חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מזרן ויסקו – כל מה שצריך לדעת

בעולם שבו טכנולוגיית שינה מתפתחת ללא הרף, מזרן הויסקו שינה מקצה לקצה את האופן שבו אנו מגדירים שנת לילה איכותית ונוחה. כשהוא משלב בין רכיבים פורצי דרך לבין נוחות שאין שניה לה, מזרן ויסקו ללא ספק הפך לחביב הקהל, ונעשה פופולרי בחדרי שינה רבים.

אבל מהו בעצם מזרן ויסקו? ומדוע הוא זוכה לפופולריות עצומה כל כך? הצטרפו אלינו כשאנו מתעמקים בתחום וחושפים את כל מה שאתם צריכים לדעת כדי לצאת למסע שינה מרענן במיוחד. מהמקורות המדעיים, ועד ליתרונות הייחודיים, התכוננו להכיר קצת יותר לעומק את מזרני הויסקו, ולגלות כיצד הם יכולים לשנות את איכות השינה שלכם, ולספק לכם נוחות שמעולם לא חוויתם.

מה זה ויסקו?

השם ויסקו מגיע מהמונח viscoelastic, חומר מוקצף אשר ידוע ביכולתו יוצאת הדופן להסתגל ולהתאים את עצמו לצורת הגוף ותנועותיו. חומר זה פותח על ידי נאס”א, סוכנות החלל האמריקאית, במטרה לשפר את הריפודים וספיגת הזעזועים עבור אסטרונאוטים בזמן השיגור, אך מהר מאוד חומר זה מצא את דרכו לתחום מדעי השינה.

קצף ויסקו, המוכר גם כקצף זיכרון, מגיב לחום וללחץ, מה שמאפשר לו להתאים בצורה מדויקת לקימורי הגוף ולספק תמיכה מותאמת אישית. ההרכב הייחודי של מזרן ויסקו מציע מגוון יתרונות, כמו למשל הקלה על נקודות לחץ, בידוד תנועה ותחושת ערסול אשר תורמת לשינה עמוקה ללא הפרעות. עם יכולתו לחולל מהפכה בדרך בה אנו ישנים, אין זה מפתיע שמרן ויסקו הפך לבחירה פופולרית עבור כל מי שמחפש נוחות אולטימטיבית.

מה היתרונות של ויסקו על פני חומרים אחרים?

מזרני ויסקו, מציעים מספר יתרונות על פני מזרנים אחרים. לפניכם כמה יתרונות מרכזיים שמייחדים את מזרני הויסקו:

  • פיזור המשקל – אחד היתרונות הבולטים של מזרני ויסקו הוא יכולתם להקל על נקודות לחץ בצורה יוצאת דופן. התכונות האלסטיות של מזרן ויסקו מאפשרות לו “לזכור” את צורת הגוף, לפזר את המשקל באופן שווה ולהפחית לחץ על אזורים ספציפיים כמו למשל הירכיים, הכתפיים והמפרקים. תכונה זו יכולה להקל על אי נוחות במהלך השינה או בעת שכיבה ממושכת ואף למנוע פצעי לחץ.
  • בידוד תנועה – מזרני ויסקו מצטיינים בבידוד תנועה, מה שהופך אותם לבחירה מעולה עבור זוגות החולקים מיטה. הקצף סופג את תנועות הגוף, מפזר את המשקל וממזער הפרעות שנגרמות בצד השני של המזרן, על ידי פרטנרים שנוטים לזוז הרבה בזמן השינה. תכונה זו תורמת לשינה רציפה ומאפשרת ליהנות משנת לילה טובה ועמוקה יותר.
  • תמיכה מותאמת אישית – קצף ויסקו מגיב לחום הגוף, וככל שמתחמם הוא הופך לרך וגמיש יותר. תכונה זו מאפשרת למזרן להתאים את עצמו לקווי המתאר של הגוף, לספק תמיכה אישית וליישר את עמוד השדרה כראוי. על ידי התאמה לצורה הייחודית של הגוף, מזרן ויסקו גם יכול להקל על כאבים הקשורים לעמוד השדרה.
  • ידידותי לאלרגיה – מזרני ויסקו עמידים מטבעם בפני אלרגנים נפוצים כמו קרדית האבק, עובש וקשקשים של חיות מחמד. הצפיפות של הקצף מונעת מאלרגנים אלו לחדור מתחת לפני השטח שלו, מה שהופך את מזרני הויסקו לבחירה מעולה עבור אנשים עם אלרגיות או אסטמה. בנוסף, לעיתים מזרני ויסקו מיוצרים מחומרים היפואלרגניים, מה שמפחית עוד יותר את הסיכון לתגובות אלרגיות.
  • עמידות – מזרני ויסקו ידועים בעמידותם ובאורך החיים שלהם. הצפיפות הגבוהה של הקצף מאפשרת לו לשמור על צורתו ועל התמיכה שמספק לגוף לאורך שנים, גם בעת שימוש תדיר. אורך חיים זה הופך את מזרני ויסקו להשקעה חסכונית ומשתלמת לטווח ארוך.
  • הפחתת רעשים – בניגוד למזרני קפיצים אשר עשויים להפיק קולות בזמן שנשכבים או זזים עליהם, מזרני ויסקו נחשבים לשקטים. מכיוון שהקצף בעל יכולות ספיגה גבוהות וכתוצאה מכך סופג רעידות ותזוזות, השינה עליו אינה רועשת. לכן מזרני ויסקו יהיו בחירה אידיאלית גם עבור אנשים שמתעוררים מכל רחש במהלך הלילה.
  • רב תכליתיות – ניתן להשתמש בויסקו עבור סוגים שונים של מזרנים ולא פעם חומר זה משולב במזרנים מסורתיים, במזרנים היברידיים אשר משלבים גם חומרים אחרים וכדומה. רבגוניות זו מאפשרת לאנשים לבחור את דרגת הקושי והעובי המתאימה להעדפותיהם ולצרכי השינה שלהם באופן ספציפי.

כמה עולה מזרן ויסקו וממה מושפע המחיר?

המחיר של מזרון ויסקו יכול להשתנות בהתאם לגורמים שונים, לרבות איכות החומרים והטכנולוגיות שבהם השתמשו בעת הייצור, המותג והתכונות הספציפיות של המזרן. באופן כללי, מזרני ויסקו נעים בטווח מחירים בינוני עד גבוה בהשוואה לסוגי מזרנים אחרים. עם זאת, חשוב לציין כי היתרונות והעמידות של מזרני ויסקו הופכים אותם להשקעה משתלמת לטווח הרחב.

כאשר בוחנים את העלויות של מזרון ויסקו, חשוב לקחת בחשבון גורמים שיכולים להשפיע על המחיר. גורמים אלו עשויים לכלול את העובי והצפיפות של קצף הויסקו, קיומן של שכבות נוספות או טכנולוגיות מתקדמות, וגם את האיכות והמוניטין הכוללים של יצרן המזרן. קצף ויסקו בצפיפות גבוהה יותר בשילוב תכונות וטכנולוגיות מתקדמות, אלו שמשתנים שעשויים להשפיע על המחיר ולהוביל למחירים גבוהים יותר.

מידות המזרן גם עשויות להשפיע על המחיר. מזרני ויסקו זמינים במידות סטנדרטיות, כולל מזרן יחיד ומזרן זוגי. הגודל של מזרן ויסקו יחיד יהיה בדרך כלל 90/200 ס”מ, בעוד שמזרן ויסקו זוגי קיים במידות שונות כמו 140/200, 160/200 ועוד, מה גם שניתן גם להזמין מזרן בהתאמה אישית.

בסופו של דבר, כאשר משווים את מחירם של מזרני ויסקו למחירם של מזרנים אחרים כמו מזרני קפיצים או לטקס, יש לקחת בחשבון את היתרונות והנוחות שקצף ויסקו מספק. בעוד שהעלות הראשונית עשויה להיות גבוהה יותר, כל התכונות והיתרונות שמציעים מזרני אלו יתרמו לאיכות שינה טובה יותר.

ולסיום, כמה דברים שחשוב לדעת

כאשר אתם מתלבטים אם לקנות מזרן ויסקו, ישנם דברים נוספים שכדאי לקחת בחשבון:

  • רגישות לטמפרטורה – מזרני ויסקו יכולים להיות מושפעים מהטמפרטורה. בסביבות קרות יותר, הקצף עשוי להרגיש מעט יותר מוצק, אך הוא יתרכך בהדרגה תוך כדי שמתחמם עם חום הגוף. לעומת זאת, בסביבות חמות יותר הקצף עשוי להרגיש רך יותר בהתחלה אך יחזור לדרגת הקושי שלו כשמתקרר.
  • דרגת קושי – מזרני ויסקו זמינים בדרגות קושי שונות, החל מרך, דרך בינוני ועד מוצק. דרגת הקושי האידיאלית תלויה בהעדפות האישיות ובצורכי השינה. חשוב לקחת בחשבון את העדפות הנוחות האישיות ודרישות אורתופדיות ספציפיות בעת בחירת דרגת הקושי המתאימה.
  • תחזוקה וטיפול – תחזוקה נכונה יכולה להאריך את תוחלת החיים של המזרן. למרות שקצף ויסקו עמיד באופן טבעי בפני קרדית האבק ואלרגנים אחרים, מומלץ לקנות כיסוי מזרן נשלף כדי להגן על המזרן מפני כתמים והפרשות גוף. סיבוב המזרן באופן קבוע (בהתאם להמלצת היצרן) יכול גם לעזור לשמור עליו לאורך זמן.
  • תקופת הסתגלות – למזרני ויסקו עשויה להיות תקופת הסתגלות שבמהלכה הם יתאימו את עצמם לגוף שלכם. מה שאומר שייתכן ויחלפו מספר שבועות עד שהמזרן יספק לכם תמיכה ונוחות באופן אופטימלי. לכן סבלנות היא מילת המפתח בתקופה זו.

על ידי בחינת כל ההיבטים הקשורים למזרני ויסקו והיכרות עם התכונות שלהם, תוכלו לקבל החלטה מושכלת. כחברה מובילה בתחום ייצור המזרנים, עם ניסיון רב שנים, אנו נשמח לעזור לכם לבחור מזרן ויסקו אשר מתאים בצורה הטובה ביותר להעדפותיכם, הרגלי השינה שלכם ולצרכיכם האישיים, כדי להפוך את חוויית השינה שלכם לחלומית.

מוצרי מבצע

מזרן נאפולי NAPOLI

רמת קושי: בינוני/רך
גובה מזרן : 25 ס”מ
לא כולל הובלה והרכבה
המזרן מגיע בואקום
הסטייה המותרת למידת המזרן ע”פ מפרטי החברה 2 ס”מ (+ -)

מזרן פרובנס אקסלוסיב PROVENCE EXCLUSIVE

רמת קושי : בינוני

גובה מזרן : 27 ס”מ

NO FLIP
המחיר כולל מע”מ
לא כולל הובלה והרכבה
על מזרנים באורך 2.00 מ’ אין תוספת מחיר. תוספת של 75 ₪ לפינה עגולה
מזרנים באורך 1.80 מ’ ו/או 2.10 מ’ תוספת 10% למחיר ה- 1.90 מ’
מזרנים באורך 2.20 מ’ תוספת 15% למחיר ה- 1.90 מ’
הסטייה המותרת למידת המזרן ע”פ מפרטי החברה 2 ס”מ (+ -)
18 שנה אחריות בכפוף לתעודת אחריות

צרו קשר

ונציגנו יחזור אלכם בהקדם

נגישות