חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מידות של מזרונים – על האפשרויות המוצעות כיום

מזרונים לבני נוער

אם בעבר הוצעו לנו שתי מידות מזרונים, אחת המיועדת למיטה הזוגית ואילו השנייה למיטת יחיד בגודל סטנדרטי, הרי שכיום הסיפור הוא אחר ומגוון המידות הוא רחב הרבה יותר. המידות מושפעות ממידותיהן של המיטות המיוצרות והן, בזכות האפשרויות הרבות, יכולות לשרת צרכים שונים. זוגות גבוהים יעדיפו מזרונים גדולים (רחבים וגם ארוכים), לילדים ירכשו קטנים ולבני הנוער יבחרו את המיטה במידה 120, מזרון ביניים שיכול לשרת אותם במשך שנים.

על המידות הקיימות

כשבוחנים מידות של מזרונים חשוב, כמובן, לקחת בחשבון את מידת המיטה הקיימת. יחד עם זאת, זו גם הזדמנות לרכוש מיטה חדשה טובה ונוחה יותר, מיטה שאולי גדולה יותר מקודמתה. באופן כללי, המידות נחלקות למספר אפשרויות, המוכרות בכל העולם: מזרן יחיד יהיה לרוב בגודל של 100 על 190 סמ, מזרן דאבל, הנחשב למזרן זוגי סטנדרטי, יהיה בגודל של 190 על 140 סמ (המידה הפופולארית כיום), מזרן קווין סייז יהיה בגודל של 200 על 150 סמ ואילו הקינג סייז, שנכנס לתודעתנו ממש לאחרונה, יהיה בגודל של 200 על 195 סמ. מעבר לכך, ישנן גם מידות ביניים, כמו 190 על 100, 190 על 150 ועוד. המגוון רחב הרבה יותר וניתן למצוא מזרון במידה מדויקת על פי המיטה הקיימת.

נקודות נוספות שחשוב לבדוק

מלבד מידות המזרון, חשוב גם לקחת בחשבון את עניין הנוחות, את דרגת הקושי וגם את התמיכה שהוא מציע. בין אם אלה מזרוני קפיצים או מזרונים רגילים, בין אם אלה מזרונים מתכווננים זוגיים או מזרונים יחידים, פנייה למומחים היא הדרך הנכונה באיתור המזרון המתאים. יש לבחון את המזרון, לשבת, לשכב עליו ולבדוק אותו היטב בו במקום. כדאי להשוות בין כמה דגמים שונים ולאסוף את כל הנתונים הנדרשים.

מעוניינים במזרון זוגי סטנדרטי? מחפשים אולי מזרון יחיד במידה קצת אחרת? MD מנדלבוים מערכות שינה מתקדמות מעמידה לרשותכם מגוון מידות של מזרונים, המיוצרים על ידי החברה עצמה. מזרונים אלה, לרבות חומרי הגלם שמהם הם עשויים, מתבססים על איכות ברמה גבוהה ונוחות רבה. מעוניינים בפרטים נוספים? צרו קשר

מוצרי מבצע

מזרן נאפולי NAPOLI

רמת קושי: בינוני/רך
גובה מזרן : 25 ס”מ
לא כולל הובלה והרכבה
המזרן מגיע בואקום
הסטייה המותרת למידת המזרן ע”פ מפרטי החברה 2 ס”מ (+ -)

מזרן פרובנס אקסלוסיב PROVENCE EXCLUSIVE

רמת קושי : בינוני

גובה מזרן : 27 ס”מ

NO FLIP
המחיר כולל מע”מ
לא כולל הובלה והרכבה
על מזרנים באורך 2.00 מ’ אין תוספת מחיר. תוספת של 75 ₪ לפינה עגולה
מזרנים באורך 1.80 מ’ ו/או 2.10 מ’ תוספת 10% למחיר ה- 1.90 מ’
מזרנים באורך 2.20 מ’ תוספת 15% למחיר ה- 1.90 מ’
הסטייה המותרת למידת המזרן ע”פ מפרטי החברה 2 ס”מ (+ -)
18 שנה אחריות בכפוף לתעודת אחריות

צרו קשר

ונציגנו יחזור אלכם בהקדם

נגישות