חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מדוע מומלץ לבחור במיטה עם מנגנון מיטה מתכוונן?

מדוע מומלץ לבחור במיטה עם מנגנון מיטה מתכוונן?

רבים מאיתנו רואים את חדר השינה כמקום אינטימי בו אנו מבלים את הזמן שנשאר מיומנו העמוס לצד האדם הקרוב אלינו ביותר. ההתפתחות הטכנולוגית בתחום חקר השינה הובילה בשנים האחרונות לכניסה מבורכת עבור מזרנים המספקים חווית שינה מופלאה ומאפשרים לנו לשפר את איכות השינה שלנו ויחד עם זאת את איכות ואורח חיינו. שינה טובה וערבה הינה בהחלט דבר מבורך שלא כולנו זוכים לו, אך בחירה נכונה של מזרן באופן המותאם לצרכים ולהעדפות שלנו, יכולה בהחלט לשפר אותה. לחדרי השינה הצטרף בעשור האחרון סוג נוסף של מיטות ייחודיות – מיטות מתכוונות.

הרי קשה להתעלם מהעובדה שבכל ערב מחדש אנו מנסים למצוא את התנוחה הנוחה ביותר בשילוב עם ישיבה מול הטלוויזיה או קריאת ספר מרתק, אך ללא הצלחה. אנו זזים ממקום למקום, מנסים את מזלנו על הצד, על הבטן, דוחפים עוד איזה כרית ומקווים שהצוואר שלנו לא נשבר אך לשווא. עם מיטה מתכווננת איכותית אתם משיגים את התמיכה המושלמת בין אם אתם יושבים, משתרעים לכם בכייף או ישנים.

מיטה מתכווננת בחדר השינה שלכם, תאפשר לכם מצד אחד ליהנות מקריאת מגזין, עיתון או ספר בתנוחה אופטימלית ומצד שני לאפשר לעצמכם שנת לילה עריבה ורציפה. בנוסף, מיטות מתכווננות שפותחו בשנים האחרונות, יאפשרו לכם להרים את הרגליים מעלה, מה שיוריד מהלחץ שהופעל עליהם במהלך כל היום. אנשי המקצוע שלנו, יסייעו להתאים עבורכם למיטה בעלת המנגנון המתכוונן את המזרן המושלם שיתאים לכם ולגופכם.

מיטות מתכוונות – יתרונות

  • גמישות מקסימלית – כאמור, שכיבה על מיטה מתכווננת מאפשרת לכם להרים מעלה את הצוואר והשכמות, לנקודה שבה אתם לא פוגעים באיברים אלו, אלא שומרים על קו ישר של הצוואר בהמשך לגב. אנשים רבים סובלים מכאבי ראש או מיגרנות ולא תמיד מודעים לעובדה שתנוחת הצוואר הלקויה היא זו שגורמת לאותם כאבים חדים. ברגע שהצוואר מונח על המזרן במנח נכון, אין לחץ על החוליות שמוקרן לראש.
  • התאמה מושלמת לקימורי הגוף – כשאתם בוחרים במיטה מתכווננת אתם מקבלים תמיכה מושלמת לצוואר, לרגליים ולכל חלקי עמוד השדרה בכל מנח אותו אתם בוחרים. ברוב המיטות המתכוונות תיהנו ממספר אזורי נוחות שמותאמים בצורה מושלמת ללחץ שמשקל הגוף מפעיל על המזרן. האזורים מתחלקים לראש וצוואר, כתפיים ושכמות, גב, אגן ורגליים. כל חלק מתכוון באופן עצמאי מה שמספק התאמה מושלמת למבנה גופכם.
  • טכנולוגיה מתקדמת – הטכנולוגיה שבה המיטות המתכווננות שלנו מיוצרות מאפשרת לכם להפעיל ולכוונן את המיטה בעזרת שלט בקלות ובפשטות.
  • בטיחות מקסימלית – מכיוון והמיטה המתכווננת פועלת על חשמל, בטיחות בזמן השהייה על המיטה הינה קריטית. המיטות המתכווננות מצוידות במנגנון חשמלי ייחודי שמזהה מצב בו אין זרם חשמלי ומתנתק באופן ישיר ואוטומטי.

מעבר למיטה מתכווננת הינו מעבר חד אותו גופכם יקבל לרוב באהבה שכן מדובר בתחושת נוחות מקסימלית בכל תנוחה בה אתם נמצאים על המזרן.

מוצרי מבצע

מזרן נאפולי NAPOLI

רמת קושי: בינוני/רך
גובה מזרן : 25 ס”מ
לא כולל הובלה והרכבה
המזרן מגיע בואקום
הסטייה המותרת למידת המזרן ע”פ מפרטי החברה 2 ס”מ (+ -)

מזרן פרובנס אקסלוסיב PROVENCE EXCLUSIVE

רמת קושי : בינוני

גובה מזרן : 27 ס”מ

NO FLIP
המחיר כולל מע”מ
לא כולל הובלה והרכבה
על מזרנים באורך 2.00 מ’ אין תוספת מחיר. תוספת של 75 ₪ לפינה עגולה
מזרנים באורך 1.80 מ’ ו/או 2.10 מ’ תוספת 10% למחיר ה- 1.90 מ’
מזרנים באורך 2.20 מ’ תוספת 15% למחיר ה- 1.90 מ’
הסטייה המותרת למידת המזרן ע”פ מפרטי החברה 2 ס”מ (+ -)
18 שנה אחריות בכפוף לתעודת אחריות

צרו קשר

ונציגנו יחזור אלכם בהקדם

נגישות