כיצד לשמור על אורך חייו של המזרן

קניית מזרן חדש זו השקעה גדולה בכם ובבריאות שלכם, לכן זה רק טבעי שתרצו לשמור על המזרן לאורך זמן ולהפיק ממנו את מרב הנוחות. למרות שלא כל המזרנים נוצרו שווים, עדיין יש כמה כללי ברזל הנוגעים לתחזוקת וניקוי מזרנים ועליכם להכיר אותם, כל שכן להקפיד עליהם לאורך השנים.

תחזוקה בסיסית של המזרן

באמצעות תחזוקה בסיסית, ניתן להאריך את חיי המזרן ולוודא שהוא ישרת אתכם על הצד הטוב ביותר בכל לילה. טיפול במזרן דורש מכם לדעת מתי עליכם לסובב אותו לצדו השני, מתי עליכם להזמין אנשי מקצוע מומחים בניקוי מזרנים או כיצד לשמור על המזרן על בסיס יומיומי כדי להבטיח שישמר נקי ושלא יגרם לו נזק.

סיבוב המזרן

ישנם סוגי מזרנים (כמו מזרנים המבוססים על לטקס או ויסקו למשל) אשר יתחילו לצנוח עם הזמן או לפתח חריצים באזור שבו אתם ישנים. כדי למנוע את הבלאי ולשמור על המזרן שלכם לאורך זמן, אתם יכולים פשוט לסובב אותו אחת לתקופה. סיבוב המזרן ימנע מאזור אחד של המיטה להתרכך ולהתבלות ביחס לשאר ויבטיח שהלחץ עליו יתפזר בצורה שווה יותר.

היפוך המזרן

הרבה מזרנים ניתן להפוך, שכן הם מיוצרים משכבות של חומרים המציעים רמת נוחות שווה משני הצדדים של המזרן, הן בצדו העליון והן בצדו התחתון. זה אומר שניתן להשתמש בשני הצדדים שלו, מה שמאריך את חייו באופן משמעותי. שימו לב – לא את כל המזרנים ניתן להפוך, לכן כדאי לבדוק את הנחיות היצרן.

ניקיון והחלפת מצעים

יש המון סיבות לכבס את המצעים בתדירות גבוהה, ומלבד שמירה על היגיינה, פעולה זו תעזור לכם לשמור על המזרן לאורך זמן. מטבע הדברים, המצעים שלכם צוברים זיעה, לכלוכים והפרשות גוף, וללא תחלופה קבועה וסדירה של המצעים, הזיעה, הלכלוך וההפרשות יחלחלו אט אט לתוך המזרן. באופן כללי עליכם להחליף את המצעים אחת לשבוע, או לעיתים קרובות יותר, אם אתם חולקים את המיטה עם חיות מחמד.

שימוש במגן מזרן

את מגן המזרן פורסים את המזרן מתחת למצעים, הוא יכול לתרום המון לנוחות, אך בעיקר הוא מעוצב כסוג של מחסום אשר יכול למנוע מזיעה, לחות, לכלוך, אבק ושלל מזהמים אחרים לחלחל לתוך המזרן. רוב מגני המזרן גם מגלים עמידות בפני מים ולכן עוזרים לשמור על המזרן יבש ויכולים למנוע היווצרות של עובש וטחב.

בסיס מיטה איכותי

בסיס המיטה שלכם הוא גם הבסיס שעליו מונח המזרן וכדי למנוע חלוקת משקל לא אחידה, יש לוודא שבסיס המיטה איכותי ומוצק. חלוקת משקל לא אחידה יכולה להשפיע על הנוחות ולפגוע ביישור של עמוד השדרה, כמו גם לפגוע במזרן לאורך זמן. לכן השקיעו בבסיס מיטב איכותי שיספק תמיכה טובה למזרן שלכם.

ניקוי המזרן

בנוסף לכיבוס המצעים אתם יכולים גם לנקות את המזרן עצמו אחת לחצי שנה, בהתאם להנחיות היצרן. תוכלו לעשות זאת בעצמכם, וניתן גם להזמין אנשי מקצוע מומחים בניקוי מזרנים כדי שיעשו זאת עבורכם. באופן כללי יש להסיר את המצעים ואת מגן המזרן ולשאוב את חיבורי, פני השטח ודפנות המזרן עם שואב אבק. את הכתמים ניתן לנקות עם תכשיר ניקוי ייעודי עדין ומטלית לחה ולהניח למזרן להתייבש. בנוסף, אם נשפך משהו על המזרן שלכם עדיף לנקות אותו כמה שיותר מהר, כדי למנוע מהכתם להתקבע בתוך סיבי המזרן.

החלפת המזרן

גם למזרנים האיכותיים ביותר יש תאריך תפוגה, לפעמים פשוט יגיע הזמן להחליף את המזרן הישן במזרן חדש. אם תשמרו על תחזוקה נאותה, רוב המזרנים יחזיקו בין 7 ל- 10 שנים, לפני שהם מאבדים את כל התכונות שלהם, למרות שגם מספרים אלו יכולים להשתנות בהתאם לטיב התחזוקה והרגלי השינה שלכם.

מוצרי מבצע

מזרן נאפולי NAPOLI

רמת קושי: בינוני/רך
גובה מזרן : 25 ס”מ
לא כולל הובלה והרכבה
המזרן מגיע בואקום
הסטייה המותרת למידת המזרן ע”פ מפרטי החברה 2 ס”מ (+ -)

מזרן פרובנס אקסלוסיב PROVENCE EXCLUSIVE

רמת קושי : בינוני

גובה מזרן : 27 ס”מ

NO FLIP
המחיר כולל מע”מ
לא כולל הובלה והרכבה
על מזרנים באורך 2.00 מ’ אין תוספת מחיר. תוספת של 75 ₪ לפינה עגולה
מזרנים באורך 1.80 מ’ ו/או 2.10 מ’ תוספת 10% למחיר ה- 1.90 מ’
מזרנים באורך 2.20 מ’ תוספת 15% למחיר ה- 1.90 מ’
הסטייה המותרת למידת המזרן ע”פ מפרטי החברה 2 ס”מ (+ -)
18 שנה אחריות בכפוף לתעודת אחריות

צרו קשר

ונציגנו יחזור אלכם בהקדם

נגישות