חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כיצד בוחרים כרית ומה ההשפעה של הקובייה אליה אנו מחוברים לשינה עריבה?

כיצד בוחרים כרית ומה ההשפעה של הקובייה אליה אנו מחוברים לשינה עריבה?

החשיבות על מזרן איכותי, מזרן שמותאם באופן המושלם לקימורי גופנו, למבנה הפיזיולוגי ועונה על כל צורכי הנוחות מובנת וברורה כבר לרבים מאיתנו. רצף השינה שלנו, בהחלט משפיע על הדרך שבה נתפקד ביום שאחרי ויחד עם זאת קובע את איכות החיים שלנו בצורה כזו או אחרת. מזרן איכותי יתרום עבורנו לשינה איכותית, רציפה ויסייע למנוע מאיתנו כאבי גב ושרירים. יחד עם זאת, מסתבר שגם לכרית יש תפקיד לא מבוטל בחוויית השינה שלנו. למעשה, מדובר במכלול המשלב את סוג הכרית עליה נבחר לישון, המזרן וכמובן המיטה עצמה. תפקידה העיקרי של הכרית עליה אתם בוחרים לישון הינו לתמוך בצוואר, בראש ובעמוד השדרה. אם תקפידו על שילוב בין שינה על מזרן המתאים לצרכים שלכם ותוסיפו לחוויה זו גם כרית איכותית המיוצרת מחומרים שיאפשרו לכם להשיג התאמה מושלמת למבנה הצוואר, תצמצמו פלאים את הסיכוי לכאבי צוואר בבוקר ובכלל.

איך תבחרו את הכרית עליה תשנו?

הגוף שלנו הינו מקשה אחת. כל איבר מושפע בסופו של דבר מאיבר אחר. הראש מושפע מהצוואר, זו הסיבה שמנח לקוי של הצוואר גורם לכאבי ראש. מנח לקוי של הגב משפיע על הכתפיים וכך הלאה. לכן, כאשר אתם בוחרים את הכרית עליכם לחשוב איך בעצם אתם רגילים לישון, שכן התנוחה שבה אתם ישנים או לפחות נרדמים בה, תשפיע על סוג הכרית שתתאים לכם. ההמלצה של אורטופדים לאנשים הרגילים להירדם על הצד הינה לבחור כרית מוצקה, כלומר כרית עשויה מחומר קשיח, זאת בכדי להשיג תמיכה אופטימלית בראש. לעומת זאת, אנשים שישנים על הגב, זקוקים לכרית רכה ונמוכה יחסית. אם אתם מאלה שנרדמים על הבטן, אתם זקוקים לכרית רכה ואוורירית. בנוסף, סוג המילוי ישפיע רבות על רמת הנוחות שלכם בזמן השינה.

קיימות כריות במילוי נוצות, כותנה או פוליאסטר וכריות המיוצרות מחומרים שונים, ממש כמו החומרים בהם משתמשים לציפוי המזרון – לטקס, ויסקו וכו׳. לאנשים הסובלים מבעיות אורטופדיות כמו דלקות, כאבי צוואר וכאבי גב, מומלץ להתנסות בכרית אנטומית השומרת על גובה אופטימלי בין הכתפיים לראש מה שמפחית משמעותית את כאבי הצוואר. לאנשים הסובלים מבעיות במערכת הנשימה או אלרגיות, מומלץ לרכוש כרית העשויה מחומרים היפו-אלרגניים.

כאשר אתם בוחרים כרית, חשוב שתנסו אותה, ממש כמו שאתם מנסים את המזרן עליו אתם ישנים, טרם אתם מחליטים לרכוש אותה באופן סופי. ניסוי וטעייה זו הדרך היחידה לדעת האם הכרית שבחרתם מתאימה או לא מתאימה לכם ולתנוחה שבה אתם ישנים. בנוסף לחומר ממנו הכרית עשויה, תנוחת הראש והצוואר על הכרית עצמה, חיונית לתהליך ההירדמות ולשינה רציפה לאורך לילה שלם. אותה תנוחה כאמור, גם תקבע את סוג הכרית עליה מומלץ לישון. כרית איכותית המותאמת למבנה הצוואר והכתפיים שלכם, תספק עבורכם תמיכה מושלמת לצוואר, לראש ולעמוד השדרה.

מוצרי מבצע

מזרן נאפולי NAPOLI

רמת קושי: בינוני/רך
גובה מזרן : 25 ס”מ
לא כולל הובלה והרכבה
המזרן מגיע בואקום
הסטייה המותרת למידת המזרן ע”פ מפרטי החברה 2 ס”מ (+ -)

מזרן פרובנס אקסלוסיב PROVENCE EXCLUSIVE

רמת קושי : בינוני

גובה מזרן : 27 ס”מ

NO FLIP
המחיר כולל מע”מ
לא כולל הובלה והרכבה
על מזרנים באורך 2.00 מ’ אין תוספת מחיר. תוספת של 75 ₪ לפינה עגולה
מזרנים באורך 1.80 מ’ ו/או 2.10 מ’ תוספת 10% למחיר ה- 1.90 מ’
מזרנים באורך 2.20 מ’ תוספת 15% למחיר ה- 1.90 מ’
הסטייה המותרת למידת המזרן ע”פ מפרטי החברה 2 ס”מ (+ -)
18 שנה אחריות בכפוף לתעודת אחריות

צרו קשר

ונציגנו יחזור אלכם בהקדם

נגישות