חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מה חשוב לדעת לפני רכישה של מזרון

מה חשוב לדעת לפני רכישה של מזרון

לפני כל רכישה של מזרון חשוב לדעת לא מעט דברים אשר יכולים להיות בעלי השפעה על האופן שבו תישנו מידי יום. כך לדוגמה, לא מעט אנשים שוכחים שחווית השינה שלהם מושפעת ממספר גורמים עיקריים, וביניהם גם הכרית שעליהם הם בוחרים להניח את ראשם מידי לילה, השמיכה שעוטפת את גופם ושומרת על חום גופם ואף המצעים שעליהם גופם נח לעתים כה קרובות.

עקרון העיצוב

דבר שחשוב מאוד לשים אליו לב הוא שהמזרון שאתם רוכשים מתאים למיטה שברשותכם ולא יפגע באופן כזה או אחר במרקם העיצובי של החלל. הרי חבל שתשקיעו כסף רב במזרון איכותי, ולאחר שתניחו אותו על מיטתכם תופתעו לגלות שאינו מתאים למידות של שלדת המיטה. חשוב לדעת שבסופו של דבר הדברים הקטנים הם אלו שעושים את ההבדל הגדול.

בכל אופן, דבר נוסף שחשוב לשים אליו לב הוא שכל האלמנטים שעל המיטה שלכם משדרים על אותו קו עיצובי. כך שהציפית של הכרית שלכם תתאים למצעים, והמצעים יתאימו למידות המזרון, וכך הלאה. דברים שנשמעים פשוטים במיוחד בדרך כלל, אך אנשים רבים לא נוטים להעניק תשומת לב מספקת לנושאים הללו. שימו לב שאתם לא משתייכים לאותה קבוצת אנשים שמזניחה את הנושא.

מזרון זוגי או יחיד

ישנם אנשים שמעדיפים לישון על מזרון זוגי למרות שהם יחידים. הסיבות לכך יכולות להיות רבות ומגוונות, אך הפופולאריות ביותר הן עניין הריווח הגדול שאדם יחיד יכול להנות ממנו משינה על מזרון זוגי, ואילו הסיבה הפופולארית השנייה היא שלעתים אנשים רוצים לארח חברים או בת זוג ולישון איתם ביחד במיטתם.

בין אם אתם מעדיפים לישון על מזרון יחיד ובין אם אתם מעדיפים מזרון זוגי, דעו לכם שישנם מספר הבדלים משמעותיים ביניהם שיש לקחת בחשבון ולהעניק להם תשומת לב מירבית, שכן אם לא תהיו מודעים אליהם, אתם עלולים בסופו של דבר לסבול בשל תכנון לקוי של החלל בו אתם רוצים לאחסן את המזרון שלכם.

ראשית כל, מזרון זוגי יתפוס הרבה יותר נפח בחדרכם, מה שישאיר לכם פחות חלל ריק לתמרון ועיצוב החדר. חסרון נוסף של המזרון הזוגי הוא עניין המחיר. בגלל שמדובר במוצר שמיוצר מיותר חומר גלם, הדבר גורם למצב שעלותו עולה באופן משמעותי בהשוואה למזרוני היחיד.

לסיום, כפי שנכחתם לדעת, כאשר רוכשים מזרון יש לשים לב ללא מעט פרטים אשר עשויים להשפיע על חווית השינה שלנו. אם גם אתם רוצים להנות מחווית שינה מיטבית ככל שניתן, פשוט תוודאו שאתם מיישמים את כלל הטיפים שאנו מזכירים במאמר, ואנו בטוחים שגם אתם תוכלו להנות משינה שאפילו בחלומותיכם לא חלמתם עליה.

מוצרי מבצע

מזרן נאפולי NAPOLI

רמת קושי: בינוני/רך
גובה מזרן : 25 ס”מ
לא כולל הובלה והרכבה
המזרן מגיע בואקום
הסטייה המותרת למידת המזרן ע”פ מפרטי החברה 2 ס”מ (+ -)

מזרן פרובנס אקסלוסיב PROVENCE EXCLUSIVE

רמת קושי : בינוני

גובה מזרן : 27 ס”מ

NO FLIP
המחיר כולל מע”מ
לא כולל הובלה והרכבה
על מזרנים באורך 2.00 מ’ אין תוספת מחיר. תוספת של 75 ₪ לפינה עגולה
מזרנים באורך 1.80 מ’ ו/או 2.10 מ’ תוספת 10% למחיר ה- 1.90 מ’
מזרנים באורך 2.20 מ’ תוספת 15% למחיר ה- 1.90 מ’
הסטייה המותרת למידת המזרן ע”פ מפרטי החברה 2 ס”מ (+ -)
18 שנה אחריות בכפוף לתעודת אחריות

צרו קשר

ונציגנו יחזור אלכם בהקדם

נגישות