האיכות המקסימלית בכל לילה: למה אסור לכם להתפשר על פחות ממזרן של מנדלבוים?

טכנולוגיה מתקדמת, שימוש בחומרי הגלם האיכותיים ביותר ואחריות על כל אחד מרכיבי המזרן. עם למעלה מ-80 שנות ניסיון ומומחיות שעוברת מדור לדור, במזרני מנדלבוים תקבלו את חוויית השינה שתמיד חיפשתם ולאורך שנים

מזרן הוא לא מוצר צריכה. אנחנו ישנים עליו כשליש מהחיים, ולרוב לא נחליף אותו תוך פחות מ-10 שנים. כיום, רבים כבר מודעים לעובדה שאיכות השינה שלהם תלויה במידה רבה במזרן ושמדובר בפרמטר מרכזי באורח חיים בריא, ממש כמו פעילות ספורטיבית, תפריט נכון ודאגה לרווחה הנפשית. מכיוון שמזרן חדש הוא רכישה שמיועדת לשמש אתכם לאורך זמן, הבחירה הנכונה מצריכה שילוב בין התאמה מיטבית לצרכים האישיים לבין איכות ועמידות.

מה הופך מזרן למזרן איכותי באמת?
שנת לילה איכותית יכולה לסייע בהפחתת לחצים, להגביר תפוקה ואפילו למנוע בעיות רפואיות. בדיוק בגלל זה,בבסיס כל מזרן שמיוצר על ידי חברת מנדלבוים,נמצאים מספר ערכים מרכזיים ומשמעותיים שמבדילים אותם ממזרנים אחרים. למרות שבחנויות יחכו לכם מזרנים רבים, העקרון הבסיסי שצריך להנחות אתכם הוא שאין שני מזרונים זהים, ושגם אם מבחינה חיצונית אינכם מבחינים בהבדל, זה לא בהכרח המצב. ללא קשר לרשת בה תבחרו לקנות את המזרן הבא שלכם, אלה הפרמטרים שחשוב לקחת בחשבון רגע לפני ביצוע הרכישה:

איך מזרון איכותי יכול להקל על הסובלים מכאבי גב

1. החומרים
שני מזרנים יכולים להיראות בדיוק אותו הדבראבל לספק חוויית שינה שונה לגמרי. הסיבה לכך נמצאת בשכבות שבתוך כל מזרן, וקשורה לחומרים שהם מכילים ולשיטות הייצור שמאחוריהם.מה שקובע את ההבדל ומעניק למזרנים תכונות רבות שמשפיעות על חווית השינה, קשור לפרמטרים כמו סוג הפולימר, כמות הוויסקו או הלטקס, איכות המנגנונים, סוג הבד, תפירת הבד ואפילו סוג הדבק בו משתמשים.

חברת מנדלבוים מייצרת בעצמה את רוב חומרי הגלם שמשפיעים על איכות המזרן, עובדה שמאפשרת לה לבחור ולשלוט בסוג הפולימר, רמת הצפיפות והמשקל הסגולי. בחברה משתמשים בלעדית בישראל בוויסקו פניאומטי. המנגנונים, שאחראים על גמישות מקסימלית והתאמה מושלמת לגוף, הם מתוצרת חברת Beko הגרמנית והותאמו לסטנדרטים המחמירים ביותר. איכות הבד משפיעה לא רק על איכות השינה אלא גם על אריכות חיי המזרן, ובמנדלבוים תקבלו בכל מזרן שתבחרו את הבד האיכותי ביותר.

2. הטכנולוגיה
לאורך שנות קיומה של החברה,שמה מנדלבוים דגש על חדשנות פורצת דרך, במטרה להכניס לשימוש חידושים שלא נראו בעבר וקשורים לטכנולוגיה שמאחורי כל מזרן–אשר אחראית על דיוק העבודה ותוצאותיה.

בימים אלו מנדלבוים משיקה את המזרן עם טכנולוגית הבודיסנס, היחיד בישראל המבוסס על שיטת ה-hybrid system המשלבת בין המאפיינים הבולטים של וויסקו פניאומטי ולטקס. וויסקו פניאומטי הוא חומר שאינו רגיש לשינויי טמפרטורות ולכן אינו מתרכך בקיץ ומתקשה בחורף ואילו לטקס נותן תמיכה מצויינת משום שהוא חומר בעל קפיציות גבוהה.

טכנולוגיות חדשניות מסייעות גם לשילוב שכבות פולימרים מסוגים שונים, כדי ליצור הפחתת עומסים הדרגתית. מנדלבוים הייתה הראשונה להכניס לשוק חידושים רבים בתחום המזרונים שחלקם, כמו האריזה בוואקום ופולימרים חדשניים, ייחודים לה בישראל עד היום.

3. שליטה ואחריות מקצה וקצה
צרכנים רבים בוחרים מזרן בהתאם לשם החברה, מבלי לדעת איפה ייצרו את חומרי הגלם שלו. במציאות שבה המזרן שרכשתם יישאר אתכם למשך 10 שנים לפחות, כדאי שתבחרו בחברה שתיקח אחריות מקצה לקצה, מהייצור של החומרים ועד לחדר השינה. כדי להיות בטוחים גם בפרטים הקטנים ביותר ולפקח על כל רגע בתהליך הייצור, מוצרי מנדלבוים מיוצרים במפעל שבבעלותנו. בשעה שרבים מהגורמים בענף מרכיבים את המזרנים שלהם מחומר גלם מוכן, אנו מייצרים גם את חומרי הגלם בעצמנו לכן מבצעים בקרה מושלמת על האיכות שלהם – עד לקבלת המוצר המוגמר.

עובדה זו מאפשרת לנו לקחת אחריות על כל שלב, ולייצר מזרנים בגדלים וברמות קשיחות רבות, כולל מזרנים בהתאמה אישית.יתרון נוסף של הייצור העצמי מגולם ביכולת להימנע מפערי תיווך של ספקים חיצוניים, מה שמאפשר לנו למכור את המזרנים מבית מנדלבוים במחירים המשקפים את התמורה הגבוהה ביותר לכסף.

שינה טובה יותר, סביבה ירוקה יותר
השימוש בטכנולוגיות המתקדמות ביותר, לא בא על חשבון הדאגה שלנו לשמירה על הסביבה. נוסף לשימוש בדבק על בסיס מים, שמיועד להימנע משימוש בחומרים רעילים ולהגן על הסביבה, מוצרי מנדלבוים גם אינם מכילים פתאלאטים, שהם כימיקלים המשמשים לשיפור הגמישות של מוצרים מסוימים. חלק גדול מהמוצרים נארז באריזות ואקום, המקטינות את נפח השינוע והאחסון בכ-75% ולכן גם את הצורך בהובלה מזהמת ויקרה. החשמל שמשמש את המפעל שלנו ברמה היומיומית, מיוצר באמצעות מערכת סולארית הממוקמת על גג המפעל. כך, אנו גאים לייצר בישראל מוצרים איכותיים וחדשניים תוך שמירה על בריאות לקוחותינו, עובדינו והסביבה.

בחירה במזרן הנכון היא השקעה שאסור לזלזל בה.אופן הייצור, בחירת החומרים, הטכנולוגיות הנלוות וליווי התהליך כולו כבר מהרגע הראשון, מאפשרים למזרני מנדלבוים לספק את חוויית השינה האולטימטיבית ולאורך שנים, כך שמדובר בהשקעה שמחזירה את עצמה בכל לילה מחדש.

מוצרי מבצע

מזרן נאפולי NAPOLI

רמת קושי: בינוני/רך
גובה מזרן : 25 ס”מ
לא כולל הובלה והרכבה
המזרן מגיע בואקום
הסטייה המותרת למידת המזרן ע”פ מפרטי החברה 2 ס”מ (+ -)

מזרן פרובנס אקסלוסיב PROVENCE EXCLUSIVE

רמת קושי : בינוני

גובה מזרן : 27 ס”מ

NO FLIP
המחיר כולל מע”מ
לא כולל הובלה והרכבה
על מזרנים באורך 2.00 מ’ אין תוספת מחיר. תוספת של 75 ₪ לפינה עגולה
מזרנים באורך 1.80 מ’ ו/או 2.10 מ’ תוספת 10% למחיר ה- 1.90 מ’
מזרנים באורך 2.20 מ’ תוספת 15% למחיר ה- 1.90 מ’
הסטייה המותרת למידת המזרן ע”פ מפרטי החברה 2 ס”מ (+ -)
18 שנה אחריות בכפוף לתעודת אחריות

צרו קשר

ונציגנו יחזור אלכם בהקדם

נגישות