חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מזרונים ואיכות השינה שלנו

מזרונים ואיכות השינה שלנו

מזרונים היו קיימים בעולם מאז ראשית האנושות, רק שבעבר הרחוק הם לא נראו כמו המזרונים של היום אלא היו נראים כמחצלות קש פשוטות, או כשטיחים ארוגים, היום אנו בעידן שבו האדם דואג לנוחות מירבית ולאיכות חיים, והיום אנו נהנים ממזרונים המיוצרים בשיא הטכנולוגיה, עם חומרי הגלם האיכותיים ביותר, ורק לאחר שנערכו מחקרים הקובעים אילו מזרונים יספקו לנו את השינה הבריאה ביותר.

היום ידוע לכולם שככל שהמזרון יהיה איכותי יותר ומותאם לצרכים שלנו, כך השינה שלנו תהיה שינה ערבה ובריאה, ללא כאבים, שינ שתאפשר לנו לצבור אנרגיות בלילה לקראת יום חדש.השוק רווי היום סוגים שונים של מזרונים, יש מזרונים אורטופדיים, יש מזרוני קפיצים, יש מזרונים לילדים, ועוד, כל זאת מתוך מטרה לאפשר לכל אחד למצוא לעצמו את המזרון המתאים לו ביותר.

יש כאלו שבשבילם מזרון הוא אינו פריט חשוב בחייהם, והם ממהרים לבחור את המזרון במחיר הזול, ואינם מקפידים לבחור את המזרון האיכותי המתאים לצרכיהם שיבטיח להם את השינה הבריאה והנוחה, ויש כאלו המבינים שמזרון הוא לא סתם פריט בבית, אלא פריט שמשפיע על בריאותנו ואיכות חיינו, ולכן הם מקפידים לרכוש את המזרון המתאים להם זה שהם ירגישו עליו נוח, וידעו שהוא יבטיח להם שינה בריאה ונוחה כל לילה.

חשוב לזכור שמזרון הוא לא פריט שיכול להשאר אתנו עשרות שנים, ויש לבצע בבית החלפת מזרונים, בערך כל 10 שנים, וגם במהלך 10 השנים שהם בביתנו יש לשמור עליהם ולתחזק אותם היטב, אחרת הם עלולים לצבור אבק, ונוזלים, ולאבד מאיכותם.

אז מה זה בעצם מזרון איכותי

מזרון איכותי הוא מזרון המותאם למבנה הגוף שלנו, לכן מומלץ לרכוש מזרונים רק כאשר אנחנו מגיעים לחנות ממשית ושוכבים על דגם המזרון , ומרגישים האם המזרון נוח לנו או לא. מזרון איכותי הוא כזה שיתאים למבנה האורטופדי של הגוף שלנו, חכן מזרון הוא מוצר אינדבדואלי, מזרון שהוא איכותי עבור צרכן אחד, יהיה ממש מזרון רגוע עבור צרכן אחר.

מזרון איכותי צריך שיענה גם על כמה פרמטרים שהם:

  • מזרון המיוצר מחמרי גלם איכותיים
  • מזרון הנמכר ע”י חברה מוכרת ובעלת מוניטין ולא חברה קקיונית או מכולה באמצע פרדס בשרון .
  • מזרון שמיוצר ע”פ התקנים הבינ”ל ויש לו תו תקן בינ”ל.
  • מזרון שהוא בגודל המתאים לכם
  • מזרון שנמכר לכם ע”י חברה המעניקה לכם אחריות של לפחות 5 שנים .

אז אם אתם עומדים לרכוש מזרון לביתכם , זכרו שלא כדאי להתפשר על איכות המזרון, כי הדבר יגרום לכך שאתם תאלצו להתפשר על איכות השינה שלכם, ועל בריאותכם.

מוצרי מבצע

מזרן נאפולי NAPOLI

רמת קושי: בינוני/רך
גובה מזרן : 25 ס”מ
לא כולל הובלה והרכבה
המזרן מגיע בואקום
הסטייה המותרת למידת המזרן ע”פ מפרטי החברה 2 ס”מ (+ -)

מזרן פרובנס אקסלוסיב PROVENCE EXCLUSIVE

רמת קושי : בינוני

גובה מזרן : 27 ס”מ

NO FLIP
המחיר כולל מע”מ
לא כולל הובלה והרכבה
על מזרנים באורך 2.00 מ’ אין תוספת מחיר. תוספת של 75 ₪ לפינה עגולה
מזרנים באורך 1.80 מ’ ו/או 2.10 מ’ תוספת 10% למחיר ה- 1.90 מ’
מזרנים באורך 2.20 מ’ תוספת 15% למחיר ה- 1.90 מ’
הסטייה המותרת למידת המזרן ע”פ מפרטי החברה 2 ס”מ (+ -)
18 שנה אחריות בכפוף לתעודת אחריות

צרו קשר

ונציגנו יחזור אלכם בהקדם

נגישות