חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טרנדים בעיצוב חדר השינה בחורף 2023

טרנדים בעיצוב חדר השינה בחורף 2023

אם אתם רוצים להפיח חיים בעיצוב חדר השינה שלכם, השלב הראשון בדרך יהיה להתעדכן בכל הטרנדים הכי חמים בתחום עיצוב חדרי השינה. בחורף 2023, המגמה היא ליצור מקום מפלט בטוח ונעים, מלא באישיות, במיוחד לאורה של תקופה שכה מלאה בחוסר יציבות ובאי ודאות.

אבל מאיפה מתחילים? ועל מה שמים דגש? איתנו אינכם צריכים להתאמץ. ערכנו לכם רשימה של כמה מהטרנדים הבולטים שתוכלו לאמץ, כדי לשדרג את עיצוב חדר השינה שלכם.

הדפסי פרחים

בעונה שכל המהות שלה היא התכנסות והתכרבלות תחת לפוך, זה די נחמד להפוך את חדר השינה למקום מפלט רומנטי וקסום. הדפסי הפרחים נכנסים לחדר השינה בהמון דרכים כשהם מכסים ריפודים, מצעים וטפטים, וזמינים בשלל צבעים עזים ומודרניים כמו כחול, צהוב, ירוק וורוד על רקע לבן. אם בעבר הטרנד היה הדפסי פרחים אמיתיים, בחורף 2023 יש העדפה לפרחים מאוירים וגדולים בסגנון בולט.

ראש מיטה מרופד

משכו את כל הפוקוס למיטה שלכם עם ראש מיטה בולט ומעוצב. מיטות מרופדות מציעות לכם דרך מעולה להכניס את האישיות שלכם, ולכן אין זה מפתיע שבחורף 2023, נראה יותר ראשי מיטה גדולים ומרופדים, אשר מושכים את כל תשומת הלב ומאפשרים לכם להביא לידי ביטוי את האישיות שלכם.

הבחירה בראש מיטה כזה או אחר תלויה בהעדפות שלכם, אתם יכולים לכוון לפלטת צבעים ניטרלית ולתת לתבנית לדבר בעד עצמה, או לבחור ראש מיטה בטקסטורה וצבעים בולטים, כדי שיבלוט וירים את החלל.

מגע של וינטג’

בחורף 2023 נגיעות של נוסטלגיה יכנסו לחדר השינה, ואנו נראה ספות נמוכות בסטייל של שנות ה- 70, ריהוט ראטן או שילוב ראטן באביזרים ועיטורים נוסטלגיים כמו גימורים מסולסלים לרהיטים. נגיעות אלו מזכירות מעט את הזוהר של שנות ה- 20 בארצות הברית ויש להן קסם מיוחד שהן מביאות עמן לחדר השינה. אפשר לשלב את זוהר הוינטג’ גם במצעים ובטקסטיל, כאשר כיום, הטרנד הזה אינו חייב להיות מיושן, יש אינספור עיצובים בניחוח וינטג’ עם טוויסט מודרני ועכשווי.

גוונים עמומים

בעונת החורף הקרובה גוונים עמומים יתפסו את מרכז הבמה בעיצוב חדר השינה. חשבו במונחים של אפורים עדינים, כחולים רכים או ורודים בהירים, ושלל צבעים שמחקים את הרוגע והשלווה של נופים מושלגים. גוונים עמומים ומאופקים יוצרים אווירה מרגיעה ונינוחה, ואם אתם רוצים להגביר מעט את הווליום ולגרום לחדר השינה שלכם להרגיש כמו בקתת סקי נעימה, שלבו שמיכות קטיפה או שמיכות סרוגות, כריות גדולות ושרשרת נורות שתיצור אווירה חמימה ומזמינה.

פרקט פולימרי

אחד הטרנדים היותר בולטים בחורף 2023 הוא פרקט פולימרי. פתרון ריצוף חדשני זה, משלב בין היופי העל זמני של רצפת העץ, לבין העמידות והתחזוקה הקלה של חומרים מודרניים. הפרקט הפולימרי אינו רק נראה אסתטי אלא שהוא גם ידידותי, עמיד ורבגוני, רבגוניות אשר פותחת לפניכם דלת לעולם שלם של דפוסים ועיצובים ומאפשרת לכם לעצב את חדר השינה כרצונכם. בין אם אתם מעוניינים בדגם בהיר ובין אם בדגם כהה יותר, יש לכם המון אפשרויות לבחור מהן כדי לעצב לעצמכם חדר שינה חלומי.

טכנולוגיה חכמה

בחורף 2023, הטכנולוגיה משתלבת בצורה חלקה בעיצוב חדר השינה כדי ליצור את חווית חדר השינה האולטימטיבית. מערכות תאורה חכמות מאפשרות לכם להתאים את האווירה בחדר השינה בלחיצת כפתור, ולעבור מאור יום בהיר לגוונים חמים וזהובים כשהערב יורד. דמיינו לעצמכם שאתם יכולים לשלוט בטמפרטורה של חדר השינה, בתאורה ואפילו במוזיקה מבלי לצאת מהנוחות של המיטה שלכם.

לסיכום,

הטרנדים בעיצוב חדרי שינה לחורף 2023 מציעים לכם שילוב מושלם בין נוחות, סטייל וחדשנות, אז אמצו את הטרנדים שאתם מעדיפים, תנו ליצירתיות שלכם לזרום, והפכו את חדר השינה שלכם למקום מפלט חורפי קסום וחלומי.

מוצרי מבצע

מזרן נאפולי NAPOLI

רמת קושי: בינוני/רך
גובה מזרן : 25 ס”מ
לא כולל הובלה והרכבה
המזרן מגיע בואקום
הסטייה המותרת למידת המזרן ע”פ מפרטי החברה 2 ס”מ (+ -)

מזרן פרובנס אקסלוסיב PROVENCE EXCLUSIVE

רמת קושי : בינוני

גובה מזרן : 27 ס”מ

NO FLIP
המחיר כולל מע”מ
לא כולל הובלה והרכבה
על מזרנים באורך 2.00 מ’ אין תוספת מחיר. תוספת של 75 ₪ לפינה עגולה
מזרנים באורך 1.80 מ’ ו/או 2.10 מ’ תוספת 10% למחיר ה- 1.90 מ’
מזרנים באורך 2.20 מ’ תוספת 15% למחיר ה- 1.90 מ’
הסטייה המותרת למידת המזרן ע”פ מפרטי החברה 2 ס”מ (+ -)
18 שנה אחריות בכפוף לתעודת אחריות

צרו קשר

ונציגנו יחזור אלכם בהקדם

נגישות