חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך לבחור מזרון שיתאים לצרכים שלכם?

מזרן איכותי יכול לעשות פלאים לאיכות השינה שלכם, וכתוצאה מכך, גם ישפר את חייכם ובריאותכם מקצה לקצה. לכן כדאי להשקיע את כל הזמן והמאמץ על מנת לבחור את המזרן האידיאלי עבורכם.

כמומחים למזרנים אשר עוסקים בייצור מזרנים כבר 3 דורות, אנו יכולים לומר שתחום זה נמצא בפיתוח מתמיד, ולכן מדי זמן מה יוצאים פיתוחים חדשים אל השוק, טכנולוגיות מתקדמות נכנסות לתמונה, מגוון של חומרים חדשים מרכיבים את המזרנים הקיימים, כך שתמיד כדאי להישאר עם היד על הדופק וליישר קו עם החידושים הקיימים.

אם המזרן שלכם מלווה אתכם כבר לא מעט שנים, ואתם רוצים להתחדש במזרן שכולל תכונות וחומרים חדישים יותר, או פשוט לשדרג את שנת הלילה שלכם, המדריך הבא יעזור לכם להגיע לבחירה הנכונה ביותר, עבורכם.

סוגי מזרנים

יש המון מזרנים בשוק, אולם כל ההיצע הקיים מתחלק לכמה סוגים עיקריים של מזרנים. אם בעבר ההבדלים היו מובהקים, כיום הם כבר לא כל כך גדולים, בעיקר הודות לאפשרות לשלב בתוך המזרן שכבות של חומרים שונים, כדי לשפר את התכונות שמציע.

ובכל זאת, מזרנים נחלקים לכמה סוגים עיקריים והם:

מזרן קפיצים

מזרני קפיצים מורכבים משני מבנים הראשון הוא קפיצי כיס המוכרים גם כקפיצי שרוול. מבנה זה כולל מערכת של קפיצים עצמאיים שאין ביניהם חיבור פיזי וכל קפיץ עומד בפני עצמו וממוקם בתוך כיס בד. המבנה השני הוא קפיצי בונל, הכולל מערכת של קפיצים שמחוברים זה לזה.

במזרן קפיצי כיס כל קפיץ נע באופן עצמאי וכתוצאה מכך לא משפיע על הקפיצים סביבו, מה שאומר שאם אתם חולקים מיטה עם אדם נוסף, תנועותיו במהלך הלילה לא ישפיעו עליכם ולהיפך. בנוסף, העומס מתפזר בצורה שווה, ולמזרן יש יכולת להתאים את עצמו למבנה הגוף. מזרן קפיצי בונל כן מוגבל במידת ההתאמה שלו לצורת הגוף, הקפיצים מתבלים מהר יותר ומאבדים את גמישותם לאורך זמן, ואם ישנים עם בן אדם נוסף במיטה, נרגיש את תזוזותיו במהלך הלילה.

מזרן לטקס

לטקס הוא חומר טבעי, אך לעיתים במזרנים משלבים אותו עם חומר נוסף וסינתטי. הוא מאוורר ונושם, רך ונעים ואינו סופג אבק, לכן מתאים בעיקר לאנשים שרגישים לאבק. מזרן לטקס אומנם מתאים את עצמו למבנה הגוף, אך הוא נחשב לקשה יחסית, כך שאם אתם אוהבים לשקוע לתוך המזרן שלכם, יכול להיות שהוא לא יהיה הבחירה הנכונה ביותר עבורכם.

מזרן ויסקו – ספוג זיכרון

סוג זה של מזרן מאוד רך ונעים לשינה. הוא זוכר את צורתו של הגוף וממש יוצר תבנית שלו, על כל הקימורים שיש בו. תכונה זו מהווה יתרון, אך יש שיראו בה גם חיסרון מכיוון שהגוף שוקע לתוך המזרן והאוויר אינו זורם דרכו, מה שעשוי לגרום להתחממות והזעה. כמן כן, לא תמיד קל לקום מהמזרן. עם זאת אם אתם ישנים עם בני זוג, כמעט ולא תרגישו בקיומם במהלך הלילה.

יש לציין שלא כל מזרני ויסקו עשויים מחומר זה באופן מוחלט, רובם מיוצרים מחומרים אחרים כאשר ספוג הזיכרון הוא השכבה העליונה. ככל ששכבה זו עבה יותר, כך הדבר ישפיע על המחיר. בנוסף, כאשר אתם מחפשים מזרן ויסקו שימו לב שהמזרן שאתם בוחרים מסוגל לספוג את המשקל שלכם לאורך זמן, מבלי שיאבד את מידת יציבות ואת גמישותו. תכונה זו נקראת No Flip, מה שאומר שלא צריך להפוך אותו אחת לכמה זמן.

דרגת הקושי של המזרן

מזרנים נבדלים זה מזה גם בדרגת הקושי שלהם, כאשר תוכלו לבחור במזרן קשה, מזרן רך וכל מה שביניהם. ישנם אומנם מדדים שמגדירים את דרגת הקושי, אך מה שחשוב הוא שאתם תבחרו מזרן שנוח לכם, וכדי להבין מה נוח לכם, עליכם לנסות סוגים שונים של מזרנים בדרגות קושי שונות וללמוד את ההעדפות שלכם. כמובן, שאתם יכולים גם להיעזר בהמלצות כלליות של דרגות קושי בהתאם לתנוחת שינה מועדפת או משקל הגוף, אך זכרו שאלו המלצות כלליות שאינן מותאמות אישית.

באופן כללי לאנשים שישנים על הבטן יתאים מזרן קשה, לאנשים שישנים על הגב יתאים מזרן בדרגת קושי בינונית ולאנשים שישנים על הצד יתאים מזרן רך. קחו בחשבון שכיום יש לכם את האפשרות לקנות מזרן דו צדדי, הכולל דרגת קושי מסוימת בצד אחד של המזרן ודרגת קושי אחרת בצדו השני, כך שתוכלו להחליף צדדים וליהנות מהטוב שבכל העולמות.

גודל המזרון

כאשר אתם רוכשים מזרון למיטה קיימת, אתם מוגבלים מבחינת גודל, מה שאומר שגודל המיטה מכתיב את גודל המזרן. אבל אם אתם רוצים חידוש מוחלט, מומלץ ורצוי לקנות מזרן ומיטה גדולים, ככל שתקציבכם וגודל חדר השינה שלכם מאפשרים. כאשר המזרן גדול אתם תיהנו מנוחות מקסימלית, במיוחד אם אתם הורים לילדים קטנים שנוטים להתגנב אליכם בלילה למיטה.

מזרנים זמינים לפי מידות שונות, מזרן זוגי יהיה במידות 140X200, מזרן קווין סייז יהיה במידות 160X200 ומזרן קינג סייז יהיה במידות 180X200. כמו כן הרבה פעמים ניתן להזמין מזרן לפי מידה בהתאמה אישית.

מחיר ואחריות

כאשר אתם משקיעים במזרן אתם משקיעים בנוחות שלכם, ולכך אין מחיר. אך אי אפשר להתעלם מהעובדה שמזרנים דורשים גם השקעה כלכלית גבוהה, וכאשר מדובר במזרן איכותי בעל עמידות גבוהה ההשקעה משתלמת בהחלט. כמובן שאינכם צריכים לקנות מזרן יקר אוטומטית, אצלנו תוכלו למצוא מזרנים איכותיים מחומרים ברמה גבוהה ובטכנולוגיות ייצור מתקדמות, במחירים אטרקטיביים.

המחירים של מזרנים משתנים בהתאם לגודל המזרן, איכותו, החומרים שמהם מיוצר, המותג שממנו קונים ועוד. בכל נקודת מחיר, שימו לב שאתם מקבלים אחריות על הרכישה, כדי שתהיה לכם כתובת לפנות אליה.

שווה לנסות

ולבסוף, אין חכם כבעל ניסיון, לכן עצה חשובה היא להתנסות במזרון שאתם קונים. הגיעו לסניף הקרוב למקום מגוריכם כדי להתנסות בקולקציית המזרנים הנרחבת, כך יהיה לכם קל יותר להחליט. כאשר אתם מנסים את המזרן הקפידו לשכב עליו למשל 10-15 דקות, בתנוחת השינה המועדפת עליכם. אם אתם חולקים את המיטה, הגיעו יחד עם בני הזוג, כדי לראות ששניכם אוהבים את אותה דרגת קושי.

כדי להחליט נסו סוגים שונים של מזרנים בדרגות קושי שונות, ואל תגיעו לחנות עייפים, כדי שלא כל מזרון יהפוך להיות הבחירה הנוחה ביותר עבורכם, שרק רוצים להניח איפשהו את הגוף. המזרן שירגיש לכם הכי נוח, הוא המזרן שעליכם לבחור. ואם אתם לא בטוחים, תמיד אפשר להתנסות בבית לפרק זמן מסוים ובהתאם לתנאי החנות.

מגוון גדול של מזרנים תחת קורת גג אחת

הרבה יותר קל לבחור מזרון כאשר יש לכם שפע של אפשרויות לבחור מהן. במנדלבוים MD תוכלו לבחור במזרנים עם או בלי קפיצים, מזרני לטקס, מזרני ויסקו או מזרנים למיטה מתכווננת בדרגות קושי שונות ובמידות מגוונות. כל המזרנים של המותג מיוצרים ממיטב חומרי הגלם, על ידי הטכנולוגיות המתקדמות ביותר ובהתאם לתקנים המחמירים המאפשרים לכם לעצום עיניים ולישון בשקט, עם הידיעה שאתם בידיים הכי טובות שיש.

עם ניסיון שעולה על 80 שנים בייצור מזרנים, חדשנות וקדמה, ייצור ישראלי של רוב רכיבי המזרון ומחשבה על הסביבה לכל אורך תהליכי הייצור, אנו בטוחים שתהיו מרוצים ותצליחו למצוא אצלנו את המזרון המתאים לכם!

מוצרי מבצע

מזרן נאפולי NAPOLI

רמת קושי: בינוני/רך
גובה מזרן : 25 ס”מ
לא כולל הובלה והרכבה
המזרן מגיע בואקום
הסטייה המותרת למידת המזרן ע”פ מפרטי החברה 2 ס”מ (+ -)

מזרן פרובנס אקסלוסיב PROVENCE EXCLUSIVE

רמת קושי : בינוני

גובה מזרן : 27 ס”מ

NO FLIP
המחיר כולל מע”מ
לא כולל הובלה והרכבה
על מזרנים באורך 2.00 מ’ אין תוספת מחיר. תוספת של 75 ₪ לפינה עגולה
מזרנים באורך 1.80 מ’ ו/או 2.10 מ’ תוספת 10% למחיר ה- 1.90 מ’
מזרנים באורך 2.20 מ’ תוספת 15% למחיר ה- 1.90 מ’
הסטייה המותרת למידת המזרן ע”פ מפרטי החברה 2 ס”מ (+ -)
18 שנה אחריות בכפוף לתעודת אחריות

צרו קשר

ונציגנו יחזור אלכם בהקדם

נגישות