חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך מזרון איכותי יכול להקל על הסובלים מכאבי גב

איך מזרון איכותי יכול להקל על הסובלים מכאבי גב

האם אתם סובלים מכאבי גב ומחפשים פתרונות שיקלו עליכם? אינכם לבד. כאבי גב הם תופעה שכיחה שאינספור אנשים סובלים ממנה, ובכוחה להשפיע על שגרת החיים במידה כזו, עד שגם המשימות הפשוטות ביותר הופכות למאתגרות להפליא. למרבה המזל, ההקלה על הכאבים עשויה להיות קרובה יותר משאתם חושבים, ולהגיע ממקור לא צפוי – המזרן שלכם.

המזרן הנכון יכול להקל על כאבי גב במהלך השינה ואף למנוע החמרה שלהם. בנוסף מזרן איכותי משפר את תחושת הנוחות הכללית ומאפשר לאנשים ליהנות משינה נינוחה וללא הפרעות, מה שבעצמו יעיל להקלה על כאבי גב.

אנשים רבים מתמודדים עם כאבי גב

כאבי גב מגיעים בצורות שונות ויכולים להשפיע על איכות החיים במידה רבה. הם יכולים לנבוע מהמון סיבות כמו למשל יציבה לקויה, מתיחת שריר או מצבים בריאותיים כאלו ואחרים. מלבד טיפול רפואי ופיזיותרפיה, ישנה חשיבות לביצוע שינויים באורח החיים, ולאפשר לעצמכם כמה שיותר הקלה ומנוחה, כאשר אחת הפעולות הראשונות שעליכם לבצע תהיה לבחור לעצמכם מזרן חדש.

מדוע מזרן איכותי הוא פתרון ששווה לשקול?

מזרן איכותי יכול להקל על כאבי גב בדרכים שונות. ראשית כל, מזרנים איכותיים מעוצבים כדי לתמוך בקימור הטבעי של עמוד השדרה שלכם, מה שממזער את הלחץ על שרירי הגב והמפרקים, מקל על כאבים ומסייע לטיפול.

שנית מזרנים מודרניים עשויים לכלול לעיתים קרובות שכבות של חומרים מתקדמים כמו למשל ספוג זיכרון או לטקס. חומרים אלו מגיעים עם תכונות זיכרון, ממש כנגזר משמם, כך שיכולים “ללמוד” את תכונות המתאר של הגוף שלכם, להתאים את עצמם למבנה הגוף הייחודי ולפזר את המשקל שלכם בצורה יעילה. תכונה זו יכולה להקל על כאבי הגב שאתם חשים ותהיה מעולה לטיפול בכאבים.

ולבסוף ישנו פרמטר הנוחות. במזרן איכותי כל תהליך העיצוב והבניה של המזרן נעשה מתוך חשיבה על נוחות אופטימלית. כאשר המזרן איכותי אתם יכולים להיות בטוחים שתרגישו בנוח כל הלילה תאמצו תנוחה אחת ולא תזוזו הרבה. תכונה זו מפחיתה את הסיכוי שתעשו תנועות בלתי צפויות בלילה שיחמירו כאבי הגב שלכם.

איך בוחרים את המזרן הנכון?

המזרן שאתם בוחרים צריך להיות תואם לצרכים שלכם, כל שכן לסוג הכאבים עמם אתם מתמודדים. במיוחד אם אתם רוכשים מזרן כדרך לטיפול בכאבים.

הנה כמה טיפים שצריכים להנחות אתכם בעת בחירת מזרן:

  • דרגת קשיחות – העדפות נוחות יכולות להשתנות מאדם לאדם, אך אנשים שסובלים מכאבי גב לרוב מרגישים שמזרנים בדרגת קשיחות בינונית ועד גבוהה הם המועילים ביותר לטיפול בכאבים.
  • בחירת חומרים – מזרונים מיוצרים מחומרים שונים כמו ויסקו, לטקס או קפיצים. ספוג זיכרון מעצב את עצמו בהתאם למבנה הגוף, לטקס מציע תמיכה טבעית ועמידות, ומזרני קפיצים מציעים זרימת אוויר טובה ותמיכה משופרת.
  • תקופת ניסיון – חברות מזרנים רבות מציעות לרוב תקופת ניסיון של 30 ימים. בתקופה זו תוכלו להעריך אם המזרן שבחרתם אכן טוב ויעיל בהפגת הכאבים. שימו לב לתחושה שאתם קמים אתה בכל בוקר ובהתאם קבלו החלטה אם להמשיך איתו.

מזרן איכותי יכול לספק הקלה עצומה

המזרן שתבחרו יכול להוביל להקלה עצומה בכאבים, לעיתים אף זהו מזרן לא איכותי שגורם ומחמיר את כאבי הגב מלכתחילה. לכן אם אתם סובלים מכאבי גב, השקעה במזרן איכותי משמעה השקעה באיכות השינה שלכם.

בדקו את האפשרויות שעומדות לרשותכם, בחרו במותג איכותי ומוכר, התייעצו עם אנשי מקצוע מומחים שימליצו על המזרן המתאים, ובחרו במזרן שמספק לכם את מלוא התמיכה והנוחות, תוך שמשדרג את איכות חייכם במידה משמעותית.

מוצרי מבצע

מזרן נאפולי NAPOLI

רמת קושי: בינוני/רך
גובה מזרן : 25 ס”מ
לא כולל הובלה והרכבה
המזרן מגיע בואקום
הסטייה המותרת למידת המזרן ע”פ מפרטי החברה 2 ס”מ (+ -)

מזרן פרובנס אקסלוסיב PROVENCE EXCLUSIVE

רמת קושי : בינוני

גובה מזרן : 27 ס”מ

NO FLIP
המחיר כולל מע”מ
לא כולל הובלה והרכבה
על מזרנים באורך 2.00 מ’ אין תוספת מחיר. תוספת של 75 ₪ לפינה עגולה
מזרנים באורך 1.80 מ’ ו/או 2.10 מ’ תוספת 10% למחיר ה- 1.90 מ’
מזרנים באורך 2.20 מ’ תוספת 15% למחיר ה- 1.90 מ’
הסטייה המותרת למידת המזרן ע”פ מפרטי החברה 2 ס”מ (+ -)
18 שנה אחריות בכפוף לתעודת אחריות

צרו קשר

ונציגנו יחזור אלכם בהקדם

נגישות