חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איזה מזרון מומלץ למיטה זוגית?

כיצד לבחור מזרון זוגי בצורה נכונה חכמה?

אם רוצים ליהנות משנת לילה טובה ולשמור על הבריאות והרווחה הכללית, השקעת זמן וכסף בבחירת מזרן איכותי שיחזיק מעמד לשנים רבות זו החלטה חכמה לכל הדעות. וכדי למצוא מזרן זוגי איכותי, עליכם לפנות לחברה המתמחה בכך. אחת החברות המובילות בתחום ייצור המזרנים בארץ זו חברת מנדלבוים. חברת מנדלבוים נמצאת בחוד החנית של תעשיית השינה למעלה ממאה שנה, במהלכן צברה ניסיון רב וסיפקה שירות לעשרות אלפי לקוחות מרוצים ברחבי הארץ.

קבלת ייעוץ ממומחי השינה של מנדלבוים חשובה לאין ערוך, שכן הם יכולים להמליץ על המזרן הזוגי המתאים ביותר בהתבסס על ההעדפות והצרכים האישיים שלכם, מה שמבטיח שתבחרו במזרן שיהפוך את שנת הלילה שלכם לנוחה ואיכותית!

דגשים חשובים בעת רכישת מזרון זוגי

על מה חשוב לשים דגש בעת בחירת מזרן? ריכזנו לכם כמה דגשים חשובים.

הגודל כן קובע – מהו גודל המזרן שאתם צריכים?

לפני שמתחילים בחיפוש אחר המזרן המושלם, חשוב למדוד את גודל בסיס המיטה כדי להבטיח התאמה מושלמת למזרן זוגי מומלץ. במקרה שאין לכם בסיס מיטה, יש לכם את החופש לבחור מזרן בכל גודל שאתם מעדיפים ולהתאים את בסיס המיטה מאוחר יותר. אם תקדישו את הזמן למדידות, תוכלו לבחור את המזרן המתאים וליהנות מחוויית השינה הטובה ביותר.

חפשו המלצות על מזרן, ואל תשכחו להתנסות

אם אתם רוצים לבחור במזרן זוגי מומלץ, קבלו המלצות מחברים או מבני משפחה קרובים שיש להם ניסיון קודם בקניית מזרן חדש. חוות הדעת שלהם יכולות לעזור לכם לזכות להתאמה טובה יותר לצרכים שלכם. בנוסף, חיוני שתנסו את המזרן כדי להבטיח שהוא מתאים למבנה הגוף, המשקל וסגנון השינה שלכם.

קבלו ייעוץ ממומחים

בחירת מזרון זוגי מומלץ אשר תואם להעדפות ולדרישות שלכם היא השלב הראשון בדרך לשנת לילה טובה יותר. אינכם בטוחים היכן להתחיל? המומחים של מנדלבוים בתל אביב יכולים לספק לכם הכוונה וייעוץ כדי לצמצם את האפשרויות שלכם. הם ימליצו על סוגים שונים של מזרנים זוגיים איכותיים שיענו על הצרכים שלכם באופן ספציפי, מה שיהפוך את תהליך קבלת ההחלטות לפשוט הרבה יותר.

זכרו – אין חכם כבעל ניסיון

לאחר שמצאתם דגם של מזרן זוגי מומלץ ואופציונלי, חשוב שתקדישו זמן להתנסות לפני שאתם מבצעים את הרכישה. שכבו על המזרן לזמן מה כדי לבדוק עד כמה הוא תומך בגוף, מחלק את המשקל בצורה שווה ומספק את כל הנוחות והרכות שאתם מחפשים. אם אתם רוכשים אונליין, כדאי לוודא שיש תקופת ניסיון, רוב החברות מספקות ניסיון של 30 ימים.

השקיעו באיכות השינה שלכם

זכרו, מזרן איכותי יכול להחזיק מעמד עד עשור, מה שהופך אותו להשקעה נבונה לטווח ארוך. על ידי השקעה במזרן זוגי באיכות טובה, תוכל ליהנות משנת לילה שלווה ונינוחה במשך שנים רבות, ולהתעורר כל בוקר עם אנרגיות מחודשות כשאתם מוכנים להתמודד עם כל מה שיבוא. אז קחו את הזמן שלכם, בחרו בחוכמה, והשקיעו בבריאות וברווחה שלכם.

לא להתפשר על מותג איכותי

בעת רכישת מזרן, קחו בחשבון גם את השירות והאחריות הנלווים לרכישה. מומלץ תמיד לקנות אצל חברה מוכרת ובעלת ניסיון עשיר בתעשיית השינה, כמו חברת מנדלבוים. כך, תוכלו להיות בטוחים שאתם מקבלים ייעוץ והכוונה ממומחים, ובוחרים במזרן המיוצר ממיטב החומרים באמצעות הטכנולוגיות המתקדמות ביותר בתחום.

אחריות

קניית במזרן איכותי כרוכה בהשקעה לא מבוטלת ולכן חשוב לוודא שהמזרן מגיע עם אחריות. מותג מוכר יציע בדרך כלל אחריות למספר שנים, מה שיעניק לכם שקט נפשי והגנה מפני כל בעיה בלתי צפויה.

בחרו בהתאם לסוג המזרן

דבר נוסף שחשוב לתת עליו את הטון כאשר קונים מזרן, הוא סוג המזרן הנבחר. בחברת מנדלבוים עומדות לרשותכם כמה אפשרויות:

מזרנים ללא קפיצים

טכנולוגיית הייצור המודרנית חוללה מהפכה בדרך שבה אנו ישנים, ומזרני הקפיצים המסורתיים כבר אינם האופציה היחידה בשוק. עם כניסתם של חומרים חדשים, אפשרויות הבחירה גדלו כאשר מזרונים ללא קפיצים נחשבים לאחד הפיתוחים המשמעותיים בתחום.

מזרן ללא קפיצים מיוצר מחומרים שונים המעניקים תמיכה לגוף, כמו ויסקו ולטקס. חומרים אלו מסתגלים למשקל וצורת הגוף, מפחיתים כאבים ומציעים נוחות מקסימלית. הם מגיעים בדרגות קושי שונות, מה ועל כן מתאימים להעדפות ותנוחות שינה מגוונות.

מזרני קפיצים

כשזה מגיע לשנת לילה טובה, מזרון איכותי יכול לעשות את כל ההבדל. מזרני קפיצים הם בחירה פופולרית כבר שנים רבות, ולא בכדי. סלילי הפלדה המחושלים מגלים עמידות גבוהה ויוצרים את דרגת הקושי הדרושה לשנת לילה טובה. עם דרגות קושי שונות, קל למצוא מזרן קפיצים המתאים לצרכי השינה הספציפיים שלכם.

במנדלבוים מציעים מגוון מזרני קפיצים המיוצרים מהחומרים המתקדמים והאיכותיים בעולם. המזרנים כוללים קפיצי מיקרו בצפיפות גבוהה לגמישות ותמיכה מרבית, בעוד שטכנולוגיית קפיצי הכיס של החברה מאפשרת נוחות מקסימלית והשפעה מינימלית על אזורים אחרים במזרן.

מזרנים למיטה מתכווננת

מזרנים למיטה מתכווננת הם פתרון מצוין למי שרוצה להתאים אישית את חווית השינה שלו. עם מיטה מתכווננת, אתם יכולים להרים או להוריד את המשענת של המיטה, מה שמקל על הקריאה, הצפייה בטלוויזיה או על זמן המנוחה. בנוסף, מיטות מתכווננות יכולות להציע כלי טיפולי מועיל לאנשים עם מצבים רפואיים שונים.

מערכות השינה המתכווננות MATRAFLEX מתוצרת גרמניה לוקחות את הרעיון של מיטות מתכווננות לשלב הבא. הטכנולוגיה המתקדמת שלהם מאפשרת לכל צד לקבל מזרן נפרד משלו עם שלט רחוק אישי. המשמעות היא ששני בני הזוג יכולים לכוון את המזרן שלהם, מבלי להשפיע על הצד השני.

מזרני ויסקו

מזרני ויסקו הם עדות לכוח החדשנות והקדמה הטכנולוגית. הם פותחו על ידי נאס”א כדי לשפר את נוחות האסטרונאוטים במהלך המסע בחלל, ונועדו לספק תמיכה אופטימלית לכל חלקי הגוף. מזרני ויסקו מגיעים עם יכולת ייחודית לזכור את צורת הגוף ומשקלו, מה שעוזר להם להתאים את עצמם למבנה הגוף, לספק נוחות ולהקל על כאבים.

במנדלבוים משתמשים בויסקו פנאומטי במרקם ג’ל. החומר המתקדם הזה לא רק מסוגל לשמור על צורתו, אלא שהוא גם לא מושפע משינויי טמפרטורה, מה שלוקח את חווית שינה שלכם לשלב הבא.

מזרן לטקס

מזרני לטקס הפכו פופולריים יותר ויותר בשנים האחרונות, כאשר אנשים הופכים מודעים יותר ליתרונות של חומרים טבעיים ואורגניים. מזרנים אלו מציעים שילוב ייחודי בין תמיכה ונוחות, כאשר חומר הלטקס מתאים לצורת הגוף ומעניק תמיכה אורטופדית מעולה לגב ולעמוד השדרה.

לטקס הוא חומר נושם המאפשר זרימת אוויר טובה, הוא מסייע לווסת את טמפרטורת הגוף ולמנוע התחממות יתר במהלך השינה. זה הופך אותו לבחירה אידיאלית עבור אנשים שנוטים להזיע בלילה וזקוקים למזרן שיכול לשמור על טמפרטורת הגוף שלהם קרירה ונעימה במהלך השינה.

מחפשים מזרון זוגי איכותי שיספק לכם את חווית השינה האולטימטיבית?

חברת מנדלבוים היא הכתובת! החברה מתמחה בייעוץ ומכירת מזרונים מהשורה הראשונה ובעלת מסורת ארוכת שנים של חדשנות ומצוינות בתחום השינה. עם מיקומה הנגיש בתל אביב, החברה משדרגת את איכות השינה עבור עשרות אלפי לקוחות מרוצים מכל רחבי הארץ כבר שנים, שכן במנדלבוים מציעים רק מזרנים אשר עומדים בסטנדרטים הגבוהים ביותר מבחינת חומרים, בנייה ועמידות.

אנו מאמינים שהשקעה במזרן איכותי היא השקעה בבריאות וברווחה שלכם, ואנו עומדים בגאווה מאחורי כל מזרן שאנו מוכרים. אז אם אתם מוכנים לחוויית השינה הטובה ביותר בחייכם, אנו מזמינים אתכם ללחוץ כאן ולחקור את כל האפשרויות הזמינות עבורכם!

מוצרי מבצע

מזרן נאפולי NAPOLI

רמת קושי: בינוני/רך
גובה מזרן : 25 ס”מ
לא כולל הובלה והרכבה
המזרן מגיע בואקום
הסטייה המותרת למידת המזרן ע”פ מפרטי החברה 2 ס”מ (+ -)

מזרן פרובנס אקסלוסיב PROVENCE EXCLUSIVE

רמת קושי : בינוני

גובה מזרן : 27 ס”מ

NO FLIP
המחיר כולל מע”מ
לא כולל הובלה והרכבה
על מזרנים באורך 2.00 מ’ אין תוספת מחיר. תוספת של 75 ₪ לפינה עגולה
מזרנים באורך 1.80 מ’ ו/או 2.10 מ’ תוספת 10% למחיר ה- 1.90 מ’
מזרנים באורך 2.20 מ’ תוספת 15% למחיר ה- 1.90 מ’
הסטייה המותרת למידת המזרן ע”פ מפרטי החברה 2 ס”מ (+ -)
18 שנה אחריות בכפוף לתעודת אחריות

צרו קשר

ונציגנו יחזור אלכם בהקדם

נגישות