מדוע כדאי לכם להשקיע כסף במזרון איכותי

מדוע כדאי לכם להשקיע כסף במזרון איכותי

רבים הם האנשים אשר מעדיפים לצמצם ככל שניתן את הוצאתם הכספית על המזרון שהם הולכים לישון עליו. לעניות דעתנו, מדובר במחשבה שגויה לחלוטין ברוב המוחלט של המקרים, שכן הרי אנו ישנים על המזרון שאנו רוכשים מידי יום ויומו, תוך כדי שביכולתו להשפיע באופן ישיר ודרמטי על איכות חיינו, אזי למה שלא נשקיע מעט יותר מכספנו במוצר הזה?

ובכן, בכדי לעזור לכם להבין לעומק את העניין שבחשיבות המזרון שאתם ישנים עליו, בחרנו לפרט ולנמק באופן פרטני אודות הסיבות העיקריות אשר אמורות לגרום לכם להשקיע כסף במזרון שלכם, וזאת במקום לרכוש מזרון פשוט ולא איכותי.

השקעה ארוכת טווח – מזרון הינו מוצר אשר אמור לשרת אותנו לטווח הארוך ולשפר את איכות חיינו. חשבו על כך, אנו ישנים 8 שעות מתוך 24 שעות ביימה על המזרון שאנו רוכשים. משמע אנו מבלים שליש מחיינו כאשר אנו ישנים על המזרון שאנו רכשנו. למזרון שתשנו עליו עשויה להיות השפעה דרמטית במיוחד על איכות חייכם.

השקעה זניחה – רבים חושבים על המזרון שהם רוכשים כעל מוצר בסיסי ולא אטרקטיבי אשר קנייתו נעשית מתוך חוסר חשק מוחלט. אין הדברים חייבים להיות כך. אם רק תשכילו להשקיע סכום כסף זהה לזה שאתם משקיעים בדרך כלל בגאדג׳טים כמו פלאפון סלולרי חדש או טאבלט משודרג. הרי בסופו של דבר המזרון שאתם ישנים עליו הוא מעין מכשיר עליו אתם מבלים שליש מחייכם עליו, כפי שהזכרנו בפסקה הקודמת. לפיכך, האין זה חבל שתשנו על מזרון במשך שליש מחייכם אשר רק מזיק לגופכם ופוגע בשנתכם?

חוויה אחרת לחלוטין – אם עדיין לא יצא לכם לישון על מזרון שעשוי מחומרים איכותיים, מה שנקרא מזרון איכות בפי רבים, אזי כנראה שיהיה לכם קשה להעריך עד כמה הדבר יכול לשפר את איכות חייכם. בכל מקרה אנו ממליצים לכם בחום לבקר בחנות הקרובה לביתכם אשר מוכרת מזרונים ולבדוק את השוני בין הדגמים השונים. אנו בטוחים שתרגישו בהבדל הרב שבין הדגמים היותר יקרים לבין הדגמים היותר פשוטים. חשבו שבעזרת השקעה קטנה תוכלו להנות לטווח הארוך ממזרון שיגרום לכם להנאה מירבית בעת השהייה עליו.

לסיום, כפי שנכחתם לדעת מתוכן המאמר, ישנן לא מעט סיבות אשר אמורות לגרום לכם לשנות כיוון מחשבה ולהבין שהשקעה במזרון איכותי זה לא דבר של מה בכך. בשל זאת, אם הגעתם למסקנה הנכונה, לפיה יש להשקיע כסף במזרון ראוי, אנו ממליצים לכם להגיע לחנות הקרובה לביתכם אשר מוכרת מזרונים ולהתייעץ עם איש מקצוע לגבי שלל האפשרויות העומדות בפניכם בנושא.

מוצרי מבצע

מזרן נאפולי NAPOLI

רמת קושי: בינוני/רך
גובה מזרן : 25 ס”מ
לא כולל הובלה והרכבה
המזרן מגיע בואקום
הסטייה המותרת למידת המזרן ע”פ מפרטי החברה 2 ס”מ (+ -)

מזרן פרובנס אקסלוסיב PROVENCE EXCLUSIVE

רמת קושי : בינוני

גובה מזרן : 27 ס”מ

NO FLIP
המחיר כולל מע”מ
לא כולל הובלה והרכבה
על מזרנים באורך 2.00 מ’ אין תוספת מחיר. תוספת של 75 ₪ לפינה עגולה
מזרנים באורך 1.80 מ’ ו/או 2.10 מ’ תוספת 10% למחיר ה- 1.90 מ’
מזרנים באורך 2.20 מ’ תוספת 15% למחיר ה- 1.90 מ’
הסטייה המותרת למידת המזרן ע”פ מפרטי החברה 2 ס”מ (+ -)
18 שנה אחריות בכפוף לתעודת אחריות

צרו קשר

ונציגנו יחזור אלכם בהקדם

נגישות