חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מזרן יחיד – כל מה שחשוב לדעת

מזרן יחיד

בחירת המזרן הנכון, ובפרט מזרן יחיד, יכולה להשפיע משמעותית על איכות השינה שלנו. במאמר זה, נסקור את כל הגורמים החשובים שיש לקחת בחשבון בבחירת מזרן יחיד, החל מסוג המזרן ורמת הקושי, דרך חומרים ותכונות נוספות, ועד לגודל, אחריות ותקופת ניסיון.

המטרה שלנו היא להעניק לכם את כל הכלים הדרושים לכם כדי לבצע בחירה מושכלת ולהבטיח לעצמכם שינה איכותית ומרעננת על מזרן יחיד חדש.

מה חשוב לבדוק לפני שרוכשים מזרן זוגי?

מידות המזרן

ודאו שהמזרן מתאים לגודל המיטה שלכם. מזרנים יחידים מגיעים במגוון מידות סטנדרטיות, אך ניתן למצוא גם מידות מותאמות אישית. אנחנו ממליצים לכם למדוד את המזרן הקיים ואת הבסיס של המיטה ולרכוש את המזרן החדש בהתאם למידות האלה.

רמת הקושי של המזרן

בחרו מזרן ברמת הקושי המתאימה לכם. מזרנים קשים נוטים לתת יותר תמיכה, בעוד שמזרנים רכים  נוטים להיות נוחים יותר. אם אתם לא בטוחים איזו רמת קושי מתאימה לכם, מומלץ לנסות מזרנים שונים בחנות לפני הרכישה.

סוג המזרן

מזרן ויסקו

מזרן ויסקו ידוע ביכולתו להתאים את צורתו לגוף השוכב עליו, תוך מתן תמיכה אופטימלית לכל נקודה. זה יכול להפחית לחץ ולקדם התאוששות שרירים, מה שהופך אותו לבחירה טובה עבור אנשים הסובלים מכאבי גב, צוואר או מפרקים.

בנוסף, מזרני ויסקו נוטים להיות עמידים יותר ממזרנים מסוגים אחרים, ויכולים להחזיק מעמד שנים רבות. יחד עם זאת, חשוב לציין שויסקו ידוע ביכולתו ללכוד חום, מה שעלול לגרום לחלק מהאנשים להרגיש חם מדי בלילה.

מזרן קפיצים

מזרנים אלו כוללים מערכת של קפיצים פנימיים העשויים ממתכת, המספקים להם תמיכה ועמידות לאורך זמן. מערכת הקפיצים מחלקת את משקל הגוף באופן שווה, תוך מתן תמיכה אופטימלית לכל נקודה. זה יכול להפחית לחץ ולקדם יציבה נכונה של עמוד השדרה. בנוסף, מזרנים אלו ידועים בעמידותם הגבוהה ויכולים להחזיק מעמד שנים רבות.

עם זאת חשוב לציין שייתכן שהם פחות יעילים בהקלה על לחץ נקודתי עבור אנשים הסובלים מכאבי גב או מפרקים. בנוסף, הקפיצים עלולים להשמיע רעשים קלים בעת התזוזות, מה שעלול להפריע לאיכות השינה של חלק מהאנשים.

מזרן משולב

מזרנים היברידיים משלבים את היתרונות של שתי טכנולוגיות מוכחות: קפיצים פנימיים וקצף. שילוב זה יוצר מזרן המציע תמיכה מעולה, הקלה בלחץ ויכולת נשימה משופרת, מה שהופך אותו לבחירה מצוינת עבור אנשים המחפשים את הטוב משני העולמות.

האם יש אחריות על מזרן יחיד?

ראשית, ודאו שמוצעת לכם תקופת ניסיון סבירה המאפשרת לכם לבדוק את המזרן ולנסות אותו בביתכם. תקופת ניסיון טיפוסית נמשכת בין 30 ל-100 ימים, אך ייתכנו גם תקופות ארוכות יותר או קצרות יותר.

האחריות מכסה פגמים או תקלות במזרן שעלולים להופיע לאורך זמן. משך האחריות למזרנים יחידים נע בדרך כלל בין 10 ל-25 שנים. לפני שאתם רוכשים את המזרן, קראו בעיון את תנאי האחריות ותקופת הניסיון. שימו לב מה מכוסה במסגרת האחריות ומה לא, ומהן דרישות ההחזרה או ההחלפה במקרה של בעיה במזרן.

בנוסף, ודאו שאתם מבינים את תהליך ההחזרות או ההחלפות במקרה של אי שביעות רצון מהמזרן. ייתכן שתצטרכו לשלם עמלות או לעמוד בתנאים מסוימים.

רגע לפני שרוכשים: הגדירו את התקציב שלכם

כפי שאתם ודאי שמים לב, השוק מציע מגוון רחב של מזרנים בסוגים ובמחירים שונים. לכן, אנחנו ממליצים לכם לעשות סקר שוק ולבדוק מה המחירים המקובלים למזרן כמו שאתם רוצים לרכוש. אל תתביישו ללכת לכמה חנויות ולבדוק את הפערים בין המחירים. בסופו של דבר, אתם רוכשים מזרן חדש בלא מעט כסף והדבר האחרון שאתם רוצים שיקרה הוא לגלות שהוא לא נוח לכם.

הגדרת התקציב היא המשימה הכי חשובה שלכם, מכיוון שמאוד קל לחרוג ממנו. הגדירו מראש את התקציב ורק אז צאו לחיפושים אחר המזרן הבא שלכם. הגדרת התקציב תמנע מכם לבזבז זמן יקר אחר חיפושים של מזרנים שאתם פשוט לא יכולים לעמוד במחיר שלהם.

לסיכום, אם אתם מתכוונים להחליף את המזרן שלכם, אנחנו ממליצים לכם ליישם את הטיפים שהצגנו במאמר זה, אין לנו ספק שהם יסייעו לכם לקחת את ההחלטה הנכונה.

מוצרי מבצע

מיטה זוגית קורדל

מיטת קורדל

מגיעה במידות 200*160 , 200*180

מידה 200*160 – 4,300 ₪

מידה 200*180 – 5,000 ₪

*נמצאת בתצוגה בחלק מהסניפים
לבירורים 08-6836993

מזרן ריו אקסלוסיב RIO EXCLUSIVE LATEX VISCO

רמת קושי: בינוני \ קשה לבחירה

גובה מזרן: 27 ס”מ

המחיר כולל מע”מ
לא כולל הובלה והרכבה
על מזרנים באורך 2.00 מ’ אין תוספת מחיר.
תוספת של 75 ₪ לפינה עגולה
מזרנים באורך 1.80 מ’ ו/או 2.10 מ’ תוספת 10% למחיר ה- 1.90 מ’
מזרנים באורך 2.20 מ’ תוספת 15% למחיר ה- 1.90 מ’
הסטייה המותרת למידת המזרן ע”פ מפרטי החברה 2 ס”מ (+ -)
18 שנה אחריות בכפוף לתעודת אחריות

צרו קשר

ונציגנו יחזור אלכם בהקדם

נגישות