מנדלבוים MD שומרת על הסביבה

חברת אחים מנדלבוים הינה יצרנית המזרנים הוותיקה בישראל, עם שלושה דורות של לקוחות מרוצים. החברה משווקת את מוצריה תחת המותגים “MD מנדלבוים” ו”תעשיות פולימרים זיקים” במבחר חנויות ברחבי הארץ. בנוסף למזרנים, החברה מייצרת ומשווקת מוצרים לתינוקות תחת המותג FANG, וביניהם: משטחי משחק, מזרני לול, עריסה ומיטות מעבר, אמבטיות מתקפלות, כריות הנקה ועוד.

ב-2013 הוקם מפעל החברה החדש, המשתרע על כ-10,000 מ”ר באזור התעשייה ספירים, שדרות. במפעל מועסקים כ-90 עובדים מעוטף עזה והסביבה. ב-2014 נפתחה חנות המותג בביל”ו סנטר (קרית עקרון), וב-2015 נפתחה חנות נוספת באזור התעשייה כפר-סבא. חנויות אלו מצטרפות לחנות המפעל הוותיקה ברחוב אברבנאל 48 בדרום ת”א.

לחברה קו הייצור הארוך בישראל לייצור פוליאוריתן מוקצף, ובו מיוצרים ספוגים ברמות שונות של משקל, דחיסות, רכות, גמישות וקפיציות. החברה מייצרת בעצמה את חומרי הגלם של ליבת המזרן במפעלה, ונבדלת בכך ממירב הגורמים בענף אשר רוכשים חומרי גלם ולמעשה מרכיבים את המזרנים. יכולת ייחודית זו מאפשרת לחברה לבצע בקרה מושלמת על איכות חומרי הגלם ומעניקה לחברה יתרון באיכות ובתמחור של מוצריה.

מנדלבוים MD השקיעה בשנים האחרונות משאבים רבים ורכשה ציוד מתקדם לצורך מעבר לתהליך ייצור נקי. במסגרת מהלך זה החברה משתמשת במוצריה בדבק על בסיס מים בלבד. דבק זה, בניגוד לדבקים אחרים, אינו רעיל והינו ידידותי למשתמשים ולסביבה! כך החברה שומרת על לקוחותיה, על עובדיה ועל הסביבה. בנוסף, החברה אורזת חלק נכבד ממוצריה באריזות ואקום המקטינות את נפח השינוע והאחסון בכ- 75% ומקטינות את הצורך בהובלה מזהמת ויקרה.

מוצרי מבצע

מזרן נאפולי NAPOLI

רמת קושי: בינוני/רך
גובה מזרן : 25 ס”מ
לא כולל הובלה והרכבה
המזרן מגיע בואקום
הסטייה המותרת למידת המזרן ע”פ מפרטי החברה 2 ס”מ (+ -)

מזרן פרובנס אקסלוסיב PROVENCE EXCLUSIVE

רמת קושי : בינוני

גובה מזרן : 27 ס”מ

NO FLIP
המחיר כולל מע”מ
לא כולל הובלה והרכבה
על מזרנים באורך 2.00 מ’ אין תוספת מחיר. תוספת של 75 ₪ לפינה עגולה
מזרנים באורך 1.80 מ’ ו/או 2.10 מ’ תוספת 10% למחיר ה- 1.90 מ’
מזרנים באורך 2.20 מ’ תוספת 15% למחיר ה- 1.90 מ’
הסטייה המותרת למידת המזרן ע”פ מפרטי החברה 2 ס”מ (+ -)
18 שנה אחריות בכפוף לתעודת אחריות

צרו קשר

ונציגנו יחזור אלכם בהקדם

נגישות