טיפים לעיצוב חדר שינה בדירה חדשה

טיפים לעיצוב חדר שינה בדירה חדשה

חדר השינה בבית הוא בדרך כלל אחד החדרים הפנימיים והפחות גלויים. עם זאת מדובר בחלל הכי שימושי בבית כאשר אם נעשה חשבון, הרי שאת השעות הכי ארוכות שלנו בבית אנחנו עושים שם. במיוחד אם מדובר באנשים עובדים או תלמידים הנמצאים שעות רבות במהלך היום מחוץ לבית.

חדר השינה חייב להיות חדר נעים, מזמין וכזה שמשרה רגיעה. כי כולנו יודעים. שינה טובה מחייבת תנאים סביבתיים שונים. רק אם יש לנו את התנאים הללו, או אז אנחנו אכן מסוגלים להשיג שינה איכותית טובה שמעניקה לנו את האנרגיה הדרושה לנו ליום הבא.

יום טוב מתחיל בלילה טוב….

אז כדי שהשינה תהיה איכותית ותשפיע לטובה על איכות החיים שלנו, חשוב לתכנן בחכמה את חדר השינה. זה אומר דבר ראשון עיצוב החדר בהתאם לצרכים של הדייר בחדר. אם מדובר בבני זוג, ברור שההיערכות והעיצוב של החדר תהיה שונה מאשר בחדר שינה המיועד לילד, נער או אפילו מספר ילדים.

מעבר לכך יש לשים לב לכל שאר האלמנטים המרכיבים את החדר מלבד המיטה כדי שהתוצאה אכן תהיה מזמינה, נוחה, מפנקת ונעימה.

המיטה

אז כדי לישון, צריך לדאוג דבר ראשון למיטה נוחה. כשאנחנו מדברים על מיטה יש לשים לב לשני האלמנטים המרכיבים את המיטה. יש את המסגרת ויש את המזרון. שניהם חייבים להיות איכותיים.

את המזרן נהוג להתאים על פי גיל המשתמש. ילד זקוק למזרון מסוג אחד ואדם מבוגר יזדקק למזרון מסוג אחר. לכל אדם יש גם את ההעדפות האישיות שלו כך שהוא זה שצריך לבחור את המיטה בהתאם לדרישות שלו.

המיטה עצמה אמורה אף היא להיות איכותית, חזקה וטובה שתיתן יציבות ותבטיח עמידות לאורך זמן.

ארון בגדים

ארון הבגדים הוא חלק בלתי נפרד של חדר השינה. חשוב לבחור ארון בגדים פונקציונלי ונוח שיאפשר לכם לשמור על מראה מאורגן ומסודר של החדר. בתכנון הארון כדאי להיוועץ באיש מקצוע שיסייע לכם להגיע לתכנון מדוקדק ומושלם למטרות שלכם.

הארון אמור כמובן להתכתב היטב עם המיטה ולמעשה להשלים את המראה הכללי של החדר.

האקססוריז

כדי שחדר השינה אכן יהיה מותאם אישית ובמראה מפנק ומזמין, חשוב מאוד לבחור ווילונות ושטיחים שיעניקו לחדר את המגע האישי ואת היופי שלו. הווילונות והשטיחים אמורים אף הם להיבחר בקפידה כדי שיתמזגו היטב בחלל הנתון. אפשר כמובן לתלות מראה גדולה בחדר, להוסיף אלמנטים שונים לקישוט ולהכניס הרבה חן וקסם לממלכת השינה שלכם.

התאורה

התאורה הוא אחד האלמנטים הכי משמעותיים בכל חלל ובמיוחד בחדר השינה. התאורה בחדר צריכה מצד אחד להיות רכה ונוחה לעין כדי שהחדר ישרה עליכם רגיעה. מנגד, חשוב לזכור את השימושים הנוספים שיש לכם בחדר השינה. אם מדובר בחדר שינה של ילד, ברור שהוא גם ישחק בחדר, יכין בו שיעורי בית ואף יארח חברים. התאורה אמורה להתאים גם לכל שלל הפעילויות הללו. על כן, חשוב לבחור תאורה שתוכל לתת מענה ולכסות על כל הצרכים שמנינו.

אפשר כמובן לשלב בין גופי תאורה שונים. כמו מנורת שולחן, תאורת קיר, תאורה מתחלפת וכל מה שיעניק לכם את האפשרות לשלוט על אופי התאורה בכל חלק ביממה.

אנשי מקצוע עושים לכם סדר

בעיצוב חדר שינה כמו גם עיצוב באופן כללי של הבית, כדאי תמיד להיעזר בשירות מקצועי של מעצב פנים. במיוחד אם מדובר בעיצוב דירת קבלן. רק כך הבית יענה בדיוק לצרכים שלכם!

מוצרי מבצע

מזרן נאפולי NAPOLI

רמת קושי: בינוני/רך
גובה מזרן : 25 ס”מ
לא כולל הובלה והרכבה
המזרן מגיע בואקום
הסטייה המותרת למידת המזרן ע”פ מפרטי החברה 2 ס”מ (+ -)

מזרן פרובנס אקסלוסיב PROVENCE EXCLUSIVE

רמת קושי : בינוני

גובה מזרן : 27 ס”מ

NO FLIP
המחיר כולל מע”מ
לא כולל הובלה והרכבה
על מזרנים באורך 2.00 מ’ אין תוספת מחיר. תוספת של 75 ₪ לפינה עגולה
מזרנים באורך 1.80 מ’ ו/או 2.10 מ’ תוספת 10% למחיר ה- 1.90 מ’
מזרנים באורך 2.20 מ’ תוספת 15% למחיר ה- 1.90 מ’
הסטייה המותרת למידת המזרן ע”פ מפרטי החברה 2 ס”מ (+ -)
18 שנה אחריות בכפוף לתעודת אחריות

צרו קשר

ונציגנו יחזור אלכם בהקדם

נגישות