חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

האם כדאי לקנות מזרן איכותי לילדים?

האם כדאי לקנות מזרן איכותי לילדים?

הורים רבים תוהים בינם לבין עצמם בכל הקשור לשאלה האם משתלם יהיה לרכוש מזרן יקר ואיכותי לילדים שלהם. מדובר בעניין חשוב למדי, היות וכל הורה היה מעוניין שילדיו יגדלו על הצד הטוב ביותר, והמזרן עלול לקחת חלק גדול מהליך גדילה בריא מוצלח.

ללא שום ספק, השקעה במזרן למען הילדים זו מעין השקעה שתחזיר את עצמה בסופו של דבר. בין אם מדובר בכך שתהנו מילדים יותר רגועים ושקטים, כאלה אשר חולמים הרבה יותר ונהנים משינה עמוקה למדי, ובין אם מדובר בכך שהילדים שלכם יחסכו מעצמם טיפולי פיזיותרפיה רבים אשר עלולים לבוא לקראתם בשנות בגרותם.

על מנת שתוכלו להבין ביתר קלות את עניין חשיבותו של המזרן בעבור ילדכם, במאמר הבא אפרט בכל הנוגע לכך. אציין את הדברים הקריטיים ביותר שעלולים לקרות בעקבות הזנחה של מזרן הילד, ומדובר בדברים שליליים בלבד. ללא ספק, לא מומלץ להפקיר את המזרן עליו ילדינו ישנים, היות ומדובר בפלטפורמה אשר נועדנו להעביר עליה שליש מהחיים, וככזאת מומלץ שתהיה איכותית.

מה עלול לקרות?

הורים רבים מזניחים את העובדה שהילדים שלהם דורשים את מלוא תשומת הלב על מנת שיגדלו באופן תקין וללא בעיות. כאשר מדובר על המזרן, ישנם כאלה אשר יחליטו לחסוך בעניין היות והם לא יראו בכך משהו חשוב וקריטי למען גדילה תקינה של הילדים. מדובר בטעות חמורה, כזו אשר עלולה לתקוף את הילדים בשלב מאוחר יותר בחייהם על ידי כך שיסבלו מבעיות גב כרוניות עקב הזנחה של הגב שלהם.

כמו כן, אם המזרן לא יתאם את צורכיהם של הילדים, בטווח הזמן המיידי הם עלולים לחוות נדודי שינה אשר יעיקו עליהם ולא יאפשרו להם לחיות את חייהם בצורה תקינה. בין אם מדובר בחוסר שמחה שיופיע אצלם ובין אם מדובר בחוסר ריכוז בבית הספר אשר יגרע מעתידם.

היעזרות במומחים

כאשר רוכשים מזרן חדש לילדים, חשוב שהדבר יעשה בעזרתם של מומחים, כאלה אשר יעזרו לכם ולילדכם לבחור את המזרן המתאים ביותר. בכל חנות מתמחה ניתן למצוא היום צוות של מומחים שישמח לסייע לכם ולהחליט על המזרן הבא שתרכשו. בכל אופן, חשוב לשים לב שלא מוכרים לכם גימיקים, אלא שמעבירים לכם ידע רלוונטי ונכון, כזה אשר יועיל לכם ולא למוכר שמולכם.

לאחר שיהיה בידכם את כל הידע הרלוונטי אתם תוכלו ללכת צעד אחד קדימה ולרכוש את המזרון. רק אל תשכחו לבצע השוואת מחירים מקיפה באזורכם, כך שתוכלו להשיג את המזרון במחיר המשתלם ביותר. טווח המחירים בעבור המזרונים בארץ הינו רחב למדי, ולאור זאת מדובר בעניין רציני אשר שווה להקדיש לו את מלוא תשומת הלב שלכם.

מוצרי מבצע

מזרן נאפולי NAPOLI

רמת קושי: בינוני/רך
גובה מזרן : 25 ס”מ
לא כולל הובלה והרכבה
המזרן מגיע בואקום
הסטייה המותרת למידת המזרן ע”פ מפרטי החברה 2 ס”מ (+ -)

מזרן פרובנס אקסלוסיב PROVENCE EXCLUSIVE

רמת קושי : בינוני

גובה מזרן : 27 ס”מ

NO FLIP
המחיר כולל מע”מ
לא כולל הובלה והרכבה
על מזרנים באורך 2.00 מ’ אין תוספת מחיר. תוספת של 75 ₪ לפינה עגולה
מזרנים באורך 1.80 מ’ ו/או 2.10 מ’ תוספת 10% למחיר ה- 1.90 מ’
מזרנים באורך 2.20 מ’ תוספת 15% למחיר ה- 1.90 מ’
הסטייה המותרת למידת המזרן ע”פ מפרטי החברה 2 ס”מ (+ -)
18 שנה אחריות בכפוף לתעודת אחריות

צרו קשר

ונציגנו יחזור אלכם בהקדם

נגישות