חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מזרונים לבני נוער

מזרונים לבני נוער

אין הורה, שלא רוצה לתת לילדיו את הטוב ביותר, ואין הורה שלא ירצה לתת לילדיו המתבגרים את המזרון הטוב ביותר. ילדים מתבגרים שהם כבר נערים ונערות זקוקים למזרון איכותי המעניק לגופם תמיכה אופטימלית, זאת משום שגופם נמצא כעת בשלב של התפתחות שלב שבו חלים בגופם שינויים פיזיים שונים.

אז אם הנכם מעונינים לרכוש מזרון לבנכם או בתכם שמשתייכים כבר לקטגוריה של בני נוער, הנה כמה טיפים חשובים בכל מה שקשור לרכישת מזרונים לבני נוער.

  • התפתחות גופנית- בני נוער הנמצאים בגיל ההתבגרות עוברים תהליכים פיזיים של עליה במשקל הגוף, שינויים בגובה ובאורך העצמות, שינויים במסת השריר, ועוד. מרבית השנויים הללו מתרחשים בשעות השינה לכן חשוב שבני הנוער ישנו על מזרון נוח ותומך, שיאפשר להם שינה נינוחה ותקינה שבמהלכה יוכלו להתרחש השנויים הפיזיים השונים.
  • שינויים בשעות השינה של בני הנוער- אצל בני נוער חלים שינויים בכל מה שקשור להרגלי השינה, זאת משום שגופם נמצא בשלב התפתחותי, ולשם יישום ההתפתחות הפיזית הגוף משקיע לא מעט אנרגיה, ומתעייף, ובני הנוער חשים צורך לישון יותר שעות שינה ורצוי שהם ישנו על מזרון איכותי ותקין המעניק תמיכה ראויה לגוף המתפתח.
  • מיטות שונות לבני נוער- לבני נוער יש היום מיטות שונות, יש כאלו הישנים על מיטה במידה 120, יש כאלו הישנים על מיטה מתכוננת, יש כאלו הישנים על ספות נוער או על מיטת יחיד, לכל אחת מהמיטות הללו מתאים מזרון אחר, ועלינו לזכור שהקטגוריה של מזרונים לבני נוער כוללת בתוכה מגוון רחב של מזרונים במידות שונות.
  • בני נוער יש להתחשב בדעתם והעדפתם- בני נוער הם כבר לא ילדים קטנים, יש להם דעה משלהם, יש להם טעם משלהם והעדפה משלהם בכל הקשור למוצרים שהוריהם רוכשים עבורם, לכן יש להתחשב בדעתם ולתת להם לבחור את המזרון שנראה להם כמזרון הכי נוח עבורם, והכי מתאים להם מבחינה עיצובית.
  • המזרון המומלץ מזרון אורטופדי- המומחים בענף ממליצים לבני נוער לישון על מזרונים אורטופדיים שיספקו תמיכה מקסימלית לגב שנמצא בשלבי התפתחות , יחד עם זאת חשוב להבהיר כי מזרונים אורטופדיים אינם חייבים להיות קשיחים ואפשר לרכוש לבני נוער מזרונים אורטופדיים עם רמת קשיחות בינונית ולא גבוהה שתאפשר להם שינה נוחה, בריאה ורציפה.

אז אם אתם עומדים לרכוש מזרון לאחד מילדכם שנמצא בגיל ההתבגרות, מומלץ לכם להשתמש בטיפים הללו, שיאפשרו לכם למצוא את המזרון האופטימלי עבור בנכם/בתכם המתבגר/ת.

מוצרי מבצע

מזרן סנטה מוניקה Santa Monica

המזרן ההיברידי היוקרתי של מנדלבוים מחולק לשני אזורים שונים, המותאמים לשני בני הזוג, כל אחד לפי פרופיל השינה שלו והעדפתו.
ליבת המזרן מורכבת מארבע שכבות של פוליאוריתן קפיצי וקשיח, עם שכבה של קפיצי Pocket springs בצפיפות גבוהה, הארוזים כל אחד בנפרד לגמישות ותמיכה נקודתית לכל איברי הגוף. מעליהם, שכבת נוחות מפנקת של COCOON אחד מהחומרים המתקדמים ביותר בעולם השינה, בלעדי למנדלבוים. המבנה הפולימרי הייחודי שיש ב COCOON מונע את הצטברות הלחות הטבעית הנוצרת על ידי הגוף במהלך השינה ( בעיקר באזורי המגע של איברי הגוף עם המזרן) מסייע בהובלת חום הרחק מפני השטח של הגוף ובכך שומר על טמפרטורת גוף נוחה ומסייע לפיזור לחצים מושלם ע”י התאמה לטביעת הגוף ויצירת שטח מגע מקסימלי בין הגוף למזרן . המזרן מגיע בשלוש דרגות קושי: רך, קלאסי וקשה

רמת קושי: קשה\בינוני\רך לבחירה

גובה מזרן: 28 ס”מ

מחיר כולל מע”מ
לא כולל הובלה והרכבה
הסטייה המותרת למידת המזרן ע”פ מפרטי החברה ( 2 ס”מ + – )
18 שנה אחריות בכפוף לתעודת אחריות

מזרן Maldives

מזרן מלדיביים MALDIVES

רמת קושי: בינוני

גובה מזרן: 29 ס”מ

המחיר כולל מע”מ
לא כולל הובלה והרכבה
הסטייה המותרת למידת המזרן ע”פ מפרטי החברה 2 ס”מ (+ -)
18 שנה אחריות בכפוף לתעודת אחריות

צרו קשר

ונציגנו יחזור אלכם בהקדם

נגישות