חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מזרון לטקס ללא קפיצים – על יתרונות המזרון

מדוע כדאי לכם להשקיע כסף במזרון איכותי

מזרון לטקס, כמו ויסקו, נמכר בהמוניו בישראל וברחבי העולם כולו. מזרן לטקס ללא קפיצים נחשב למבוקש מאד ולו בזכות היתרונות הרבים שהוא מציע. ניתן למצוא אותו כיום בחנויות במידות שונות ובדגמים שונים והוא יכול לספק מענה מושלם למי שהאיכות חשובה לו. פעמים רבות מתלבטים האם לבחור דווקא במזרון זה או שמא לבחור במזרון ויסקו. הדעות על כך חלוקות, אך מתבססות לרוב על צרכים קיימים ופרמטרים נוספים, העוזרים בקבלת ההחלטה.

מאפייני המזרון

מזרון לטקס ללא קפיצים הוא מזרון העשוי מעץ הגומי. עם עיבודו של העץ, מופרש ממנו חומר מיוחד בשם “לטקס”, בעל תכונות נהדרות, ההופכות אותו לחומר גלם בעל חשיבות רבה בתהליך ייצור המזרון. בלטקס משתמשים לחלק העליון של המזרון ומכיוון שזהו חומר טבעי, שלא כמו הויסקו, הוא מספק מענה מושלם לסובלים מאלרגיות ומרגישויות שונות. הוא איננו סופח אליו אבק ולחות ומגיע בדרגות קשיחות שונות. שכבותיו של מזרון זה בעלות רמות שונות של צפיפות, כדי ליצור אוורור ראוי למזרון ולהפוך אותו לעמיד יותר. אם אתם מחפשים מזרון ללא קפיצים לטקס הוא אפשרות נפלאה עבורכם ובעיקר אם מוצר טבעי הוא הכיוון שלכם.

יתרונות מול חסרונות

יחד עם זאת, חשוב גם לקחת בחשבון את חסרונותיו של המזרון. היותו עשוי מחומר טבעי מהווה חיסרון. הוא נוטה להתבלות מהר יותר, בהשוואה לויסקו וגם לאבד מהאלסטיות שלו. אולם, תהליך זה איננו קורה בין רגע, וסממניו צפויים לבוא לידי ביטוי לאחר 10 שנים לרוב. כך, שבתום התקופה כדאי מאד לבצע רכישה חדשה וליהנות ממזרון איכותי וחזק לעשור נוסף. כך או כך, חשוב מאד לבדוק מהן האפשרויות השונות, לנסות את המזרון בחנות, לבחון את הנוחות שהוא מציע וגם את הקשיחות ולא לשכוח את העלויות.

רוצים לרכוש מזרן לטקס ותוהים היכן תמצאו את המתאים? MD מנדלבוים מערכות שינה מתקדמות מציעה לכם מגוון של מזרוני לטקס ללא קפיצים, המיוצרים על ידי החברה לרבות חומרי הגלם שמהם הם עשויים. מעוניינים בפרטים נוספים? צרו קשר

מוצרי מבצע

מזרן סנטה מוניקה Santa Monica

המזרן ההיברידי היוקרתי של מנדלבוים מחולק לשני אזורים שונים, המותאמים לשני בני הזוג, כל אחד לפי פרופיל השינה שלו והעדפתו.
ליבת המזרן מורכבת מארבע שכבות של פוליאוריתן קפיצי וקשיח, עם שכבה של קפיצי Pocket springs בצפיפות גבוהה, הארוזים כל אחד בנפרד לגמישות ותמיכה נקודתית לכל איברי הגוף. מעליהם, שכבת נוחות מפנקת של COCOON אחד מהחומרים המתקדמים ביותר בעולם השינה, בלעדי למנדלבוים. המבנה הפולימרי הייחודי שיש ב COCOON מונע את הצטברות הלחות הטבעית הנוצרת על ידי הגוף במהלך השינה ( בעיקר באזורי המגע של איברי הגוף עם המזרן) מסייע בהובלת חום הרחק מפני השטח של הגוף ובכך שומר על טמפרטורת גוף נוחה ומסייע לפיזור לחצים מושלם ע”י התאמה לטביעת הגוף ויצירת שטח מגע מקסימלי בין הגוף למזרן . המזרן מגיע בשלוש דרגות קושי: רך, קלאסי וקשה

רמת קושי: קשה\בינוני\רך לבחירה

גובה מזרן: 28 ס”מ

מחיר כולל מע”מ
לא כולל הובלה והרכבה
הסטייה המותרת למידת המזרן ע”פ מפרטי החברה ( 2 ס”מ + – )
18 שנה אחריות בכפוף לתעודת אחריות

מזרן Maldives

מזרן מלדיביים MALDIVES

רמת קושי: בינוני

גובה מזרן: 29 ס”מ

המחיר כולל מע”מ
לא כולל הובלה והרכבה
הסטייה המותרת למידת המזרן ע”פ מפרטי החברה 2 ס”מ (+ -)
18 שנה אחריות בכפוף לתעודת אחריות

צרו קשר

ונציגנו יחזור אלכם בהקדם

נגישות