חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מזרון איכותי לגיל הזהב

מזרון איכותי לגיל הזהב

השימוש במזרון איכותי הינו חשוב למדי בכל שלב בחיים, ובמיוחד ברגעים בהם אנו מתבגרים. למזרון שאנו ישנים עליו יש יכולת קריטית במיוחד להשפיע על אורח החיים שלנו באופן כללי, ואיכות השינה שלנו בפרט. הכיצד? ובכן, ראשית כל, שינה על מזרון שלא מתאים לגב שלכם עלולה לגרום בסופו של דבר לכאבי גב זמניים ובמקרי קיצון להוביל גם לפציעות קבועות.

אם הגב שלכם חשוב לכם ואתם רוצים להנות משינה טובה ככל שניתן, אנו ממליצים לכם להעמיק מעט בעניין המזרון שאתם ישנים עליו, ולא לחשוב שאין זה משנה אם אתם ישנים על מזרון ״טוב״ או מזרון ״רע״, שכן בסופו של דבר יכולים להיות הבדלים דרמטיים בין הדגמים השונים של המזרונים, הבדלים אשר יכולים להשפיע על לא מעט פרטים באיכות החיים שלכם בסופו של דבר.

למה להשקיע במזרון דווקא בגיל הזהב?

כאשר אנו מתבגרים ומגיעים לגילאים שחוצים את גבול ה – 60, גופנו נוטה להיות יותר ויותר פגיע. אם אתם רוצים לדאוג לגופכם ככל שניתן בעת השינה, פשוט עקבו אחר מספר כללים שנמנה במאמר. אנו בטוחים שאם תשכילו לעקוב אחר אותם כללים בחוכמה, תוכלו גם אתם להנות משינה משמעותית ונעימה לטווח הארוך, כלומר כזו אשר תטיב עמכם ועם גופכם באופן משמעותי למדי.

חשיבות המזרון שלכם

אתם עדיין לא בטוחים בדבר חשיבות המזרון שאתם ישנים עליו? הנה לכם כמה יתרונות שניתן להפיק משינה על מזרון שעשוי מחומרים איכותיים. אנו בטוחים שלאחר שתקראו על היתרונות הללו, גם אתם תבינו שחשוב מאוד להשקיע במזרון בשביל הבריאות שלכם. בסופו של דבר השקעה קטנה נוספת במזרון שאתם תשנו עליו לטווח הארוך עשויה להשפיע באופן כל כך משמעותי על החיים שלכם ועל איכותם.

חלומות טובים יותר

אם תשכילו להשקיע ממיטב כספכם במזרון שיעניק לגבכם נוחות מירבית, תוכלו להנות מחלומות הרבה יותר עמוקים וצלולים. כאשר אתם חולמים חלומות יותר צלולים וברורים, זה בדרך כלל משפיע לחיוב על היום של אחרי. הדבר גורם לכם להיות יותר מודעים לעצמכם בעת השינה, לפיכך גם בעת שעות הערות. אם הדבר חשוב לכם, אין ספק שכדאי לכם להעניק לכך מחשבה רבה.

שינה עמוקה יותר

המזרון שאתם ישנים עליו בכל לילה הינו בעל השפעה ישירה על עומק ואיכות השינה שלכם. במידה ואתם רוצים לישון מידי לילה באופן עמוק וטוב, אין ספק שכדאי לכם להעניק מחשבה רבה למזרון שגופכם נח עליו מידי לילה, שכן הוא זה שאחראי בדרך כלל על איכות שנתכם. במידה ואתם רוצים להנות משינה עמוקה וטובה ככל שניתן מידי לילה, אנו ממליצים לכם בחום להתייעץ בהקדם עם איש מקצוע שינחה אתכם ויסביר לכם איזה מזרון כדאי לכם לרכוש, כך שלא תסבלו מכאבי גב בעתיד.

מוצרי מבצע

מזרן נאפולי NAPOLI

רמת קושי: בינוני/רך
גובה מזרן : 25 ס”מ
לא כולל הובלה והרכבה
המזרן מגיע בואקום
הסטייה המותרת למידת המזרן ע”פ מפרטי החברה 2 ס”מ (+ -)

מזרן פרובנס אקסלוסיב PROVENCE EXCLUSIVE

רמת קושי : בינוני

גובה מזרן : 27 ס”מ

NO FLIP
המחיר כולל מע”מ
לא כולל הובלה והרכבה
על מזרנים באורך 2.00 מ’ אין תוספת מחיר. תוספת של 75 ₪ לפינה עגולה
מזרנים באורך 1.80 מ’ ו/או 2.10 מ’ תוספת 10% למחיר ה- 1.90 מ’
מזרנים באורך 2.20 מ’ תוספת 15% למחיר ה- 1.90 מ’
הסטייה המותרת למידת המזרן ע”פ מפרטי החברה 2 ס”מ (+ -)
18 שנה אחריות בכפוף לתעודת אחריות

צרו קשר

ונציגנו יחזור אלכם בהקדם

נגישות