איזה מזרון מומלץ לכאבי גב?

בעיות שינה

הרבה אנשים יתמודדו עם כאבי גב בשלב כזה או אחר של החיים, ולכל כאב גב יש חיים משלו ודרגת קושי אחרת. מה גם שכל בן אדם חווה את הכאבים בצורה שונה. אחת הדרכים לטפל בכאבי גב מטרידים היא להחליף מזרון. למזרון שאתם ישנים עליו יש הרבה יותר השפעה מאשר אתם עשויים לחשוב, ועליו לספק תמיכה מיטבית לגוף שלכם, בכל מצב ובעיקר, כאשר אתם סובלים מכאבי גב.

הידעתם? שמונה מתוך עשרה אנשים סובלים מכאבי גב!

ישנם לא מעט מחקרים אשר מצביעים על קשר ישיר בין כאבי גב לבין איכות השינה שלכם. לכן אחת הדרכים היעילות ביותר להתמודד עם כאבי גב היא לקנות מזרון חדש. אבל, נשאלת השאלה המתבקשת – איך קונים מזרון מומלץ לכאבי גב?

אנו יודעים שכאבי גב יכולים להפוך למטרד, לכן אספנו לכם את הטיפים שיעזרו לכם לבחור מזרון מתאים בצורה חכמה ולספק לכם את כל התמיכה שאתם צריכים לאורך שנת הלילה. תמיכה טובה של המזרון יכולה למנוע כאבים אפשריים, ועבור אנשים שכבר סובלים מכאבים המזרון המתאים יכול לעשות פלאים.

למה חשוב לשים לב כאשר בוחרים מזרון לכאבי גב?

כאשר אתם עומדים לבחור במזרון לכאבי גב עליכם להתחשב באופי הכאב שאתם חווים, ובהתאם אליו לבחור במזרון הכולל את התכונות שיוכלו לספק לכם מענה הולם. ישנם סוגים של כאבי גב, חלקם יהיו זמניים בעוד שאחרים כרוניים. כאשר הכאב כרוני מומלץ להשקיע ברכישת מזרון חדש שמותאם באופן אישי לבעיות הגב שעמן מתמודדים.

מזרון איכותי יכול להפיג לחצים על ידי פיזור העומס בצורה יותר יעילה, ולשמור על עמוד השדרה במהלך השינה. כמו כן המזרון האופטימלי תלוי גם באזור בגב שבו חווים כאבים.

כאב בגב התחתון

כאבים בגב התחתון משפיעים על חמש החוליות התחתונות של עמוד השדרה המותני. זהו הסוג הנפוץ ביותר של כאבי גב וישנן תנוחות שינה שאפילו יכולות להוביל לכאב זה בפועל ללא תמיכה מתאימה. אם אתם נוטים לישון על הצד, ובמידה והמזרון אינו תומך מספק בכתפיים ובירכיים שלכם, עמוד השדרה שלכם יטה לאחור, מה שעלול לגרום לכאבים. במידה ואתם ישנים על הבטן או על הגב והמזרן שלכם רך או לחלופין קשה מדי, יופעל לחץ על העקמומיות הטבעית של עמוד השדרה המותני.

באופן כללי, אם אתם ישנים על הצד, עליכם לבחור במזרנים בדרגת קושי בינונית שיכולה לתמוך בנקודות הפגיעות שלכם במהלך שנת הלילה, כלומר באזורים שלא זוכים לתמיכה. אם אתם ישנים על הגב או הבטן, עליכם לבחור במזרנים קשים או בינוניים, כדי למנוע כאבי גב.

כאבים באמצע הגב או בחלקו העליון

כאבים באמצע הגב או בחלקו העליון נחשבים לשכיחים פחות, שכן האנטומיה באזורים אלו יציבה יותר, יש פחות תנועות פיתוליות והסבירות לפגיעות ובעיות גב קטנה באופן משמעותי. עם זאת הופעת כאבים באזורים אלו יכולה להעיד על בעיות רפואיות כאלו ואחרות, ולכן מעבר לקניית מזרון  מומלץ גם לפנות לגורם רפואי מקצועי.

לעיתים הסיבה לכאבים תהיה יציבה לקויה, מה שייצור עומס על אזור זה בגב שלכם. מזרון איכותי שמותאם למניעת כאבי גב, יפזר את הלחץ במידה שווה ויתרום ליישור עמוד השדרה. כתוצאה מכך, יכול להפחית את הסיכון לכאבים מהסוג הזה. כמו כן, כרית איכותית ברמה גבוהה יכולה גם כן לספק תמיכה נוספת לצוואר ולעמוד השדרה ולמזער כאבים אפשריים.

סובלים מכאבי גב? שימו לב לשני הפרמטרים הבאים בעת בחירת מזרון

כאשר בוחרים מזרון מומלץ לכאבי גב, יש לקחת בחשבון שני פרמטרים עיקריים והם סוג החומרים שמהם המזרון מורכב ודרגת הקשיחות שלו.

דרגת הקשיחות של המזרון

כאשר רוצים לקבל את המענה הטוב ביותר לגב, תמיד חשוב להישאר עם היד על הדופק, שכן פיתוחים חדשים בעולם המזרונים צצים ללא הרף, והדעות משתנות ככל שהידע גדל. אם בעבר הייתה סברה שדרגת קשיחות גבוהה היא הבחירה הטובה ביותר עבור אנשים המתמודדים עם כאבי גב, כיום מחקרים חדשים משנים את התפיסה, ומגלים שדווקא דרגת קשיחות גבוהה יכולה להחמיר את הכאבים שאתם חווים. לעומת זאת, מזרן בדרגת קשיחות בינונית או אפילו רך, יכול להקל במידה רבה על כאבי גב.

במסגרת מחקר ספרדי שבדק את הנושא, החוקרים החליפו מזרנים ל- 313 מטופלים ולהם היסטוריה ארוכה של כאבי גב ונתנו להם מזרנים חדשים בדרגת קשיחות בינונית. התוצאות שהתקבלו השאירו את כולם מוכי תדהמה: אצל 82% מהמטופלים חל שיפור משמעותי בכאבים!

במחקר אחר שנערך בתחום נתגלה שמזרנים בדרגת קשיחות בינונית הפחיתו כאבי גב ב- 57%, כאבי כתפיים ב- 60% ונוקשות בגב ב- 59%. מעבר לכך, ולא פחות חשוב, מזרנים אלו גם שיפרו את איכות השינה של המשתתפים במחקר במעל 60%.

מדוע מזרן בדרגת קשיחות בינונית טוב לכאבי גב?

מזרון בדרגת קשיחות בינונית בעל תכונות המאפשרות לו להתאים את עצמו לקימורים הטבעיים של הגוף, ושל עמוד השדרה בפרט. על כן, במהלך השינה, עמוד השדרה נמצא בתנוחתו הטבעית, ולא מופעל עליו כל לחץ, מה שמונע את הופעתם של כאבים.

סוג המזרן

שיקול נוסף ולא פחות חשוב יהיה סוג המזרון, ובהקשר זה, החומר שממנו המזרון מיוצר. למרות שרבים נוטים לחשוב שמזרון קפיצים יהיה בחירה טובה לכאבי גב, למעשה הדבר רחוק מהאמת. דרגת הקשיחות של מזרוני קפיצים גבוהה, מה שאומר שהם קשיחים ביותר ומשקל הגוף אינו מתחלק באופן שווה על המזרן. כתוצאה מכך נוצרות נקודות לחץ שיכולות להחמיר כאבי גב או אף לגרום להם. כמו כן, מזרוני קפיצים נחשבים לפחות עמידים, במיוחד הסוגים שמחוברים עם חוט תיל, כך שהם נהרסים מהר, מובילים להופעת גימורים וגבשושיות ופוגעים באיכות השינה.

אז איזה סוג של חומר יהיה אפקטיבי לכאבי גב?

מזרון ויסקו מספוג זיכרון הפך לבחירה המומלצת עבור אנשים עם בעיות וכאבי גב הודות לתכונת האלסטיות שלו, אשר מאפשרת לו להתאים את עצמו למבנה עמוד השדרה ולהעניק לו תמיכה בהתאמה אישית. באופן זה עמוד השדרה נותר במנח הטבעי שלו, ללא נקודות לחץ שיוצרות כאבים.

כיום מזרני ויסקו מאוד פופולריים וכאשר מעוניינים לקבל את התמיכה המלאה והטובה ביותר לעמוד השדרה ולגב, חשוב לבחור במזרן איכותי מחברה אשר מתמחה בייצור מזרנים ועושה זאת כבר כמה עשורים. חברה מומחית ובעלת ניסיון פועלת להעניק לכם חוויית שינה מהשורה הראשונה, ומקפידה לבצע מחקרים ולפתח מוצרים תוך שימוש בחומרי גלם איכותיים וטכנולוגיות חדשניות שישפרו את איכות השינה שלכם.

שימו לב לכל המרכיבים שיוצרים מזרון משובח

כאשר אתם קונים מזרון לכאבי גב אצלנו במנדלבוים MD אתם יכולים לישון בשקט, אנו שמים דגש על כל הפרמטרים שיוצרים עבורכם מזרון ברמה הגבוהה ביותר:

  • תו תקן בינלאומי – כל הבדים של המזרנים עומדים בסטנדרט 100 של Oeko-Tex שמבטיח שבמזרון אין חומרים רעילים או מזיקים.
  • תהליך ייצור מוקפד – אצלנו כל רכיב מיוצר בקפידה, כך שאנו אחראיים על ייצור אחוז ניכר מכל רכיבי המזרון שאתם ישנים עליו.
  • תוצרת כחול לבן – אנו מעודדים ייצור ישראלי שנמצא בחוד החנית של הטכנולוגיה בעולם המזרונים.
  • חומרי גלם איכותיים – כל החומרים בהם אנו עושים שימוש פשוט מעולים ומאופיינים עם רמת איכות גבוהה.
  • חדשנות וקדמה – במזרונים שלנו משולבות טכנולוגיות מתקדמות וחשיבה חדשנית אשר מבטיחה שתקבלו את המענה המושלם לשנת לילה חלומית, עם כאבי גב ובלי!

 

לסיכום, אם אתם סובלים מכאבי במהלך השינה או בבוקר כשאתם קמים, מוזמנים לפנות למומחים שלנו במנדלבוים MD ולהם ניסיון ומומחיות של 80 שנה, שיעזרו לכם לבחור את המזרון המתאים!

מוצרי מבצע

מזרן נאפולי NAPOLI

רמת קושי: בינוני/רך
גובה מזרן : 25 ס”מ
לא כולל הובלה והרכבה
המזרן מגיע בואקום
הסטייה המותרת למידת המזרן ע”פ מפרטי החברה 2 ס”מ (+ -)

מזרן פרובנס אקסלוסיב PROVENCE EXCLUSIVE

רמת קושי : בינוני

גובה מזרן : 27 ס”מ

NO FLIP
המחיר כולל מע”מ
לא כולל הובלה והרכבה
על מזרנים באורך 2.00 מ’ אין תוספת מחיר. תוספת של 75 ₪ לפינה עגולה
מזרנים באורך 1.80 מ’ ו/או 2.10 מ’ תוספת 10% למחיר ה- 1.90 מ’
מזרנים באורך 2.20 מ’ תוספת 15% למחיר ה- 1.90 מ’
הסטייה המותרת למידת המזרן ע”פ מפרטי החברה 2 ס”מ (+ -)
18 שנה אחריות בכפוף לתעודת אחריות

צרו קשר

ונציגנו יחזור אלכם בהקדם

נגישות