חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מזרון לטקס השוואת מחירים ופרמטרים נוספים שיעזרו לכם בבחירה

מזרונים ואיכות השינה שלנו

ישנם כיום מגוון של מזרונים, המספקים מענה לצרכים שונים. לאלה, הסובלים מרגישויות שונות או אלרגיות למיניהן, מוצע מזרון מיוחד, מזרון לטקס השוואת מחירים כמו גם בחינת אופיו של המזרון ומידותיו, הכרחיים לצורך בחירה נכונה וחשוב לעשות זאת לפני כל רכישה. בין אם אתם בוחרים מזרון לטקס יחיד ובין אם זוגי, כדאי שתעזרו במומחים, שיוכלו לסייע לכם בבחירה וגם לספק לכם את כל הפרטים הנדרשים לצורך קבלת ההחלטה.

סוגים ומחירים שונים

המזרונים של היום, לרבות אלה העשויים מלטקס ומתאימים לסובלים מאלרגיות, מוצעים בטווח רחב של מחירים. מידע על מזרוני לטקס השוואת מחירים ופרטים חשובים על המזרון יגלה לכם עולם ומלואו. שלא כמו בעבר, ישנן כיום שפע של אפשרויות, המספקות מענה לצרכים שונים וגם לתקציבים שונים. מי שמחפש מזרון לטקס מחיר אטרקטיבי, יוכל למצוא זאת בקלות ומבלי, בהכרח, להתפשר על האיכות. ישנם מזרני לטקס מחירים נוחים המתאימים לכל כיס ולכל תקציב, מזרנים איכותיים ונוחים.

סקר שוק לצורך מציאת המזרון המתאים

אז, איך מוצאים אותם, אתם שואלים? סקר שוק והשוואת מחירים הכרחיים לצורך מציאתם. על אחת כמה וכמה לאור טווח המחירים הרחב ולאור הצרכים המיוחדים של המחפשים. הסובלים מאלרגיות ומרגישויות שונות נדרשים להתמודד עם אתגרים לא פשוטים במהלך השנים. בחירה נכונה של מזרון מקלה עליהם ומאפשרת להם שינה עמוקה וטובה יותר ללא הסימפטומים הנלווים לאלרגיה. הלטקס דוחה את קרנית האבק וחוסך מהישנים עליו בעיות עור, הנגרמות מכך, בעיות נשימה ומחלות כרוניות שונות. זהו חומר עמיד ואיכותי, חומר נושם, המונע את הצטברות האבק.

המזרון יכול לשמש כפתרון מושלם הן לילדים והן למבוגרים והוא שומר על תכונותיו הייחודיות לאורך שנים ארוכות. זו גם הסיבה מדוע מומלץ מאד שלא להתפשר על האיכות שלו ולחפש מזרון המיוצר על ידי חברה מוכרת, המתמחה בכך.

מחפשים מזרון לטקס במחיר מיוחד? MD מנדלבוים מערכות שינה מתקדמות מציעה לכם מבחר של מזרונים העשויים לטקס במחירים השווים לכל נפש, מזרונים המיוצרים (לרבות חומרי הגלם שמהם הם עשויים) על ידי החברה עצמה. רוצים לשמוע על כך עוד? צרו קשר

מוצרי מבצע

מזרן סנטה מוניקה Santa Monica

המזרן ההיברידי היוקרתי של מנדלבוים מחולק לשני אזורים שונים, המותאמים לשני בני הזוג, כל אחד לפי פרופיל השינה שלו והעדפתו.
ליבת המזרן מורכבת מארבע שכבות של פוליאוריתן קפיצי וקשיח, עם שכבה של קפיצי Pocket springs בצפיפות גבוהה, הארוזים כל אחד בנפרד לגמישות ותמיכה נקודתית לכל איברי הגוף. מעליהם, שכבת נוחות מפנקת של COCOON אחד מהחומרים המתקדמים ביותר בעולם השינה, בלעדי למנדלבוים. המבנה הפולימרי הייחודי שיש ב COCOON מונע את הצטברות הלחות הטבעית הנוצרת על ידי הגוף במהלך השינה ( בעיקר באזורי המגע של איברי הגוף עם המזרן) מסייע בהובלת חום הרחק מפני השטח של הגוף ובכך שומר על טמפרטורת גוף נוחה ומסייע לפיזור לחצים מושלם ע”י התאמה לטביעת הגוף ויצירת שטח מגע מקסימלי בין הגוף למזרן . המזרן מגיע בשלוש דרגות קושי: רך, קלאסי וקשה

רמת קושי: קשה\בינוני\רך לבחירה

גובה מזרן: 28 ס”מ

מחיר כולל מע”מ
לא כולל הובלה והרכבה
הסטייה המותרת למידת המזרן ע”פ מפרטי החברה ( 2 ס”מ + – )
18 שנה אחריות בכפוף לתעודת אחריות

מזרן Maldives

מזרן מלדיביים MALDIVES

רמת קושי: בינוני

גובה מזרן: 29 ס”מ

המחיר כולל מע”מ
לא כולל הובלה והרכבה
הסטייה המותרת למידת המזרן ע”פ מפרטי החברה 2 ס”מ (+ -)
18 שנה אחריות בכפוף לתעודת אחריות

צרו קשר

ונציגנו יחזור אלכם בהקדם

נגישות