חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מזרון אורטופדי מומלץ – אז, על מה כל הבאז?

מדוע כדאי לכם להשקיע כסף במזרון איכותי

לא בכדי הפך המזרון האורטופדי לפופולארי כל כך בשנים האחרונות. כשמו כן הוא. הוא בעל מבנה תומך מיוחד, המספק מענה לסובלים מבעיות אורטופדיות שונות. הוא מתאים הן למבוגרים והן לצעירים, הן למיטת יחיד והן למיטה זוגית. מתלבטים האם לרכוש מזרון אורטופדי מומלץ ותוהים על מה כל הבאז הזה? את התשובות לשאלות אלו, תמצאו כאן:

מה מציעים לכם מזרונים אלה

המזרונים האורטופדיים, שנדמה ששומעים עליהם לאחרונה מכל עבר, הם הרבה יותר מגימיק. למעשה, מדובר במזרונים בעלי חשיבות רבה מאד לסובלים מבעיות צוואר, גב ועמוד שדרה, כאלה המספקים מענה ברמה גבוהה לקהלים שונים. מזרונים אורטופדיים מומלצים מתבססים על הנדסת אנוש מעולה, הכוללת התייחסות לצרכיהם המדויקים של המשתמשים, להיכרות מעמיקה עם קהל היעד וגם שימוש בחומרי גלם איכותיים. יתרונותיהם של המזרונים האורטופדיים הם פרמטר שקשה להתעלם ממנו. מזרונים אלה מותאמים לגוף האדם ולמבנה המיוחד שלו ופעמים רבות הם אלה שעושים את ההבדל בין שינה קלה וקצרה לשינה עמוקה וממושכת. המזרונים מספקים לגוף את התמיכה הראויה לו ומונעים אזורים שונים בו, כמו אזור האחוריים וגם הירכיים, לשקוע במזרון.

על היתרונות שלהם

מזרונים אורטופדיים הם מזרונים העומדים בתקנים מחמירים במיוחד. הם עוברים בדיקות מקיפות לפני שיוצאים לשוק למכירה ואפשר למצוא אותם במידות שונות. הם מתאימים הן למיטת יחיד, כאמור, והן למיטה זוגית ומגיעים בדגמים מסוגים שונים. בעוד שמזרנים פחות איכותיים אינם מחזיקים מעמד למשך שנים ארוכות ומצריכים את החלפתם בתדירות גבוהה, מזרונים אלה עמידים מאד ושומרים על האיכות הגבוהה שלהם לזמן רב. אלה, הסובלים מבעיות גב וצוואר, ימצאו במזרונים האורטופדיים, פעמים רבות, מוצא טיפולי אחרון, המהווה השלמה לטיפולים אחרים. ניתן כיום להתאים את המזרון לצרכים שונים ואף לכוון אותו לתנוחה שבה מעוניינים. המחירים נוחים מאד ולעיתים ישנם מבצעים אטרקטיביים והנחות המוזילות את העלות.

רוצים לרכוש מזרן אורטופדי מומלץ? MD מנדלבוים מערכות שינה מתקדמות מציעה לכם מזרונים אורטופדיים באיכות גבוהה שיוכלו לשרת אתכם במשך שנים ולספק לכם את המענה המדויק לצרכים השונים. מזרונים אלה, לרבות חומרי הגלם שמהם הם עשויים, מיוצרים על ידי החברה והם הזדמנות נפלאה לפתרון ברמה גבוהה.

מוצרי מבצע

מזרן סנטה מוניקה Santa Monica

המזרן ההיברידי היוקרתי של מנדלבוים מחולק לשני אזורים שונים, המותאמים לשני בני הזוג, כל אחד לפי פרופיל השינה שלו והעדפתו.
ליבת המזרן מורכבת מארבע שכבות של פוליאוריתן קפיצי וקשיח, עם שכבה של קפיצי Pocket springs בצפיפות גבוהה, הארוזים כל אחד בנפרד לגמישות ותמיכה נקודתית לכל איברי הגוף. מעליהם, שכבת נוחות מפנקת של COCOON אחד מהחומרים המתקדמים ביותר בעולם השינה, בלעדי למנדלבוים. המבנה הפולימרי הייחודי שיש ב COCOON מונע את הצטברות הלחות הטבעית הנוצרת על ידי הגוף במהלך השינה ( בעיקר באזורי המגע של איברי הגוף עם המזרן) מסייע בהובלת חום הרחק מפני השטח של הגוף ובכך שומר על טמפרטורת גוף נוחה ומסייע לפיזור לחצים מושלם ע”י התאמה לטביעת הגוף ויצירת שטח מגע מקסימלי בין הגוף למזרן . המזרן מגיע בשלוש דרגות קושי: רך, קלאסי וקשה

רמת קושי: קשה\בינוני\רך לבחירה

גובה מזרן: 28 ס”מ

מחיר כולל מע”מ
לא כולל הובלה והרכבה
הסטייה המותרת למידת המזרן ע”פ מפרטי החברה ( 2 ס”מ + – )
18 שנה אחריות בכפוף לתעודת אחריות

מזרן Maldives

מזרן מלדיביים MALDIVES

רמת קושי: בינוני

גובה מזרן: 29 ס”מ

המחיר כולל מע”מ
לא כולל הובלה והרכבה
הסטייה המותרת למידת המזרן ע”פ מפרטי החברה 2 ס”מ (+ -)
18 שנה אחריות בכפוף לתעודת אחריות

צרו קשר

ונציגנו יחזור אלכם בהקדם

נגישות