים רחב מאד ובעוד שישנם מזרונים ללא קפיצים זולים, ישנם גם יקרים מאד, כדאי לערוך סקר שוק, לבדוק מהן העלויות הריאליות כיום ובהתאם לקבל את ההחלטה. בנוסף, חשוב מאד להגדיר את התקציב ולחפש מזרונים מתאימים. כדאי לקחת בחשבון שעל איכות משלמים ואם היא חשובה לכם ייתכן ותצטרכו להוציא יותר מכפי שתכננתם.

הנוחות – המזרונים משמשים אותנו לא מעט במהלך השנים. לפחות שליש מהיום אנו ישנים על המזרון וחשוב שהוא יהיה איכותי כמובן אבל גם נוח בו זמנית. מומלץ מאד, אם אתם מחפשים מזרון שהוא בלי קפיצים, לנסות אותו לפני הרכישה. לשבת עליו בחנות, לשכב עליו ולבחון את מידת הנוחות שהוא מציע לכם. האם הוא רך או קשה מספיק? האם הוא מספק את התמיכה הנדרשת? ועוד. מזרון לא נוח יפגע באיכות השינה שלכם ולא ישרת אתכם כראוי. נסו כמה סוגים של מזרונים, כמה דגמים והשוו בין מידת הנוחות שמציע כל אחד מהם עד שתמצאו את המושלם עבורכם.

מעוניינים לרכוש מזרון חדש? ב – MD מנדלבוים מערכות שינה מתקדמות מעמידים לרשותכם מגוון של מזרונים, עם ובלי קפיצים. מזרונים המיוצרים על ידי החברה עצמה, החל מחומר הגלם ועד למוצר המוגמר.

מוצרי מבצע

מזרן סנטה מוניקה Santa Monica

המזרן ההיברידי היוקרתי של מנדלבוים מחולק לשני אזורים שונים, המותאמים לשני בני הזוג, כל אחד לפי פרופיל השינה שלו והעדפתו.
ליבת המזרן מורכבת מארבע שכבות של פוליאוריתן קפיצי וקשיח, עם שכבה של קפיצי Pocket springs בצפיפות גבוהה, הארוזים כל אחד בנפרד לגמישות ותמיכה נקודתית לכל איברי הגוף. מעליהם, שכבת נוחות מפנקת של COCOON אחד מהחומרים המתקדמים ביותר בעולם השינה, בלעדי למנדלבוים. המבנה הפולימרי הייחודי שיש ב COCOON מונע את הצטברות הלחות הטבעית הנוצרת על ידי הגוף במהלך השינה ( בעיקר באזורי המגע של איברי הגוף עם המזרן) מסייע בהובלת חום הרחק מפני השטח של הגוף ובכך שומר על טמפרטורת גוף נוחה ומסייע לפיזור לחצים מושלם ע”י התאמה לטביעת הגוף ויצירת שטח מגע מקסימלי בין הגוף למזרן . המזרן מגיע בשלוש דרגות קושי: רך, קלאסי וקשה

רמת קושי: קשה\בינוני\רך לבחירה

גובה מזרן: 28 ס”מ

מחיר כולל מע”מ
לא כולל הובלה והרכבה
הסטייה המותרת למידת המזרן ע”פ מפרטי החברה ( 2 ס”מ + – )
18 שנה אחריות בכפוף לתעודת אחריות

מזרן Maldives

מזרן מלדיביים MALDIVES

רמת קושי: בינוני

גובה מזרן: 29 ס”מ

המחיר כולל מע”מ
לא כולל הובלה והרכבה
הסטייה המותרת למידת המזרן ע”פ מפרטי החברה 2 ס”מ (+ -)
18 שנה אחריות בכפוף לתעודת אחריות

צרו קשר

ונציגנו יחזור אלכם בהקדם

נגישות