חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

התאמה נכונה של מידות מזרון זוגי לצורך הקיים

האם כדאי לקנות מזרן איכותי לילדים?

כאשר מחפשים מידות מזרון זוגי מגלים מגוון רחב של אפשרויות: מזרוני יחיד, מזרונים המיועדים למיטה במידה 120 וגם כאלה המתאימים למיטה הזוגית. התאמה נכונה של מידות המזרון לצרכים הקיימים היא חלק בלתי נפרד ממשימת החיפוש, וזאת, כמובן לצד התייחסות לפרמטרים נוספים.

על אילו צרכים צפוי המזרון לענות?

השוק מציע כיום מבחר של מזרונים. מזרונים אורתופדיים, מזרונים מתכווננים, מזרוני קפיצים ומזרונים ללא קפיצים. מעבר לכך, הם מגיעים גם בשלל מידות. מידות סטנדרטיות, כמו סינגל או טווין, דאבל וגם קווין או קינג סייז, הנחשב לגדול במיוחד. המידות מתאימות למידותיהן של המיטות הנמכרות כיום בארץ וכך גם למצעים הנמכרים בחנויות בישראל. חיפוש מידות של מזרון זוגי, כחלק מאיתור המזרון המתאים, מצריך התייחסות לצרכים השונים: האם אוהבים מיטות גדולות מאד, או מעדיפים קטנות וקומפקטיות שלא תופסות מקום? האם המזרון מיועד ליחיד או אולי לזוג? מי צפוי לשכב על המזרון: איש מבוגר או נער מתבגר? תשובות לשאלות אלו תעזורנה באיתור המידה האידיאלית ובמציאתו של המזרון שילווה אתכם שנים.

סטנדרטי או אחר?

היתרון בבחירת מידה סטנדרטית הוא בכך שמזרון כזה יתאים בדרך כלל לכל המיטות, בין אם זו מיטת יחיד ובין אם זוגית. מעבר לכך, קל מאד למצוא מצעים למזרונים במידות הסטנדרטיות והעלויות בהחלט סבירות. יחד עם זאת, לעיתים מחפשים פתרון קצת אחר ומידות גדולות יותר. לאנשים גבוהים ורחבים, יתאימו מזרונים במידות גדולות יחסית וגם לאלה, שמחפשים את הפינוקים. כמובן שבסיס המיטה ומסגרתה הם פרמטרים חשובים לא פחות וחובה לבדוק מהי המידה לפני רכישת המזרון. על המזרון להתאים במדויק למיטה, לא לבלוט החוצה וגם לא להשאיר רווחים. התאמה נכונה היא זו המאפשרת את הנוחות הרצויה, את השינה המתוקה והנעימה.

תוהים איך להתאים את מידת המזרון לצרכים ולמיטה שברשותכם? מבולבלים מההיצע הרב ותוהים באיזה מזרון לבחור? MD מנדלבוים מערכות שינה מתקדמות מציעה לכם מבחר של מזרונים במידות שונות, המיוצרים על ידה. רוצים לשמוע עוד על מזרוני החברה? צרו קשר

מוצרי מבצע

מזרן סנטה מוניקה Santa Monica

המזרן ההיברידי היוקרתי של מנדלבוים מחולק לשני אזורים שונים, המותאמים לשני בני הזוג, כל אחד לפי פרופיל השינה שלו והעדפתו.
ליבת המזרן מורכבת מארבע שכבות של פוליאוריתן קפיצי וקשיח, עם שכבה של קפיצי Pocket springs בצפיפות גבוהה, הארוזים כל אחד בנפרד לגמישות ותמיכה נקודתית לכל איברי הגוף. מעליהם, שכבת נוחות מפנקת של COCOON אחד מהחומרים המתקדמים ביותר בעולם השינה, בלעדי למנדלבוים. המבנה הפולימרי הייחודי שיש ב COCOON מונע את הצטברות הלחות הטבעית הנוצרת על ידי הגוף במהלך השינה ( בעיקר באזורי המגע של איברי הגוף עם המזרן) מסייע בהובלת חום הרחק מפני השטח של הגוף ובכך שומר על טמפרטורת גוף נוחה ומסייע לפיזור לחצים מושלם ע”י התאמה לטביעת הגוף ויצירת שטח מגע מקסימלי בין הגוף למזרן . המזרן מגיע בשלוש דרגות קושי: רך, קלאסי וקשה

רמת קושי: קשה\בינוני\רך לבחירה

גובה מזרן: 28 ס”מ

מחיר כולל מע”מ
לא כולל הובלה והרכבה
הסטייה המותרת למידת המזרן ע”פ מפרטי החברה ( 2 ס”מ + – )
18 שנה אחריות בכפוף לתעודת אחריות

מזרן Maldives

מזרן מלדיביים MALDIVES

רמת קושי: בינוני

גובה מזרן: 29 ס”מ

המחיר כולל מע”מ
לא כולל הובלה והרכבה
הסטייה המותרת למידת המזרן ע”פ מפרטי החברה 2 ס”מ (+ -)
18 שנה אחריות בכפוף לתעודת אחריות

צרו קשר

ונציגנו יחזור אלכם בהקדם

נגישות