חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מזרון ויסקו ג’ל מחיר ופרטים חשובים שכדאי לכם לדעת עליו

מזרנים ללא קפיצים

רוצים לרכוש מזרון חדש למיטה ומתלבטים במה לבחור? אם כן, צפויה לכם החלטה לא פשוטה. המבחר רחב מאד, האפשרויות הן כמעט אינסופיות, והאיכות, בניגוד לעבר, ברמה גבוהה במיוחד. ישנם כיום שני סוגים עיקריים של מזרונים: מזרון לטקס ומזרון ויסקו. מזרון ויסקו נחשב לפופולארי מאד ומקובל בארצות רבות, כולל ישראל. הוא מגיע במגוון של מידות ודגמים ומיוצר על ידי המומחים בתחום.

מאפייני המזרון

אם אתם מחפשים מידע על מזרון ויסקו ג’ל מחיר ומאפיינים אחרים, תגלו כמה נקודות מעניינות. מזרון ויסקו הוא מזרון העשוי מפוליאוריטן, המגיע במרקם ג’לי מיוחד. אותו חומר, שיוצר במקור עבור סוכנות החלל האמריקאית – נאס”א, ידוע כאיכותי מאד וכחומר הרגיש לחום. מאפיין זה הופך אותו לחומר גלם אידיאלי עבור המזרונים, שכן מאפשר את חלוקת משקל האדם באופן שווה על המזרן. מזרן ויסקו ג’ל מתבסס על חומר אלסטי בעל תכונות מיוחדות. הוא נשאר קשיח גם כשטמפרטורות החדר משתנות, אך בו זמנית מתרכך כאשר הוא בא במגע עם האדם הישן עליו, עם חום גופו. כך הוא מתאים את עצמו, עם הזמן, לצורתו של המשתמש והופך לנוח יותר.

למי הוא מתאים

מזרן זה מציע תמיכה אופטימלית לישנים עליו ויכול לספק מענה מצוין לסובלים מבעיות גב, צוואר או כאבים לאורך עמוד השדרה. הוא מומלץ גם לקשישים ויכול לשפר משמעותית את איכות השינה. יחד עם זאת, וזוהי נקודה חשובה שיש לקחת בחשבון, הוא פחות מתאים לסובלים מאלרגיות ורגישויות שונות. לאלה, יתאים הלטקס, העשוי מחומרים טבעיים ואיננו סופח אבק. בשל רמת האיכות הגבוהה של הויסקו, מחיריו בהשוואה ללטקס, גבוהים. אולם, ניתן למצוא אותו כיום במסגרת מבצעים והנחות, ולהוזיל באופן הזה את העלויות.

רוצים לרכוש מזרן לטקס במחיר נוח? MD מנדלבוים מערכות שינה מתקדמות מציעה לכם מזרני לטקס המיוצרים על ידה ובמחירים נוחים במיוחד. כל זאת, יחד עם שירות אדיב, מענה מהיר ומקצועיות ללא פשרות.

מוצרי מבצע

מזרן נאפולי NAPOLI

רמת קושי: בינוני/רך
גובה מזרן : 25 ס”מ
לא כולל הובלה והרכבה
המזרן מגיע בואקום
הסטייה המותרת למידת המזרן ע”פ מפרטי החברה 2 ס”מ (+ -)

מזרן פרובנס אקסלוסיב PROVENCE EXCLUSIVE

רמת קושי : בינוני

גובה מזרן : 27 ס”מ

NO FLIP
המחיר כולל מע”מ
לא כולל הובלה והרכבה
על מזרנים באורך 2.00 מ’ אין תוספת מחיר. תוספת של 75 ₪ לפינה עגולה
מזרנים באורך 1.80 מ’ ו/או 2.10 מ’ תוספת 10% למחיר ה- 1.90 מ’
מזרנים באורך 2.20 מ’ תוספת 15% למחיר ה- 1.90 מ’
הסטייה המותרת למידת המזרן ע”פ מפרטי החברה 2 ס”מ (+ -)
18 שנה אחריות בכפוף לתעודת אחריות

צרו קשר

ונציגנו יחזור אלכם בהקדם

נגישות