חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יצרני מזרנים בישראל – איך תדעו שפניתם אל הכתובת הנכונה?

האם כדאי לקנות מזרן איכותי לילדים?

המחפשים מזרונים, יגלו שפע בלתי רגיל של אפשרויות. מזרונים באיכויות שונות, בעלויות שונות וגם כאלה המיוצרים על ידי יצרני מזרנים בישראל ובמקומות נוספים בעולם. אין כמו רכישה של כחול לבן“, אולם, ובדומה לכל רכישה אחרת, חשוב מאד לבדוק מי הוא היצרן לפני שמבצעים את הרכישה ולוודא שהוא אכן הכתובת המתאימה לפנות אליה. רוצים לרכוש מזרון חדש ומתלבטים לאיזה יצרן לפנות? כך תדעו שהגעתם אל הכתובת הנכונה:

איכות ללא פשרות

כאשר בוחנים יצרני מזרנים שונים מגלים טווח רחב של איכויות. ישנם יצרנים השמים דגש רב מאד על האיכות, בעוד שאחרים שמים דגש על הנראות. מכיוון שהאיכות היא נקודה שאסור להתפשר עליה, ואיכות מבחינתכם תבטיח מענה לאורך שנים ומזרון נוח המתאים גם לצרכים, חפשו יצרנים ששמים דגש על כך בתהליך הייצור וגם לאחר מכן. איכות ללא פשרות היא המוטו המרכזי של יצרן מקצועי ומנוסה שמכבד את עצמו, וכדאי גם שהיא תהיה המוטו שלכם.

שירות אדיב ומהיר ללקוח

לא פשוט לרכוש מזרון חדש. ישנם לא מעט פרמטרים שצריך לקחת בחשבון, וכאשר לא מבינים כל כך בתחום יש להסתמך על דעתם של המומחים. שירות אדיב ומהיר ללקוח גם הוא מעיד על מקצועיות, וכדאי מאד לחפש יצרנים המספקים את כל זה ואף יותר מכך. בשירות האדיב תתקלו כבר מפנייתכם הראשונה (בשיחת הטלפון אולי או בחנות עצמה) ואת מידת מהירות השירות תוכלו לבחון על פי מועד האספקה.

וותק בתחום

חברות וותיקות, הפועלות בתחום ייצור המזרונים לא מעט שנים, מכירות היטב את קהל הצרכנים ואת צרכיהם ויודעות על מה לשים דגש ואילו פתרונות יהוו עבורם מענה מתאים. כאשר יצרן פועל בתחום עשרות שנים, הדבר מעיד על מקצועיות רבה ועל ידע רב, הנדרש לתהליך הייצור.

מעוניינים לרכוש מזרון המיוצר על ידי יצרן ישראלי? MD מנדלבוים מערכות שינה מתקדמות היא הכתובת הנכונה. החברה אחראית הן על ייצור חומרי הגלם והן על ייצור המזרון עצמו והיא נחשבת לאחת המובילות בתחומה.

מוצרי מבצע

מזרן סנטה מוניקה Santa Monica

המזרן ההיברידי היוקרתי של מנדלבוים מחולק לשני אזורים שונים, המותאמים לשני בני הזוג, כל אחד לפי פרופיל השינה שלו והעדפתו.
ליבת המזרן מורכבת מארבע שכבות של פוליאוריתן קפיצי וקשיח, עם שכבה של קפיצי Pocket springs בצפיפות גבוהה, הארוזים כל אחד בנפרד לגמישות ותמיכה נקודתית לכל איברי הגוף. מעליהם, שכבת נוחות מפנקת של COCOON אחד מהחומרים המתקדמים ביותר בעולם השינה, בלעדי למנדלבוים. המבנה הפולימרי הייחודי שיש ב COCOON מונע את הצטברות הלחות הטבעית הנוצרת על ידי הגוף במהלך השינה ( בעיקר באזורי המגע של איברי הגוף עם המזרן) מסייע בהובלת חום הרחק מפני השטח של הגוף ובכך שומר על טמפרטורת גוף נוחה ומסייע לפיזור לחצים מושלם ע”י התאמה לטביעת הגוף ויצירת שטח מגע מקסימלי בין הגוף למזרן . המזרן מגיע בשלוש דרגות קושי: רך, קלאסי וקשה

רמת קושי: קשה\בינוני\רך לבחירה

גובה מזרן: 28 ס”מ

מחיר כולל מע”מ
לא כולל הובלה והרכבה
הסטייה המותרת למידת המזרן ע”פ מפרטי החברה ( 2 ס”מ + – )
18 שנה אחריות בכפוף לתעודת אחריות

מזרן Maldives

מזרן מלדיביים MALDIVES

רמת קושי: בינוני

גובה מזרן: 29 ס”מ

המחיר כולל מע”מ
לא כולל הובלה והרכבה
הסטייה המותרת למידת המזרן ע”פ מפרטי החברה 2 ס”מ (+ -)
18 שנה אחריות בכפוף לתעודת אחריות

צרו קשר

ונציגנו יחזור אלכם בהקדם

נגישות