חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מזרונים מחומרים שונים

מזרונים מחומרים שונים

שוק המזרונים מאפשר לצרכן הפשוט למצוא מזרן מכל סוג חומר שניתן להעלות על הדעת. החל מלטקס ועד כותנת עילית מיוחדת. בכל אופן, כאשר מדובר במזרונים, חשוב להיות ערים לכך שהחומרים מהם יהיו עשויים עלולים לשמש אך ורק כגימיק. כלומר החומר ממנו עשוי המזרון עלול להיות סתם חומר לא מיוחד אך עם שם מפוצץ, כזה אשר יכול להועיל רבות במכירות.

על מנת שתוכלו ליהנות ממזרן אשר עשוי מחומרים שבאמת יועילו לכם ולגופכם, אתם תצטרכו להיות ערים למצבכם האישי קודם לכל. חשוב מאוד לשאול רופא אורטופד אם יש לכם מצב בריאותי אשר מצריך תשומת לב, היות והאורטופד יוכל לספק לכם הסבר מקיף בכל הנוגע לצרכים של הגוף שלכם. כאשר תשכילו להיעזר בבעל המקצוע אתם תראו כי חייכם יהיו הרבה יותר קלים ונעימים.

לאחר אלה תצטרכו לגשת לחנות מזרנים כלשהיא ביחד עם הדרישות של גופכם. האורטופד יוכל להבהיר למשל שהמזרן יהיה חייב להיות עשוי מחומרים כאלו או אחרים, היות והם יהיו היחידים שיספקו תמיכה מלאה לגב שלכם. במקרים רבים האורטופד ימליץ לפציינט לקנות מזרן קשה בלבד, כזה אשר יוכל לתמוך ולא לפגוע במצבו הרגיש של גבו. הסיבה לכך היא שמזרנים גמישים עלולים להחמיר את מצבו של עמוד שדרה חלש ורגיש.

איכותי יותר ואיכותי פחות?

אף על פי שתמיד נהוג לסווג חומרים שונים לטובים יותר ופחות, כאשר מדובר במזרנים הדבר לא תמיד יהיה כך. במקרים הרבים הדבר יהיה תלוי קודם כל במצבו הבריאותי של הלקוח, כאשר במקרים רבים יהיה צורך להיעזר במזרן מסוג מסוים בלבד, כאמור. נוסף על זאת, מזרן שיהיה נוח לאדם אחד יכול להיות אסון לאדם האחר.

הדרך הטובה ביותר למצוא את המזרן שמתאים לכם זה לא בהכרח ללכת ולבחור בהתאם לחומרים ממנו עשוי המזרן, אלא לבדוק בעצמכם כמה שיותר מזרנים. הגוף שלכם כבר יאמר לכם אילו מן המזרנים הוא הטוב ביותר עבורכם. לאור זאת, שימו לב שאתם לא ממהרים לבצע החלטות פזיזות, היות ואתם עלולים לשלם על כך ביוקר בשלב מאוחר יותר.

טכנולוגיות אחרונות

בשנים האחרונות יוצאים יותר ויותר מזרנים עם טכנולוגיות גמישות של ״נאסה״ וגופים מרשימים אחרים. בכל אופן, דעו לכם שהדבר אינו מבטיח שהמזרן יהיה איכותי. על מנת שמהמזרן יהיה איכותי יהיה צורך להיעזר במספר רב של חומרים באיכות גבוהה, ולהבטיח שרמת הגימור תהיה גבוהה גם כן.

במקרים רבים אתם עלולים לשמוע בפרסומות אודות המזרן המיוחד שעושה שימוש בטכנולוגיות האחרונות ונמכר בזיל הזול. אף על פי שהדבר נשמע אטרקטיבי, שימו לב שאתם מקבלים מוצר איכותי על כל רבדיו, ולא רק גימיק פרסומי.

מוצרי מבצע

מזרן נאפולי NAPOLI

רמת קושי: בינוני/רך
גובה מזרן : 25 ס”מ
לא כולל הובלה והרכבה
המזרן מגיע בואקום
הסטייה המותרת למידת המזרן ע”פ מפרטי החברה 2 ס”מ (+ -)

מזרן פרובנס אקסלוסיב PROVENCE EXCLUSIVE

רמת קושי : בינוני

גובה מזרן : 27 ס”מ

NO FLIP
המחיר כולל מע”מ
לא כולל הובלה והרכבה
על מזרנים באורך 2.00 מ’ אין תוספת מחיר. תוספת של 75 ₪ לפינה עגולה
מזרנים באורך 1.80 מ’ ו/או 2.10 מ’ תוספת 10% למחיר ה- 1.90 מ’
מזרנים באורך 2.20 מ’ תוספת 15% למחיר ה- 1.90 מ’
הסטייה המותרת למידת המזרן ע”פ מפרטי החברה 2 ס”מ (+ -)
18 שנה אחריות בכפוף לתעודת אחריות

צרו קשר

ונציגנו יחזור אלכם בהקדם

נגישות