חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מחפשים מזרון יחיד במבצע? כך תמצאו אותו

חשיבות מזרון השינה

השוק מעמיד לרשותנו מגוון רחב של אפשרויות ובכל תחום כמעט. כאשר מדובר במזרונים, שעליהם אנו ישנים, הבחירה לא קלה, ובייחוד לאור השפע הרב וההבדלים הבולטים בין סוג אחד למשנהו. כשמחפשים מזרונים, בין אם מזרון יחיד במבצע ובין אם זוגי, מומלץ מאד לבדוק כמה נקודות עיקריות, ולו כדי להבטיח שבוחרים בפתרון המתאים והנכון, זה העונה במדויק על כל הצרכים וגם תואם לתקציב הקיים.

על נוחות ואיכות לא מתפשרים

בבואנו לחפש מזרנים יחיד, עלינו לשים דגש על כמה פרמטרים. נוחות השינה היא אחד החשובים שבהם, דרגת הקושי של המזרון – קשה או רך היא פרמטר נוסף וכמובן גם המחיר. אם האיכות חשובה לכם עליכם לקחת בחשבון גם פרמטר זה ומוטב מאד שלא תתפשרו עליו. לרוב, מזרונים יחידים משמשים את הילדים או את מיטת האורחים. יחד עם זאת, גם כשהם עבור הצעירים, ישנה חשיבות רבה לאופן הבחירה ולצרכים הקיימים. כדי שהמזרון הנבחר ישרת אתכם למשך שנים וישמור על תכונותיו, כדאי לחפש כזה העשוי מחומרי גלם חזקים ועמידים, השורדים למשך תקופה ארוכה ואינם נשחקים.

לנסות לפני שקונים

על המזרון הנרכש להתאים למבנה גופנו. לסובלים מבעיות אורתופדיות שונות, כמו בעיות גב, צוואר או עמוד שדרה, מתאים מזרון מסוג אחד, בעוד שלאחרים יתאים אחר. מזרנים יחיד במבצע יכולים גם לספק מענה מתאים למגזר הדתי. אלה, נוהגים לרכוש שני מזרנים לרוב, אחד לאישה ואחד לגבר. גם כאן חשוב להתאים בצורה מדויקת ולהבטיח נוחות ואיכות רבה. לאור מגוון האפשרויות הרחב, חשוב לבחון היטב כל מזרן ומזרח לפני הבחירה. לשכב עליו, לשבת עליו וגם לנסות עליו תנוחות שונות. כדאי להיוועץ עם המומחים בתחום ולבחון בעזרתם את המזרונים הקיימים, תוך התייחסות לכלל הצרכים.

מעוניינים לרכוש מזרן יחיד במחיר אטרקטיבי? MD מנדלבוים מערכות שינה מתקדמות מעמידה לרשותכם מבחר של מזרוני יחיד, המיוצרים על ידי החברה עצמה. מזרונים איכותיים העומדים בתקנים מחמירים.

מוצרי מבצע

מזרן סנטה מוניקה Santa Monica

המזרן ההיברידי היוקרתי של מנדלבוים מחולק לשני אזורים שונים, המותאמים לשני בני הזוג, כל אחד לפי פרופיל השינה שלו והעדפתו.
ליבת המזרן מורכבת מארבע שכבות של פוליאוריתן קפיצי וקשיח, עם שכבה של קפיצי Pocket springs בצפיפות גבוהה, הארוזים כל אחד בנפרד לגמישות ותמיכה נקודתית לכל איברי הגוף. מעליהם, שכבת נוחות מפנקת של COCOON אחד מהחומרים המתקדמים ביותר בעולם השינה, בלעדי למנדלבוים. המבנה הפולימרי הייחודי שיש ב COCOON מונע את הצטברות הלחות הטבעית הנוצרת על ידי הגוף במהלך השינה ( בעיקר באזורי המגע של איברי הגוף עם המזרן) מסייע בהובלת חום הרחק מפני השטח של הגוף ובכך שומר על טמפרטורת גוף נוחה ומסייע לפיזור לחצים מושלם ע”י התאמה לטביעת הגוף ויצירת שטח מגע מקסימלי בין הגוף למזרן . המזרן מגיע בשלוש דרגות קושי: רך, קלאסי וקשה

רמת קושי: קשה\בינוני\רך לבחירה

גובה מזרן: 28 ס”מ

מחיר כולל מע”מ
לא כולל הובלה והרכבה
הסטייה המותרת למידת המזרן ע”פ מפרטי החברה ( 2 ס”מ + – )
18 שנה אחריות בכפוף לתעודת אחריות

מזרן Maldives

מזרן מלדיביים MALDIVES

רמת קושי: בינוני

גובה מזרן: 29 ס”מ

המחיר כולל מע”מ
לא כולל הובלה והרכבה
הסטייה המותרת למידת המזרן ע”פ מפרטי החברה 2 ס”מ (+ -)
18 שנה אחריות בכפוף לתעודת אחריות

צרו קשר

ונציגנו יחזור אלכם בהקדם

נגישות