חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מזרן זוגי – איך בוחרים ומה מומלץ?

מזרן זוגי

מתכוונים להחליף את המזרן שלכם? במאמר זה נסביר באילו מקרים מומלץ להחליף את המזרן הזוגי, איך בוחרים מזרן כזה ומה חשוב לבדוק רגע לפני שרצים לחנות.

באילו מקרים מומלץ להחליף את המזרן הזוגי?

לצערנו, מזרנים אינם מחזיקים לנצח. לאורך השנים, הם נוטים להתיישן ולהישחק, וכתוצאה מכך נפגעת היכולת שלהם לספק תמיכה נכונה לגוף.

הנה כמה מקרים שבהם מומלץ להחליף את המזרן:

גיל המזרן: מומלץ להחליף מזרן כל 7-10 שנים. יחד עם זאת, ייתכן שיהיה צורך להחליף אותו מוקדם יותר במידה והוא כבר מפתח סימנים של שחיקה.

איכות השינה: אם אתם מתעוררים בלילה לעיתים קרובות או סובלים מכאבי גב או צוואר בבוקר, ייתכן שהמזרן שלכם הוא הגורם.

מצב המזרן: אם המזרן שלכם שקוע באזורים מסוימים, אם יש עליו גבשושיות או כתמים, אלו בהחלט סימנים לכך שהמזרן שחוק ויש להחליפו.

אלרגיות: אם אתם סובלים מאלרגיות לאבק או לקרדית האבק, ייתכן שהגיע הזמן להחליף את המזרן שלכם למזרן היפואלרגני.

איך בוחרים מזרן זוגי?

אין ספק שבחירת מזרן זוגי היא החלטה חשובה המשפיעה רבות על איכות השינה ועל בריאותכם. מזרן איכותי יספק תמיכה נכונה לגוף ויתרום לתחושה של רעננות וחיוניות בבוקר.

אז מה חשוב לבדוק לפני שבוחרים מזרן?

תקציב: מחירי המזרנים יכולים לנוע בטווח רחב מאוד. קבעו תקציב לפני שאתם מתחילים לחפש, והקפידו לבחור מזרן שמתאים לכם גם מבחינה כלכלית.

מידות: המזרן החדש חייב להתאים במידות שלו למסגרת של המיטה. מדדו את המזרן הישן, רשמו את המידות ובחרו מזרן זהה בגודל. חשוב להקפיד במיוחד על הגובה של המזרן, כי אם הוא יהיה גבוה מידי יהיה לכם קשה מאוד לטפס עליו.

סוג החומרים: ישנם מזרנים שעשויים מספוג ללא קפיצים. היתרון שלהם בא לידי ביטוי בכך שבן הזוג לא ירגיש את התזוזות שלכם. החיסרון הוא שהמזרנים הללו נחשבים לפשוטים ופחות עמידים. לעומת זאת, יש מזרני קפיצים המספקים תחושה של גמישות ותמיכה מלאה, אך יחד עם זאת הם גם נחשבים לרכים יותר.

קיימים גם מזרני לטקס. הלטקס הוא למעשה גומי טבעי נגד קרדית האבק,ְ שזה יתרון גדול. מזרן לטקס נחשב לנוח מאוד, אך קחו בחשבון שעם השנים הוא נוטה להתייבש ולאבד מהגמישות שלו. בנוסף, יש מזרני ויסקו שהוא חומר מפחית לחצים שמקבל את הצורה של הגוף. היתרון שלו הוא בתמיכה אורטופדית מושלמת, אך החיסרון הוא שהויסקו מתרכך במהלך השכיבה עליו ועלול להפוך לרך מידי.

רמת קשיחות: בחרו מזרן ברמת הקשיחות המתאימה לכם. מזרן רך מדי עלול לא לספק תמיכה מספקת, בעוד שמזרן קשה מדי עלול לגרום ללחץ ואי נוחות.

סוג הבד: מומלץ לבחור בד שמגיע עם פתחי אוורור על מנת למנוע היווצרות של ריחות לא נעימים. המלצה שלנו, בחרו מזרן עם בד אלוורה למניעת זיעה.

בעיות בריאות: אם אתם סובלים מכאבי גב, צוואר או מפרקים, ייתכן שתצטרכו מזרן מיוחד המספק תמיכה נוספת באזורים הללו.

קפיצים או ספוג: מזרנים רבים מכילים מערכות קפיצים המספקות תמיכה ויציבות. קיימים סוגים שונים של קפיצים, לכל אחד יתרונות וחסרונות משלו. כיום יש גם מזרני ספוג איכותיים או מזרנים עם קפיצים מבודדים, זה נתון לבחירה על פי הנוחות.

רגע לפני הרכישה: אלה הדברים שאתם צריכים לבדוק

לפני שאתם ממהרים לשלם על המזרן החדש שלכם, אנחנו ממליצים לכם לבדוק כמה פרמטרים חשובים על מנת להימנע מהפתעות לא נעימות.

ראשית, בדקו האם ניתן לרכוש את המזרן עם תקופת ניסיון. מה זה אומר? שתוכלו להחזיר את המזרן אחרי תקופה מוגדרת מראש במידה והוא לא יהיה נוח. בדקו האם בתום תקופת הניסיון תוכלו לקבל את כל כספכם בחזרה, או שתצטרכו לשלם עליו באופן יחסי.

בנוסף, וודאו שקיימת אחריות על המזרן, מה התוקף שלה, מה היא כוללת ומה היא אינה כוללת. ישנן חברות שנותנות 5 שנות אחריות, יש כאלה שנותנות 7 שנים ויש כאלה שגם 10. וודאו שמדובר באחריות מקיפה המכסה פגמים בייצור ובחומרים.

בדיקה נוספת שחשוב לנו שתבצעו היא האם חובה להפוך את המזרן על מנת לאוורר אותו, כי מדובר בחיסרון. כיום יש בשוק מזרנים בטכנולוגיית NO FLIP עם מערכת איוורור מתקדמת שאין צורך להפוך אותם.

טיפ לגבי דרגת הקושי של המזרן – כיום ישנם מזרני קפיצים שיכולים להגיע בשתי דרגות קושי שונות לכל צד, מדובר ביתרון משמעותי מאוד אם הדרישות שלכם ושל בן או בת הזוג הן שונות.

לסיכום, אם אתם מתכוונים להחליף את המזרן הזוגי שלכם, אנחנו ממליצים לכם לעשות סקר שוק ולבדוק שהוא אכן עונה על כל הפרמטרים שציינו במאמר זה.

מוצרי מבצע

מיטה זוגית קורדל

מיטת קורדל

מגיעה במידות 200*160 , 200*180

מידה 200*160 – 4,300 ₪

מידה 200*180 – 5,000 ₪

*נמצאת בתצוגה בחלק מהסניפים
לבירורים 08-6836993

מזרן ריו אקסלוסיב RIO EXCLUSIVE LATEX VISCO

רמת קושי: בינוני \ קשה לבחירה

גובה מזרן: 27 ס”מ

המחיר כולל מע”מ
לא כולל הובלה והרכבה
על מזרנים באורך 2.00 מ’ אין תוספת מחיר.
תוספת של 75 ₪ לפינה עגולה
מזרנים באורך 1.80 מ’ ו/או 2.10 מ’ תוספת 10% למחיר ה- 1.90 מ’
מזרנים באורך 2.20 מ’ תוספת 15% למחיר ה- 1.90 מ’
הסטייה המותרת למידת המזרן ע”פ מפרטי החברה 2 ס”מ (+ -)
18 שנה אחריות בכפוף לתעודת אחריות

צרו קשר

ונציגנו יחזור אלכם בהקדם

נגישות