חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איכות החיים מתחילה במזרן איכותי

בחירה במזרן הנכון יכולה לשפר את איכות השינה, ובהמשך לכך גם את הבריאות הפיזית והתחושה הכללית. מה הקשר בין מזרן איכותי לבין הימנעות מכאבים וחיזוק המערכת החיסונית, ואיך בוחרים במזרן הנכון?

כמה הייתם מוכנים להשקיע בבחירה מסוימת, שתשפיע על החיים שלכם אם היו אומרים לכם שתחיו איתה שליש מהחיים ותוכלו לשנות אותה פעם בכ-10 שנים? אם גם אתם מתקשים למצוא את התנוחה הנוחה להירדם בה ומתעוררים ללא תחושת רעננות אמיתית – אתם לא לבד.שינה איכותית היא הבסיס להרגשה ולתפקוד היומיומי שלנו, אבל רבים מתמקדים בשאלה כמה הם ישנים במקום בשאלה איך הם ישנים. הדבר גורם להם להתפשר על מזרן שלא באמת מתאים לצרכים שלהם, ומוביל להתמודדות עם השלכות מעיקות מדי בוקר.

על פי סקר שערכה קרן השינה הלאומית בארצות הברית (NSF), למעלה מ-90% מהאנשים מודעים לכך שאיכות השינה תלויה במזרן. עם זאת, חלקם נוטים לשכוח ששינה איכותית משפיעהלא רק על מדד העייפות, אלא גם על אינספור פרמטרים הקשורים לאיכות החיים הכוללת. “שינה איכותית משפיעה על הפן הפיזי, המנטלי והאינטלקטואלי של האדם” מציין הכירופרקט ד”ר אהרון יעקובי, מומחה לטיפול בכאבי שרירים. “פעמים רבות אנחנו שומעים אנשים שאומרים ‘לא ישנתי טוב’,ונדודי השינה האלה משפיעים על התפקוד. אחרי שינה איכותית אדם יהיה מלא אנרגיה והרבה יותר פרודוקטיבי, ולכן ישנה השפעה גדולה לשאלה על איזה מזרן ישנים”.

להיפרד מהכאבים ומהלחצים

אם המזרן שלכם אינו תומך כראוי בעמוד השדרה, אתם עשויים לסבול מכאבי גב ולהתעורר עייפים וחסרי אנרגיה. הסיבה לכך היא שבכל פעם שאנו ישנים, אנחנו שוכבים בתנוחה מסוימת לאורך זמן. מזרן שלא סופג את המשקל שלנו כראוי עשוי להוביל ללחץ נקודתי מופרז, שמוביל בתורו לכאבים שונים בהם כאבי גב תחתון, צוואר או ירך. ד”ר יעקובי מציין כי מזרן איכותי הוא מזרן שיודע לאזן עומסים בצורה נכונה, לספוג את משקל הגוף ולחלק את העומסים בצורה שווה לאורך כל אורכו. 

גם הימצאות במתח יומיומי עלולה להזיק לבריאות שלנו. בשעה שמתח הוא תוצר של נסיבות שונות, ממצאי מחקרים העלו כי גם שינה על מזרן שכבר “עשה את שלו” משפיעה על רמות הסטרס. במחקר שנערך בבית הספר למדעי הפסיכולוגיה באוקלהומה, ביקשו החוקרים לבדוק את הקשר בין מתחים ולחצים נפשיים לבין איכות המזרן. המשתתפים נתבקשו לישון על המזרנים הישנים שלהם למשך חודש, ולאחר מכן לישון על מזרנים חדשים למשך חודש נוסף. 

בתום כל שלב כל משתתף עבר סדרת בדיקות. המדדים העלו כי במהלך החודש השני רמות  הקורטיזול אצל המשתתפים, שהוא הורמון שעולה בשעת לחץ, צנחו משמעותית.כתוצאה מכך, החוקרים הסיקו ששינה על מזרן איכותי ומתאים, יכולה להעניק רוגע ולהפחית את רמות הסטרס בגוף.

 

להשפיע על מערכת החיסון ובריאות הלב

אנשים רבים מדווחים על תחושת חולי אמיתית לאחר שאינם ישנים מספיק, וחוקרים מבית הספר למדעי הבריאות באוניברסיטת וושינגטון מצאו כי לא מדובר בתירוץ. החוקרים לקחו דגימות דם מ-11 זוגות תאומים זהים בעלי דפוסי שינה שונים, וגילו כי התאום עם זמן השינה הקצר יותר בכל אחד מהזוגות, סבל ממערכת חיסונית מוחלשת יותר מזו של אחיו.

ממצאי המחקר הובילו את החוקרים להסיק שמערכת החיסון מתפקדת בצורה טובה יותר לאחר שינה איכותית, ולכן מי שרוצה לשמור על בריאותו צריך ליהנות לפחות מ-7 שעות שינה בלילה. במחקר נוסף, שפורסם בכתב העת האירופי לבריאות הלב, נמצא כי לאנשים שסובלים ממחסור בשינה או משינה באיכות ירודה, יש 48% יותר סיכוי לפתח בעיות לב, בהשוואה לאלו שישנים טוב. וכמובן, אי אפשר לשכוח גם את ההשפעה המוכרת על דרכי הנשימה – שינה על מזרן שאינו תומך בגוף כראוי, עשויה להוביל לחסימות של דרכי הנשימה וכתוצאה מכך ליקיצות רבות באמצע הלילהולנחירות.

הטכנולוגיה שמאחורי שינה איכותית

לבחירה במזרן השפעה מובהקת על איכות החיים, וכדי למצוא את המזרן הנכון צריך להתייחס להרכב שלו – לחומרים מהם הוא עשוי ולטכנולוגיה באמצעותה הוא מיוצר. במנדלבוים אנחנו מתמחים בייצור מזרנים בטכנולוגיות המתקדמות ביותר בענף, ולהתאמתם לצורכי השינה של כל אדם. החל משימוש בלעדי בישראל בוויסקו פניאומטי, דרך בחירה בבד באיכותי ביותר, ועד למנגנונים בסטנדרטים המחמירים ביותר. אנחנו מתבססים על טכנולוגיות המסייעות לשילוב שכבות פולימרים מסוגים שונים, כדי ליצור הפחתת עומסים נכונה.

 

מוצרי מבצע

מזרן סנטה מוניקה Santa Monica

המזרן ההיברידי היוקרתי של מנדלבוים מחולק לשני אזורים שונים, המותאמים לשני בני הזוג, כל אחד לפי פרופיל השינה שלו והעדפתו.
ליבת המזרן מורכבת מארבע שכבות של פוליאוריתן קפיצי וקשיח, עם שכבה של קפיצי Pocket springs בצפיפות גבוהה, הארוזים כל אחד בנפרד לגמישות ותמיכה נקודתית לכל איברי הגוף. מעליהם, שכבת נוחות מפנקת של COCOON אחד מהחומרים המתקדמים ביותר בעולם השינה, בלעדי למנדלבוים. המבנה הפולימרי הייחודי שיש ב COCOON מונע את הצטברות הלחות הטבעית הנוצרת על ידי הגוף במהלך השינה ( בעיקר באזורי המגע של איברי הגוף עם המזרן) מסייע בהובלת חום הרחק מפני השטח של הגוף ובכך שומר על טמפרטורת גוף נוחה ומסייע לפיזור לחצים מושלם ע”י התאמה לטביעת הגוף ויצירת שטח מגע מקסימלי בין הגוף למזרן . המזרן מגיע בשלוש דרגות קושי: רך, קלאסי וקשה

רמת קושי: קשה\בינוני\רך לבחירה

גובה מזרן: 28 ס”מ

מחיר כולל מע”מ
לא כולל הובלה והרכבה
הסטייה המותרת למידת המזרן ע”פ מפרטי החברה ( 2 ס”מ + – )
18 שנה אחריות בכפוף לתעודת אחריות

מזרן Maldives

מזרן מלדיביים MALDIVES

רמת קושי: בינוני

גובה מזרן: 29 ס”מ

המחיר כולל מע”מ
לא כולל הובלה והרכבה
הסטייה המותרת למידת המזרן ע”פ מפרטי החברה 2 ס”מ (+ -)
18 שנה אחריות בכפוף לתעודת אחריות

צרו קשר

ונציגנו יחזור אלכם בהקדם

נגישות